Med forrige fødsel i minne, blir nok ikke det noe problemHehe.. bare å knipe igjen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med forrige fødsel i minne, blir nok ikke det noe problemHehe.. bare å knipe igjen da![]()
Det går greit. Jeg har smertet ala mensmurringer fra helvete. Men de kommer ikke i tak... kynnerne er der, men er ikke regelmessige. . Men klarer vel å sove 1,5 time av gangen. Så noen god nattesøvn blir d ikke herMerker man går glipp av mye her om dagen... Hvordan går det med deg??
Ja, lillebror gar det heldigvis fint ♡♡Håper det går bra med deg å lille ♡ kanskje vi sees på sykehuset alle samme n![]()
Huff...kan du ikke få noe å sove på?Det går greit. Jeg har smertet ala mensmurringer fra helvete. Men de kommer ikke i tak... kynnerne er der, men er ikke regelmessige. . Men klarer vel å sove 1,5 time av gangen. Så noen god nattesøvn blir d ikke her![]()
Nei de ville ikke det, fordi de vil jeg skal kjenne om det vet kommer nye/anderledes smerter ift fallet... Men fått sove litt til nå igjen. Så vi får se.Huff...kan du ikke få noe å sove på?
Ser dårlig ut herJa, føler meg godt ivaretatt. . Men må jo vente på Embla35Vi skal jo ha synkronfødsel
![]()
Det ble litt for behagelig der inne jaSer dårlig ut herTror denne luringen her har ikke tenkt seg ut med det første når h*n først fikk lagt seg ordentlig
![]()
Vi må ha en ny avtaleDet ble litt for behagelig der inne jaHehe.... Ikke greit.... Ser ikke ut som om lillebror har tenkt seg ut her heller... Kjenner jo kroppen jobber, men ikke på den måten jeg vil
![]()
Hehe, ja det synes jeg høres greit ut!!!Vi må ha en ny avtaleSynes 2.2. hadde vært en fin dato
![]()
Ja, kjenner jeg er imponert over min egen flaksHerlighet å uheldig du er :-/ Godt du fikk sjekket det og at de tar vare på deg![]()
Hjemreise rundt kl. 15.00 hvis siste prøvene er fineSkal du bli til i kveld da eller?
Lykke til!Hjemreise rundt kl. 15.00 hvis siste prøvene er fine![]()
Takk ^_^Lykke til!![]()
Jupp, har fått komme hjemHvordan gikk det? Kom du hjem?![]()