Gjett hvem...

Ja, så godt som samtlige jeg har møtt på siden nye sykehuset åpnet har vært fantastiske, både på Akutten, på Observasjonspost, på Føde/barsel, og føde/barsel poliklinikk :p thihi
Enig! Vi kan ikke klage!
Bra at de passer på deg :)
Har ikke vi fødeavtale i morgen uansett?! ;)
 
Godt de tar vare på deg! ❤️ Jeg har ikke vært borti maken til service jeg, før flyttingen også forøvrig. :)
 
Enig! Vi kan ikke klage!
Bra at de passer på deg :)
Har ikke vi fødeavtale i morgen uansett?! ;)
Hihi, jo. Bare ville inn litt før å sjekke ståa ^_^ Haha :D
 
Godt de tar vare på deg! ❤️ Jeg har ikke vært borti maken til service jeg, før flyttingen også forøvring. :)
I Fredrikstad møtte jeg på mye rart forrige sv.skap. Men var nok tilfeldig, for er jo det samme personalet stort sett :p
 
Hihi, jo. Bare ville inn litt før å sjekke ståa ^_^ Haha :D
Skjønner ;)
Har du fått det rommet der TVen ikke funker?! ;)
I Fredrikstad møtte jeg på mye rart forrige sv.skap. Men var nok tilfeldig, for er jo det samme personalet stort sett :p
Det er stortsett de samme ja. De fleste er kjempeflinke og -snille, men det finnes også raringer ;)
 
Skjønner ;)
Har du fått det rommet der TVen ikke funker?! ;)

Det er stortsett de samme ja. De fleste er kjempeflinke og -snille, men det finnes også raringer ;)
Heldigvis har jeg TVkanaler!!!! :D Har romnr. 17 :-D
 
Har sammentrekninger nå... De er noe uregelmessige, men helt klart tilstede..
 
Etter fall skal man alltid sjekkes, pga faren for morkakeløsning.

Så kom deg til sjekk frøken!
Vil du kje begynne å blø om morkaken løsner? Jeg falt i forrige uke og slo meg i rygg og rompe. Kjenner jo godt med liv.
 
Vil du kje begynne å blø om morkaken løsner? Jeg falt i forrige uke og slo meg i rygg og rompe. Kjenner jo godt med liv.
Nei, ikke nødvendigvis. Fikk streng beskjed om at man ALLTID skal kobtakte føden ved fall.. Morkakeløsning kan gå "stille for seg", og trenger ikke komme med en gang heller..
 
Vil du kje begynne å blø om morkaken løsner? Jeg falt i forrige uke og slo meg i rygg og rompe. Kjenner jo godt med liv.

Morkakeløsning kan komme plutselig, og uten forvarsel opp til et døgn fikk jeg beskjed om. Derfor vil de som oftest ha den gravide inne til observasjon. Begynner man først å blø, kan det allerede være for sent til å redde barnet.
Derfor skal man alltid sjekke med føden etter fall, da det jo er mange forskjellige måter og falle på :)
 
Så bra de passer på deg :) da slipper du bekymringer også:) så kan du bare bli der videre i morgen og føde :p
 
Back
Topp