Gjett hvem...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Som klarte å falle på glatta i dag :-/ :-/ :-/ Ubrukelig meg asså!!!! :-( :( :-( Som om ikke bekkenet var vondt nok, og kynnerne ikke sterke nok!!! :-( Nå er ankelen som jeg slo i jula slått opp igjen, halebenet er ømt og ryggen stiv og..... Djeeezes....
 
Ring til føden og få deg en kontroll ☺ Masse lykke til med smertene og håper alt er bra med baby! ☺
 
Uff da. :(
Ring føden ja. De vil vel ofte kontrollere at alt er ok etter fall!
 
Ring til føden og få deg en kontroll ☺ Masse lykke til med smertene og håper alt er bra med baby! ☺
Uff da. :(
Ring føden ja. De vil vel ofte kontrollere at alt er ok etter fall!
Takk søte dere ♡♡♡
Føden ja....Har jeg ikke tenkt på en gang o_O Kanskje ringe ja. Har ingen blødninger og ikke noe slikt heldigvis. . Problemet er å komme seg dit. Har ikke bil, og ingen til å kjøre nå.. Må planlegge litt :-/
 
Etter fall skal man alltid sjekkes, pga faren for morkakeløsning.

Så kom deg til sjekk frøken!
 
Takk søte dere ♡♡♡
Føden ja....Har jeg ikke tenkt på en gang o_O Kanskje ringe ja. Har ingen blødninger og ikke noe slikt heldigvis. . Problemet er å komme seg dit. Har ikke bil, og ingen til å kjøre nå.. Må planlegge litt :-/
Be om rekvisisjon til taxi!
 
Det må sjekkes opp ja, ring føden! :)

Ei jeg vet om falt på isen to uker før termin, hun ble innlagt for observasjon ett døgn, med ctg(?)-måling..
 
Signerer alt som går på sjekk her, morkakeløsning er fatalt for baby og dette bør sjekkes opp asap!
 
Nei men voldsomt så uheldig da! Fysj! Sier som de andre, føden, asap. Du får taxi.
 
Da ble jeg lagt inn på føden de neste 24 timene for observasjon. .. :( Har liggi på ronnet i en halvtime oh kjeder ræva av meg allerede :p Alle tester, og UL så bra ut nå, men hadde høyt blodtrykk, og de sa det ofte kom etter en god stund on det var morkakeløsning. Og så lenge jeg har sammentrekninger så ville de hvertfall ha meg her.. . Jeg vey jeg sa jeg skulle inn å føde på søndag asså, men tenkte vel ikke helt det var sånn her det skulle skje i så fall :p Hehe...
 
Men godt de passer på dere!
Helt vanlig med obs etter fall, så godt de følger prosedyrene :)
 
det syns jeg var bra jeg. Liker sykehuset ditt. her hadde jeg garantert blitt sendt hjem igjen med ansvaret det medbringer å komme tilbake hvis ditt og datt. Flott at de følger deg opp!
 
det syns jeg var bra jeg. Liker sykehuset ditt. her hadde jeg garantert blitt sendt hjem igjen med ansvaret det medbringer å komme tilbake hvis ditt og datt. Flott at de følger deg opp!
Men godt de passer på dere!
Helt vanlig med obs etter fall, så godt de følger prosedyrene :)
Ja, er veldig glad de tar det alvorlig altså :p Bare strek i regnibga hele greia, med fall og alt... Skulle likson vøre siste helga "vår" med kino og badeland og alt, bare meg, Luna og sambo.. :-/
 
Ja, er veldig glad de tar det alvorlig altså :p Bare strek i regnibga hele greia, med fall og alt... Skulle likson vøre siste helga "vår" med kino og badeland og alt, bare meg, Luna og sambo.. :-/
Ja fallet i seg selv kunne du selvfølgelig vært for uten!:) Men når det først skulle skje er jeg glad du er i de beste hender.
 
Ja fallet i seg selv kunne du selvfølgelig vært for uten!:) Men når det først skulle skje er jeg glad du er i de beste hender.
Helt enig :) Og måten man bli møtt på her er fantastisk ♡♡♡ Har jo vært her noen ganger nå :p
 
Helt enig :) Og måten man bli møtt på her er fantastisk ♡♡♡ Har jo vært her noen ganger nå :p
Godt å høre. Gode opplevelser i helsevesenet gjør meg glad. Da er det liksom håp for fremtidige besøk og det gir mot til å spørre om hjelp etc selvom man har dårlig erfaring med sitt eget sykehus :)
 
Godt å høre. Gode opplevelser i helsevesenet gjør meg glad. Da er det liksom håp for fremtidige besøk og det gir mot til å spørre om hjelp etc selvom man har dårlig erfaring med sitt eget sykehus :)
Ja, så godt som samtlige jeg har møtt på siden nye sykehuset åpnet har vært fantastiske, både på Akutten, på Observasjonspost, på Føde/barsel, og føde/barsel poliklinikk :p thihi
 
Back
Topp