Gjerrige folk

Du leste rett! Og det der av få av mange historier...han er forferdelig!

Men har også en huseier her jeg leier til nå som er gjerrig...
Da han var gift med exkona og de fikk deres første barn,og hun var på sykehuset og skulle hjem...så ble hun og baby hentet med spark,for han ville skåne bilen for unødvendig oppvarming og slitasje!!! Sykehuset er 500m fra her...
Å herregud:p

Han kan ikke bruke motorsaga på "småe" kvister for da bruker han for mye bensin,så da sager han i stede og det blir mindre spon :p
Han sykler til byggefirmaet med plank på skuldra..
Han stjeler ved fra paller langs veikantet for å så selge de videre (!!!!)

Han kan ikke bruke motorsaga på "småe" kvister for da bruker han for mye bensin,så da sager han i stede og det blir mindre spon :p
Han sykler til byggefirmaet med plank på skuldra..
Han stjeler ved fra paller langs veikantet for å så selge de videre (!!!!)
Haha.

Ei på studiet mitt. Satt av nesten alle pengene fra studielånet. Hadde aldri med seg mat, spiste andres rester og evt kjøpte noe mer om det var behov! Hvem gjør sånt a?! :p

Sparte også studielånet men jeg jobbet ved siden av slik jeg slapp å spise andres rester, asj

Har et ganske godt vennepar, som har vært samboere rundt 10 år og har to barn sammen. De setter seg ned hver nyttår og har årsregnskap. Fruens befaling. Der har hun ført opp gjennom hele året hvem som har spist mest til det og det måltidet, hvem som har betalt hva osv. Og så må den som har gått i pluss betale til den andre. :rolleyes: altså bestandig mannen. :p

Har et ganske godt vennepar, som har vært samboere rundt 10 år og har to barn sammen. De setter seg ned hver nyttår og har årsregnskap. Fruens befaling. Der har hun ført opp gjennom hele året hvem som har spist mest til det og det måltidet, hvem som har betalt hva osv. Og så må den som har gått i pluss betale til den andre. :rolleyes: altså bestandig mannen. :p
Det er frekt det! Stakkars mann...

Ja. Kjenner mange.

Haha, ja. Greit at folk har separat økonomi, men syns det er litt drøyt når hun fører opp hvor mange poteter han har til middag hver dag. :p
Litt vell drøyt det ja... ! :p

Men i alle dager. Hvorfor finner han seg i det?

Men i alle dager. Hvorfor finner han seg i det?
Hun har vel andre verdier som veier opp for det, tenker jeg! :P
Men er drøyt ja! Fikk sjokk når jeg hørte det første gang, trodde de tulla. Måtte jo spørre hva som var greia når hun spurte ham hvor mye han hadde spist av kjøtt og poteter første gang vi var der på middag. :rolleyes:
Men hun var ikke engang flau. :rolleyes:

Hæ? Tenker de har mange samtaler:D

Hæ? Tenker de har mange samtaler:D
Ja, tenker med gru på alt som føres opp der som jeg IKKE vet om. Hvor mange ruter brukte du med dopapir i dag? Måtte du trekke ned en ekstra gang? Sølte du kaffe på gulvet? Brukte du tørkepapir eller klut? Såpe? Hvor lenge sto du i dusjen?

Neida. Tror ikke de er SÅ gale. Heldigvis tåler hun at jeg erter henne med det. :p

Ja, tenker med gru på alt som føres opp der som jeg IKKE vet om. Hvor mange ruter brukte du med dopapir i dag? Måtte du trekke ned en ekstra gang? Sølte du kaffe på gulvet? Brukte du tørkepapir eller klut? Såpe? Hvor lenge sto du i dusjen?

Neida. Tror ikke de er SÅ gale. Heldigvis tåler hun at jeg erter henne med det. :p
Hehe, ja det var det jeg tenkte på :hilarious:

Back
Topp