Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En bekjent at mannen er kjent for å være gjerrig, han bruker teposene flere ganger, samler sneip-restene og ruller ny røyk av den, og en gang han mistet en boks krydder på gulvet brukte han to kort til å samle det opp igjen så han kunne bruke det.
Hehe!!! Det samme gjorde jeg en gang! Stjal meg et rizla papir til stefaren min og begynte å rense de gamle som lå der...Haha, lage ny røyk av sneiper har eg gjort 1 gang når eg var 16 og desperat. Det blei med den eine ganga, for det smaker jo heilt for j****.![]()
Uff ja desverre (svigersøster) og det er så slitsom når vi drar på ferier eller familie dager sammen for jeg er ikke vant til det. For hun forventer at vi skal betale alt.
I sommer endte jeg opp med å betale inngang for henne og alle de 3 barns hennes på Liseberg som kom på oppi 2000 kr fordi hun plutselig ikke hadde penger noe hun visste utrolig godt før hun dro på ferie med oss. Både jeg og mannen fikk nok da og jeg sa rett ut I køen at de pengene skulle jeg ha igjen. Ikke fordi jeg ikke ville spandere på familie men fordi om vi låner av henne krever hun det alltid tilbake (greit det) så å si med engang. Og vi betaler selvsagt tilbake men når hun låner penge av oss blir hun direkte ufyselig og fornærmet når mannen Ringer å etterlyser pengene hun selv har sagt hun skal betale tilbake og vi kanskje trenger noen kr akkurat da. I tilegg ringer hun broren sin hver lønningsdag og spør hvor mye han har fått og hun kan låne penger. Og hun har fått lønning samme dagen :O det er så slitsomt og nå har vi fått så nok av det.. blei Lett da jeg hørte mannen tok en alvorprat med henne nå I sommer.
AleneShit! Er hun alene eller har hun mann?
Spiste andres rester?????Ei på studiet mitt. Satt av nesten alle pengene fra studielånet. Hadde aldri med seg mat, spiste andres rester og evt kjøpte noe mer om det var behov! Hvem gjør sånt a?!![]()
Haha da hadde jeg tilbudt meg å betale alt, hun har tydeligvis dårlig råd!