Gjerrige folk

Boblefrua

Forumet er livet
Kjenner du noen/kjenner til noen som er skikkelig gjerrige?

Fortell!

Ei på studiet mitt. Satt av nesten alle pengene fra studielånet. Hadde aldri med seg mat, spiste andres rester og evt kjøpte noe mer om det var behov! Hvem gjør sånt a?! :p

I ungdomsskolen manglet jeg femti ØRE for å kunne kjøpe mat, og jeg spurte en om jeg kunne få det. Det fikk jeg ikke med mindre LOVET å gi det tilbake.
Er det mulig? Femti øre liksom.
Ga det tilbake nesten samme dag fordi jeg angret på at jeg spurte henne idet hele tatt.

Min far tror jeg er en av de gjerrigste jeg kjenner... han hadde en gang et skap han skulle lvitte deg me,spurte om jeg var intr i å kjøpe det for 500,- sa jeg ikke hadde råa...
Hva gjorde han da? Han kastet det!!!

En annen gang skulle han hjelpe meg med bilen,og kjøpte bildelen til en kompis av seg så han fikk rabatt,men sa ingenting om rabatten til meg,så han tok mellomlegget selv!
Det er toppen av gjerrighet!! :o

Min far tror jeg er en av de gjerrigste jeg kjenner... han hadde en gang et skap han skulle lvitte deg me,spurte om jeg var intr i å kjøpe det for 500,- sa jeg ikke hadde råa...

En annen gang skulle han hjelpe meg med bilen,og kjøpte bildelen til en kompis av seg så han fikk rabatt,men sa ingenting om rabatten til meg,så han tok mellomlegget selv!
Oi! Da hadde jeg blitt skuffet :(

Min bestefar hadde mye penger, men var alltid gjerrig!
Han hadde 5 barn, så på lørdagskvelden kjøpte han en twist-pose. Lot ungene dele 1! Og tok resten selv!
Han hadde også egen tannbørste, mens barna delte 1!
Haha!

Oi! Da hadde jeg blitt skuffet :(
Er jo vant til at han er sånn...bestandig og kommer bestandig til å være sånn! Så bryr jo meg ikke lengre.. men han er en person som jeg aldri spør om hjelp e.l

Ei på studiet mitt. Satt av nesten alle pengene fra studielånet. Hadde aldri med seg mat, spiste andres rester og evt kjøpte noe mer om det var behov! Hvem gjør sånt a?! :p
Andres rester faktisk:p

I ungdomsskolen manglet jeg femti ØRE for å kunne kjøpe mat, og jeg spurte en om jeg kunne få det. Det fikk jeg ikke med mindre LOVET å gi det tilbake.
Er det mulig? Femti øre liksom.
Ga det tilbake nesten samme dag fordi jeg angret på at jeg spurte henne idet hele tatt.
Haha! Har det er flere av dem:p

Det er toppen av gjerrighet!! :eek:
Han gjorde hva!!:wideyed:

Min bestefar hadde mye penger, men var alltid gjerrig!
Han hadde 5 barn, så på lørdagskvelden kjøpte han en twist-pose. Lot ungene dele 1! Og tok resten selv!
Han hadde også egen tannbørste, mens barna delte 1!
Haha!
Han var virkelig et klassisk eksempel:D

Han gjorde hva!!:wideyed:
Du leste rett! Og det der av få av mange historier...han er forferdelig!

Men har også en huseier her jeg leier til nå som er gjerrig...
Da han var gift med exkona og de fikk deres første barn,og hun var på sykehuset og skulle hjem...så ble hun og baby hentet med spark,for han ville skåne bilen for unødvendig oppvarming og slitasje!!! Sykehuset er 500m fra her...

Sånt gjør man ikke til familie :o :o

Det er toppen av gjerrighet!! :eek:
Oj da

Uff så trist igrunn. Har du sagt no til ham?
Åjada..tro meg,har tømt meg til han flere ganger oppgjennom årene..uten hell! Han er en egoist uten dess like desverre...

Back
Topp