Gjerdrum

Helt grusomt alt sammen! Vi bor i en av nabokommunene og er godt kjent i Gjerdrum, det gjør at det føles veldig nært. Heldigvis er ingen vi kjenner direkte berørt. I dag har vi levert sekker med ulltøy og vintertøy til de evakuerte barna. Det er en dråpe i havet for disse menneskene nå, men føler vi må bidra med det lille vi kan.
Tenker litt ekstra på hvor heldig jeg er når jeg legger ungen min om kvelden nå :Heartred Håpet om å finne overlevende svinner vel for hver time nå.
Håper bare de finner alle sammen:Heartred

Helt grusomt alt sammen! Vi bor i en av nabokommunene og er godt kjent i Gjerdrum, det gjør at det føles veldig nært. Heldigvis er ingen vi kjenner direkte berørt. I dag har vi levert sekker med ulltøy og vintertøy til de evakuerte barna. Det er en dråpe i havet for disse menneskene nå, men føler vi må bidra med det lille vi kan.
Tenker litt ekstra på hvor heldig jeg er når jeg legger ungen min om kvelden nå :Heartred Håpet om å finne overlevende svinner vel for hver time nå.
Håper bare de finner alle sammen:Heartred
:Heartred:Heartred

Håper de fortsatt finner overlevende :Heartred jeg sitter også å sjekker oppdateringer jevnlig. Tenker på alle som sitter igjen, og spesielt alle pårørende til de som er savnet eller døde.

Helt grusomt, det viser hvor fort livet kan snu og ga meg en vekker på å nyte det med mine hver dag❤️Alle mine tanker går til alle de som er rammet av denne grusomheten.

Helt forferdelig, rett og slett! Får vondt i magen når jeg tenker på de berørte, både ofrene og pårørende. Spesielt barna vrenger hjertet. Håpet mitt svinner for overlevende, men mirakler har skjedd før. Uansett håper jeg de finner alle, slik at familiene kan få fred.

Alle mine tanker og følelser går til ofrene og familiene - og de savnede.

Spesielt den liøle småbarnsfamilien. Igår gråt jeg, syns det er så umenneskelig opprivende :-(.

Samme her. Syns det er forferdelig og det river sånn i hjertet. Begynner å gråte når jeg leser noe høyt for mannen min, spesielt der det gjelder barn:(

Grusom tragedie som gjør inntrykk på meg. Tårene er ikke langt unna.

Det er helt grusomt :( Forferdelig tragedie, må sjekke nyhetene hele tiden. Stakkars pårørende til de som er savnet, er en helt utenkelig situasjon å være i.

Både lille Alma og pappaen er bekreftet omkommet. Jeg griner, og gir min toåring litt ekstra kos.

Da er den lille jenta på 2 år bekreftet omkommet også:sad002

Back
Topp