Og at de finner alle, uansettTenker så på den lille toåringenHåper at de som er døde ikke merket noenting.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og at de finner alle, uansettTenker så på den lille toåringenHåper at de som er døde ikke merket noenting.

Håpet om å finne overlevende svinner vel for hver time nå.
Helt grusomt alt sammen! Vi bor i en av nabokommunene og er godt kjent i Gjerdrum, det gjør at det føles veldig nært. Heldigvis er ingen vi kjenner direkte berørt. I dag har vi levert sekker med ulltøy og vintertøy til de evakuerte barna. Det er en dråpe i havet for disse menneskene nå, men føler vi må bidra med det lille vi kan.
Tenker litt ekstra på hvor heldig jeg er når jeg legger ungen min om kvelden nåHåpet om å finne overlevende svinner vel for hver time nå.
Håper bare de finner alle sammen![]()

hvor har du sett det? Er vel bare ett navn på omkomne de har gått ut med, og det er ikke han?
Hvor står det? Kun sett navnet på en av de og det var ikke han

Alle mine tanker og følelser går til ofrene og familiene - og de savnede.
Spesielt den liøle småbarnsfamilien. Igår gråt jeg, syns det er så umenneskelig opprivende :-(.
Sjette personen funnet omkommet![]()
Nå er faren til den lille jenta funnet omkommet, så det lover ikke bra dessverreTenk om den lille familien ligger i en luftlomme? Ber til høyere makter!
Begynte å gråte da jeg så det, det går enda mer innpå meg når det er bilde med og ikke kun navnNå er faren til den lille jenta funnet omkommet, så det lover ikke bra dessverre

Og der åpnet kranene seg herBåde lille Alma og pappaen er bekreftet omkommet. Jeg griner, og gir min toåring litt ekstra kos.