Gjerdrum

Fabmamma40

Glad i forumet
Julikulene 2020
Alle mine tanker og følelser går til ofrene og familiene - og de savnede.

Spesielt den liøle småbarnsfamilien. Igår gråt jeg, syns det er så umenneskelig opprivende :-(.

Jeg også. Helt forferdelig. Håper de finner overlevende, men jeg begynner å miste håpet.

Det er vi mange som gjør.
Tenker på alle som har mistet sine hjem, alle som er savnede og deres pårørende hver gang jeg går ut av døren og hører helikoptrene over hustakene.

Sjekker nyhetene kontinuerlig, men håpet svinner. Tankene går til de mange berørte

Ja, begynte å gråte da jeg så 21-nyhetene ikveld:( Det er helt forferdelig, en grusom hendelse:(

Håper så inderlig de finner overlevende, men håpet for det svinner for hver time som går:( Mine tanker går til alle de pårørende og berørte:Heartred

Jeg så at en av de omkomne er han med gravid kone/samboer og toåring. Det lover ikke godt for de to (tre) i familien. Det skjærer meg i hjertet.

Mine tanker går til alle berørte, tøft å savne sine men også tøft å stå uten noen ting plutselig i livet...

Sjekker nyhetene kontinuerlig, men håpet svinner. Tankene går til de mange berørte
Sjekker også ofte, men sist jeg sjekket var det funnet to omkommet. Nå er det fire:( hele greia er så tragisk og leit. Særlig dette med småbarnsfamilien får jeg skikkelig vondt i både mage og hjerte av :Heartred

Jeg så at en av de omkomne er han med gravid kone/samboer og toåring. Det lover ikke godt for de to (tre) i familien. Det skjærer meg i hjertet.

Det stemmer ikke. Han som er bekreftet omkommet er han med samboer og hund som kom seg i sikkerhet.

hvor har du sett det? Er vel bare ett navn på omkomne de har gått ut med, og det er ikke han?

Sjekker også ofte, men sist jeg sjekket var det funnet to omkommet. Nå er det fire:( hele greia er så tragisk og leit. Særlig dette med småbarnsfamilien får jeg skikkelig vondt i både mage og hjerte av :Heartred
Er ikke overraskende st de har funnet flere omkomne, dessverre . Men en tragedie ja

Er ikke overraskende st de har funnet flere omkomne, dessverre . Men en tragedie ja
Nei, jeg er dessverre ikke overrasket. De snakker om disse luftlommene som kan redde liv, men samtidig... Det er et leireras. Den sniker seg vel inn overalt :(

Nei, jeg er dessverre ikke overrasket. De snakker om disse luftlommene som kan redde liv, men samtidig... Det er et leireras. Den sniker seg vel inn overalt :(
Ja antar det, så at familien på 3 var i et av de første husene som raste, huff

Tenker så på den lille toåringen:( Håper at de som er døde ikke merket noenting.

Tenker så på den lille toåringen:( Håper at de som er døde ikke merket noenting.
I andre katastrofer er det ofte barn som er av de siste overlevende de finner.
Jeg har mareritt om at de finner 2-åringen i live sammen med sine døde foreldre :(

Tenker også mye på 13-åringen, har selv en født i 2007

Back
Topp