ja! :D ikke gi opp! merket ingen forskjell den med det klaffet!
Så herlig da, skal prøve å holde motet ope :happy: Håpet er jo der enda da, til tross. Er 8dpo idag, merker lite på kroppen, annet enn ultramild murring nederst i magen. Men det kan være hva som helst :p
Tenk at du er i 12. svangerskapsuke da! :Heartred Det er virkelig en gave! Håper jeg også får oppleve det snart :love017
 
det h
Så herlig da, skal prøve å holde motet ope :happy: Håpet er jo der enda da, til tross. Er 8dpo idag, merker lite på kroppen, annet enn ultramild murring nederst i magen. Men det kan være hva som helst :p
Tenk at du er i 12. svangerskapsuke da! :Heartred Det er virkelig en gave! Håper jeg også får oppleve det snart :love017

Ja, tenk det :eek:

Det håper jeg du får også <3 krysser alt jeg har for at det klaffer for dere!
 
Jeg ga nesten opp, og her sitter jeg nå, 11 uker på vei! Folkens! det er håp!

Så gøy å høre❤️ Gratulerer! Ga faktisk nesten opp selv rett før jeg ble gravid.
Tenkte i januar at om det ikke gikk så måtte jeg ihvertfall legge drømmen om nummer 2 på hylla en god stund da psyken ikke ville klare flere nedturer.
Men ikke lenge etterpå så satt jeg der med positiv test i hånda ❤️
Vi prøvde i 2 år og før det så hadde vi prøvd 3 år på den første
 
Så flott, gratulerer! :Heartred Ble dere gravide på letrozol? Jeg er på runde 5 nå med Letrozol, og begynner å bli litt motløs :oops:

Jeg ble gravid på runde 6 eller 7 med letrozol. Men skjønner at du blir motløs ❤️
Men hadde en vannscanning og fjernet en polypp og ble gravid på 2 PP etter det :) så føler at det har noe å si for min del :)
 
Jeg ble gravid på runde 6 eller 7 med letrozol. Men skjønner at du blir motløs ❤️
Men hadde en vannscanning og fjernet en polypp og ble gravid på 2 PP etter det :) så føler at det har noe å si for min del :)
Jeg ska fortsette ut sommeren, og hvis ikke det har hjulpet blir jeg henvist videre i systemet. Håper det klaffer på 6 eller 7 runde for meg og :oops:
 
Jeg ska fortsette ut sommeren, og hvis ikke det har hjulpet blir jeg henvist videre i systemet. Håper det klaffer på 6 eller 7 runde for meg og :oops:
Syns det er rart du ikkje har blitt tatt på alvor tidlegare. Test av mannen burde skje før vi får tilgang på piller. Vi veit jo eigentleg ikkje kva det gjer for genene, miljøet, evolusjonen eller helsa vår på lang sikt.:confused: Eg berre tenker at det er jo litt dumt om vi skal ta på oss skylda og tygge piller dersom det er til inga nytte.:shy: Håpar du kjem til å klara det på neste, Spøkelse.
 
Syns det er rart du ikkje har blitt tatt på alvor tidlegare. Test av mannen burde skje før vi får tilgang på piller. Vi veit jo eigentleg ikkje kva det gjer for genene, miljøet, evolusjonen eller helsa vår på lang sikt.:confused: Eg berre tenker at det er jo litt dumt om vi skal ta på oss skylda og tygge piller dersom det er til inga nytte.:shy: Håpar du kjem til å klara det på neste, Spøkelse.
Tusen takk, det håper jeg så inderlig også :Heartred
Jeg hadde jo veldig uregelmessige sykluser da, og Letrozolen har jo stabilisert dette. Det var jo først det vi tenkte var problemet. Eller gynekologen min mener enda det er problemet, og tror sjansen er høy for graviditet iløpet av sommeren. Jeg klarer ikke være så optimistisk lengre, men håper jo hun har rett! Mannen er testet nå, venter bare på svar :)
 
Vi har prøvd i 3 år. Utredet, ingen "feil".
Skulle på første IVF-forsøk etter sommeren, men er spontant blitt gravid nå!
 
Fint å lese om både dere som lykkes og dere som prøver.

Har selv prøvd i 2 år og er på første forsøk med Femar. Venter tr i morgen. Det murrer og jobber, det har det gjort i 2 uker nå. To negative tester, den siste senest i går. Får vel tr i morgen, tenker jeg. Forventer nedtur.

Lykke til alle sammen :dance011
 
Fint å lese om både dere som lykkes og dere som prøver.

Har selv prøvd i 2 år og er på første forsøk med Femar. Venter tr i morgen. Det murrer og jobber, det har det gjort i 2 uker nå. To negative tester, den siste senest i går. Får vel tr i morgen, tenker jeg. Forventer nedtur.

Lykke til alle sammen :dance011
Alltid skuffende når tr kommer :Heartred Håper Femar kan hjelpe deg innen de neste par rundene. Er selv på runde 6 med det nå, men har også fått vite at mannens svømmere er nedsatt, så det er ikke "bare" meg.
 
Takk!
Jeg er sikkert helt på viddene, men det føles så enkelt for han nå som alt er i skjønneste orden med han og hans kvalitet. Og jeg er kjempe glad for det! Menn kan få god kvalitet med riktig kosthold og riktig vitamintilskudd. Heldigvis!

Skyldfølelsen bygger seg opp som sement i kroppen. Ikke drikke kaffe, spise sunt og grønt, ingen spekemat, vær aktiv, ikke vær overvektig, ikke alkohol og ditt og ikke datt. Hva om den ene kaffekoppen jeg tok den ene dagen fordi jobben søg hadde avgjørende påvirkning.. jeg blir lei og lei meg. Syns ikke så synd i meg selv, blir bare rådvill.

Mensemurringer, en dag forsinket. Kom en mørkebrun klatt i do. Jeg hadde bange anelser for en ukes tid siden. Likevel forhåpninger og skuffelsen stor deretter.

Har lyst å slutte å tenke på det. Bare go with the flow.
 
Takk!
Jeg er sikkert helt på viddene, men det føles så enkelt for han nå som alt er i skjønneste orden med han og hans kvalitet. Og jeg er kjempe glad for det! Menn kan få god kvalitet med riktig kosthold og riktig vitamintilskudd. Heldigvis!

Skyldfølelsen bygger seg opp som sement i kroppen. Ikke drikke kaffe, spise sunt og grønt, ingen spekemat, vær aktiv, ikke vær overvektig, ikke alkohol og ditt og ikke datt. Hva om den ene kaffekoppen jeg tok den ene dagen fordi jobben søg hadde avgjørende påvirkning.. jeg blir lei og lei meg. Syns ikke så synd i meg selv, blir bare rådvill.

Mensemurringer, en dag forsinket. Kom en mørkebrun klatt i do. Jeg hadde bange anelser for en ukes tid siden. Likevel forhåpninger og skuffelsen stor deretter.

Har lyst å slutte å tenke på det. Bare go with the flow.
Min mann hadde sunt kosthold og tok vitaminer før prøven, så tror ikke det er så enkelt nei. Jeg har heller ikke alltid eggløsning, ergo derfor jeg tar femar. Så er ikke bare han, dessverre. Men det har vi visst en stund, men at mannens kvalitet er påvirket i tillegg fikk vi nylig vite.. Dessuten hadde han få celler også, det lar seg neppe påvirke av kosthold, men av genetiske faktorer. Vi tar alle forholdsregler ift varme, mye sitting, type tøy osv.

Vettu, etter å ha prøvd en stund så gidder jeg faktisk ikke leve som gravid før jeg faktisk blir det.. Det tar fra meg hele livskvaliteten. Jeg har kaffi, spekemat og alkohol hvis jeg vil ha det. Alt i moderate mengder så klart. Syns ikke du skal henge deg så opp i de tingene der, det er jo veiledende. Du blir ikke mindre gravid av å ha salami på skiva liksom!
 
Takk!
Jeg er sikkert helt på viddene, men det føles så enkelt for han nå som alt er i skjønneste orden med han og hans kvalitet. Og jeg er kjempe glad for det! Menn kan få god kvalitet med riktig kosthold og riktig vitamintilskudd. Heldigvis!

Skyldfølelsen bygger seg opp som sement i kroppen. Ikke drikke kaffe, spise sunt og grønt, ingen spekemat, vær aktiv, ikke vær overvektig, ikke alkohol og ditt og ikke datt. Hva om den ene kaffekoppen jeg tok den ene dagen fordi jobben søg hadde avgjørende påvirkning.. jeg blir lei og lei meg. Syns ikke så synd i meg selv, blir bare rådvill.

Mensemurringer, en dag forsinket. Kom en mørkebrun klatt i do. Jeg hadde bange anelser for en ukes tid siden. Likevel forhåpninger og skuffelsen stor deretter.

Har lyst å slutte å tenke på det. Bare go with the flow.

Jeg var lik i forhold til alt med mat og kosthold osv.. ikke ditt, ikke datt osv... men så gikk jeg lei og begynte å l være å drikke kun under el og etter. hvis jeg skulle noe spesielt så bare dreit jeg i alt og drakk det jeg ville og spiste, for å så tenke at hvis det klaffer nå så får det bare være! Levde som normalt.
Kjente ingen forskjell på den dage jeg ble gravid og ellers. Letrozol og babyklister var tydeligvis nok !

Masse lykke til videre. Lev som normalt!
 
Kanskje jeg skal teste dette babyklisteret. Leser at flere har brukt og lykkes med det.

Ny mulighet denne syklusen. Heldigvis ferie! Så nå blir det bare avslapping og lave skuldre. Trur eg :angelic:
 
Back
Topp