Gir snart opp! :(

Jeg har lest litt her nå, vi prøvde i ett år før vi begynte med ivf og selv da tok det enda et år før det klaffet. Hovedfaktor her var at jeg manglet en eggleder og det andre var ødelagt, han hadde i tillegg helt elendige svømmere.
Vi fant også ut at jeg skulle leve livet til testen var positiv, jeg drakk vin når jeg ville ha det, snuste og koste meg med det jeg ville, kuttet ned på koffein kun fordi jeg drakk ekstreme mengder, men kuttet det ikke ut. Det ble rett og slett for mye å skulle leve som gravid uten å være det, spesielt etter at jeg mistet før jul.
Jeg er ganske overbevist om at det er noe i det de kaller toksisk stress, som vil si at kroppen konstant er påvirket at stresshormoner rundt "Må holde meg unna det og det og det" :p man skal tenke på psyken sin oppi alt dette her også!

Kanskje jeg skal teste dette babyklisteret. Leser at flere har brukt og lykkes med det.

Ny mulighet denne syklusen. Heldigvis ferie! Så nå blir det bare avslapping og lave skuldre. Trur eg :angelic:
Jeg prøver det nå, håper jeg har noe bra å rapportere om om noen dager :)

Kjenner frustrasjonen din! Har vært prøver siden 2012.. det har kostet mye svette, tårer og penger.. masse fertilitetsutredning, hormonkurer, IFV/ICSI, 2 SA og 1ex.u og hele ekteskapet.. har pcos og en tett eggleder, og når jeg i tillegg fikk en graviditet i den «friske» egglederen i fjor, da sluttet jeg fred med at jeg ikke skal få barn.
Frykten var derfor stor for at det garantert var en ny exu når jeg nå skjønte at jeg var gravid igjen. Men neida, etter å gi fullstendig blaffen i alt av prøving, og bare levd livet sitter jeg nå 11 uker gravid, i livmor, med en liten bamsemums med blinkende hjerte. Så moralen er aldri gi opp, selvom veien er utrolig lang!

Back
Topp