trashpanda

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Nå har vi prøvd aktivt i 2 år for å få nr 2.( ikke brukt prevensjon på snart 4 år) og vi får ikke til å bli gravide :( første kur med letrozol og tok test i dag, 9dpo som var helt hvit. «Alle» andre får barn rundt meg og jeg kjenner jeg er sjalu!
I dag hadde til å med datteren sagt til de ansatte i barnehagen at jeg skulle ha baby.. så de lurte på om de kunne gratulere.. :/

Kjenner meg rådvill, men er det noen som har prøvd like lenge som oss og fått det til med letrozol? :)
Vil så gjerne bare få oppleve å gå gravid en gang til! :(
 
Hei, har selv akkurat blitt gravid på egenhånd nå, fremdeles veldig tidlig så håper den sitter . Men vi har ikke hatt prevensjon på 4,5 år ca men begynte på letrozol juni i fjor. Satt til slutt. Men skulle egentlig begynne med et insemineringsforaøk denne mnd tok bare g test for vanen sin skuld.
 
Vi hadde prøvd uten hjelpemidler i ca 7 mnd når vi fikk anbefalt letrozol fra Hausken. Har pcos.
I pp 2 etter oppstart med letrozol, ble jeg gravid, men mistet senere..
Ble etter 1 år som prøvere henvist til IVF, og nå 1 1/2 år etter vi først startet å prøve, har vi satt i gang vårt første offentlig dekket forsøk.
Så har ikke prøvd like lenge, men fikk i hvertfall et positivt resultat med letrozol, så har absolutt troen på den:Heartred
Masse lykke til, håper dette hjelper for deg/dere! :love7
 
Jeg har gått uten prevensjon siden 2014... Fikk påvist hyperprolaktinemi i 2015/2016, begynte på medisiner, prøvde etter hvert også Letrozol. Fikk påvist EL, men det klaffet ikke likevel. Nå er vi i gang med vårt første IVF-forsøk :)

Er utrolig kipt når andre rundt en bare "plopper" ut den ene etter den andre (gjerne uplanlagt også, som som det var informasjon andre trengte), mens man selv virkelig må jobbe for å få det til. Da er det godt å ha andre prøvere å snakke/skrive med:Heartred
 
Jeg har gått uten prevensjon siden 2014... Fikk påvist hyperprolaktinemi i 2015/2016, begynte på medisiner, prøvde etter hvert også Letrozol. Fikk påvist EL, men det klaffet ikke likevel. Nå er vi i gang med vårt første IVF-forsøk :)

Er utrolig kipt når andre rundt en bare "plopper" ut den ene etter den andre (gjerne uplanlagt også, som som det var informasjon andre trengte), mens man selv virkelig må jobbe for å få det til. Da er det godt å ha andre prøvere å snakke/skrive med:Heartred
Enig! Håper det klaffer for oss alle ❤️❤️
 
Jeg har prøvd i 12 år snart, men dessverre aldri prøvd Letrozol. Men kjenner ingen tankegangen din.
Jeg var en av de første som begynte prøvinga, og føler at i løpet av disse 12 åra har "alle" fått det til og ikke jeg :(
Ingen god følelse det der.
 
Jeg har prøvd i 12 år snart, men dessverre aldri prøvd Letrozol. Men kjenner ingen tankegangen din.
Jeg var en av de første som begynte prøvinga, og føler at i løpet av disse 12 åra har "alle" fått det til og ikke jeg :(
Ingen god følelse det der.
12!! År! Får dere ikke noe hjelp? :( off! Håper dere på mirakuløst vis får det til snart!:angelic:
 
12!! År! Får dere ikke noe hjelp? :( off! Håper dere på mirakuløst vis får det til snart!:angelic:
12 år ja. Prøvde 6 år med han jeg var samboer med før, før det tok slutt. Og vi har prøvd i 3.5 år nå.
Så det har blitt utrolig mange, vonde år.

Vi driver med IVF, så får hjelp. Men ting tar tid. Både fersk og frys endte i abort.
 
Er nok ikke helt det samme med meg som med deg.. men uansett. Vi gikk uten prevensjon i nesten 4 år og vi prøvde aktivt. Gikk til legene men ingenting var galt. Etter 3 år fikk vi endelig positiv test, helt ut av det blå! Og vi fødte en nydelig datter i juli 18. Nå er jeg gravid med andremann, og denne gang tok det bare 7 mnd.
Jeg er en av en sånn person som tror og håper at de aller aller fleste får det til til slutt. Man må ikke gi opp! jeg vet det er tøft og slitsomt nå, jeg skal virkelig krysse alt jeg har for dere <3 <3
 
Vi har prøvd i tre år nå på vårt tredje barn. Er takknemlig for de to vi har, og kjenner at vi ikke orker å prøve så veldig mye lengre. Alle prøvene våre er tipp topp, så vi er såkalt uforklarlig "barnløs". Vi har jo barn, så helt barnløse er vi jo ikke likevel.
I dag har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre, og det er å sende mensprøve til en klinikk i Athen for å se om jeg kan ha noen skjulte infeksjoner. Har lest om mange her inne som har blitt gravide etter å ha fått påvist, og behandlet, skjulte infeksjoner. Kanskje et tips? Lykke til videre, håper dere lykkes snart :Heartred
 
Vi har prøvd i tre år nå på vårt tredje barn. Er takknemlig for de to vi har, og kjenner at vi ikke orker å prøve så veldig mye lengre. Alle prøvene våre er tipp topp, så vi er såkalt uforklarlig "barnløs". Vi har jo barn, så helt barnløse er vi jo ikke likevel.
I dag har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre, og det er å sende mensprøve til en klinikk i Athen for å se om jeg kan ha noen skjulte infeksjoner. Har lest om mange her inne som har blitt gravide etter å ha fått påvist, og behandlet, skjulte infeksjoner. Kanskje et tips? Lykke til videre, håper dere lykkes snart :Heartred
Oi! Så spennende! Hvordan gjør man det? :angelic:
 
Vi har prøvd i tre år nå på vårt tredje barn. Er takknemlig for de to vi har, og kjenner at vi ikke orker å prøve så veldig mye lengre. Alle prøvene våre er tipp topp, så vi er såkalt uforklarlig "barnløs". Vi har jo barn, så helt barnløse er vi jo ikke likevel.
I dag har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre, og det er å sende mensprøve til en klinikk i Athen for å se om jeg kan ha noen skjulte infeksjoner. Har lest om mange her inne som har blitt gravide etter å ha fått påvist, og behandlet, skjulte infeksjoner. Kanskje et tips? Lykke til videre, håper dere lykkes snart :Heartred
Forresten veldig kjedelig uansett hvilket barn det er, det er jo ønsket uansett hvilken rekke det kommer i ❤️

Håper dere og vi alle lykkes nå ❤️
 
Jeg ga nesten opp, og her sitter jeg nå, 11 uker på vei! Folkens! det er håp!
Så flott, gratulerer! :Heartred Ble dere gravide på letrozol? Jeg er på runde 5 nå med Letrozol, og begynner å bli litt motløs :oops:
 
Back
Topp