Geocaching

Kan hende det tar litt tid laste dem. Det står ikke laster cacher øverst?

Er ingen ekspert selv, så noe mer aner jeg ikke. Kanskje du har valgt én? Da kommer ikke resten opp. Trykk i så fall stopp på den som er valgt.
Står ikke noe hos meg :) må jeg kansje bli medlem? Sånn premien greie ? :)
 
Hva betyr alle grå prikkene?
 
Her er 3 grønne og resten grå :(
Er nok dessverre stengt for gratisbrukerne de da ja. Mange blir kun kartutsnittet for betalende brukere for å unngå at useriøse brukere stjeler bokser. Betalende brukere blir ansett som litt sikrere enn de som ikke betaler.
 
Anbefaler dere å gjøre et Google-søk etter evil cache og se på bildene. Mange artige varianter :) De fleste er vanlige beholdere, men man kan støte på noen vanskelige også.
 
Driver ikke med geogaching i den formen, men spiller Ingress. Litt av det samme. Blått lag mot grønt lag som slåss om portaler i hele verden. Portalene er punkter det er tatt bilder av,gjerne kjente landemerker, spesielle bygninger, utforminer på bygninger, statuer etc. Veldig gøy, veldig avhengighetsskapende, og drar mye batteri og datatrafikk på mobilen :)
Det spelar eg og:D kva lag spelar du på?
 
Om du joiner, bli med resistance ;) Hehe.. heia smurfs!
Herlighet, dette virket komplisert! :eek: Skjønte ikke bæra av det :p Sikkert enkelt når man kommer i gang, men... Trudde jeg var stødig i engelsk, men fikk ikke helt med meg essensen ;)
 
Geocaching er kjempekjekt:D leeenge sidan eg har vore ute. Men skal jammen ta å laste ned appen igjen no:D
 
Herlighet, dette virket komplisert! :eek: Skjønte ikke bæra av det :p Sikkert enkelt når man kommer i gang, men... Trudde jeg var stødig i engelsk, men fikk ikke helt med meg essensen ;)
Du kjem fort inni det:D eg var også heilt blank i starten på det der:p
 
Back
Topp