Geocaching

Jeppda, det har vi gjort! Hehe.. Eller, det begrenser seg litt med en minicacher i baksetet ;) Gleder meg til snøen smelter og vi kan trille turer på stiene :D

Tror jeg må gjøre det en dag :)
Ja, det er jo klart! Da begrenser det seg for meg og snart ;-)
Jaa snart vår og sommer :-D
 
Det er så gøy! Vi har barnefri i kveld og tok oss en tur ut og tok fire cacher :) koselig :)
 
Da har jeg prøvd for første gang og funnet 2 stykk :D
 
hmm hva er det for noe? hørt ordet før, men aldri satt meg mer inn i det :/ :p
 
Jeg drev en del med det før vi flyttet. Kanskje jeg må laste ned appen igjen og prøve :)
 
hmm hva er det for noe? hørt ordet før, men aldri satt meg mer inn i det :/ :p

Nesten som orientering. Ut med GPS for å finne poster ;) Masse poster skjult i hele verden. Og så kan man legge igjen bytteting i boksene man besøker ;)
Geocaching.com
 
Herlig! Skattejakt er stas, veit du ;)

Ja helt klart :) 2 av 3 har bare vært Micro cacher, men ho er overlykkelig med å få skrive navnet sitt. Heheh :p
Vi har ikke noen i nærheten da, så vi må kjøre litt rundt, men det bryr ho seg heller ikke om. Nå gleder jeg meg til vår og bare veier så vi kan traske litt i skauen! På søndag skal vi hente 3 til. :D
 
Noen som driver med det her inne? Har blitt helt hekta etter at svigers nevnte det for oss :p Har ikke så mange funn enda, men har pløyd hele nabolaget.

Ja, det er gøy ;) har heller ikke mye funn, men syns det er kjempegøy å søke når jeg er på nye plasser bare for å se, selv om jeg ikke lan finne dem :p

Har annbefalt det til mange og mannen er like hekta :)
 
Back
Topp