Geocaching

Hei! Artig å se at det er andre geocachere her i forumet! Hvor i landet holder dere til? Oslo her.
 
Hei! Artig å se at det er andre geocachere her i forumet! Hvor i landet holder dere til? Oslo her.
Eidsvoll her :)
Har ikke tatt så mange i Oslo. Bare den ved bilparken på Ensjø og en på Tøyen :)
 
Jeg er litt klatremus, liker å finner cacher i trær. Men det spørs om det blir så mye av det de kommende månedene, upraktisk og kanskje litt risikabelt med gravidmage... :( Venter dere også på en minicacher, eller hva slags stadium er dere på?
 
Jeg er litt klatremus, liker å finner cacher i trær. Men det spørs om det blir så mye av det de kommende månedene, upraktisk og kanskje litt risikabelt med gravidmage... :( Venter dere også på en minicacher, eller hva slags stadium er dere på?
Vi har en minicacher på 6 måneder :)
 
Er det noen her som driver med geocaching i Osloområdet og er i permisjon fremover? Jeg kunne godt tenke meg å ta noen turer sammen med andre på dagtid utover vinteren og våren.
 
Er det noen her som driver med geocaching i Osloområdet og er i permisjon fremover? Jeg kunne godt tenke meg å ta noen turer sammen med andre på dagtid utover vinteren og våren.

Jeg bor i Oslo og jobber turnus :) kunne absolutt tenkt meg flere å drive med geocaching med :)
 
Er det noen her som driver med geocaching i Osloområdet og er i permisjon fremover? Jeg kunne godt tenke meg å ta noen turer sammen med andre på dagtid utover vinteren og våren.
Ja, men vi finner aldri noe :p prøvd så mange ganger og ender med å gi opp ;)
 
Jeg bor i Oslo og jobber turnus :) kunne absolutt tenkt meg flere å drive med geocaching med :)
Ja, men vi finner aldri noe :p prøvd så mange ganger og ender med å gi opp ;)

Jeg har funnet en del tidligere, så hvis vi samarbeider, burde vi vel ha gode sjanser... :)

Min lille er bare 2,5 uker gammel, så vi er ikke helt innkjørt i babylivet enda. Men jeg er veldig lysten på å få til noen turer! Enten med barnevogn eller bæresele (må bare skaffe oss en god sele først). Hvis været er OK fremover, kunne vi kanskje få til en liten tur i løpet av de kommende to ukene?
 
Vi gjør det litt men synes det var litt vanskelig med liten baby kommer nokk til og lete mye mer når hun blir litt større
 
Jeg har funnet en del tidligere, så hvis vi samarbeider, burde vi vel ha gode sjanser... :)

Min lille er bare 2,5 uker gammel, så vi er ikke helt innkjørt i babylivet enda. Men jeg er veldig lysten på å få til noen turer! Enten med barnevogn eller bæresele (må bare skaffe oss en god sele først). Hvis været er OK fremover, kunne vi kanskje få til en liten tur i løpet av de kommende to ukene?

Jeg har noen, men flere er borte midt i byen... Kjedelig, men er jo masse fine litt mer i utkanten også :)

Det hadde vært veldig hyggelig! Er Fruktplukker med også eller? :)
 
Vi gjør det litt men synes det var litt vanskelig med liten baby kommer nokk til og lete mye mer når hun blir litt større

Ja, det er ikke så greit hvis man må litt bort fra vei/sti, må lete lavt nede e.l. Det er litt av grunnen til at jeg tenker det er bedre å være flere sammen, da kan man lete på skift. :)
 
Vi gjør det litt men synes det var litt vanskelig med liten baby kommer nokk til og lete mye mer når hun blir litt større
Vi begynte med geocaching da mini var 4 måneder. Da mest park&grab, men i sommer har han vært på utallige turer med vogn/bæresele og skiftet bleier både bak i bilen og på benker :p
 
Jeg håpe formen min snart bedrer seg slik at jeg kan ta opp igjen cachinga :) er jo veldig gøy! Spesielt når man må lete litt for å finne de ;)
 
Jeg har så lyst til å ta opp igjen geocachingen nå[emoji7] mistet helt motivasjonen da min tante døde, dette var noe vi begge drev med..
Men nå kjenner jeg at gnisten er litt tilbake, men blir nok ikke lett å holde på i sommer med den store magen[emoji85]
 
Back
Topp