Nja, er vel fremdeles to som ikke har mottatt/ gjettet. Og en som har gjettet på.Noen som ikke har svart/vært innom ennåDa var det oppklart? HihiAlle vet?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, er vel fremdeles to som ikke har mottatt/ gjettet. Og en som har gjettet på.Noen som ikke har svart/vært innom ennåDa var det oppklart? HihiAlle vet?
![]()
Ja altså det vet jeg. Men tenkte av de i denne tråden. Jeg har ikke fått, men avsender av den andre da??men send pm om det duNja, er vel fremdeles to som ikke har mottatt/ gjettet. Og en som har gjettet på.Noen som ikke har svart/vært innom ennå![]()
Nja, er vel fremdeles to som ikke har mottatt/ gjettet. Og en som har gjettet på.Noen som ikke har svart/vært innom ennå![]()
Jeg har fortsatt ikke hørt om jeg gjetta riktig eller ikkeJa altså det vet jeg. Men tenkte av de i denne tråden. Jeg har ikke fått, men avsender av den andre da??men send pm om det du![]()
Nei og jeg har ikke fått pakkeJeg har fortsatt ikke hørt om jeg gjetta riktig eller ikke![]()
Hehe, ja jrg har det ikke traveltNei og jeg har ikke fått pakkeTar alltid litt tid
Mhm det er bare bra du påpeker i grunn. For jeg klarer følge med på fint lite om dagenHehe, ja jrg har det ikke traveltDkulle bare påpeke det siden jeg så at dere hadde snakka om det
![]()
Hehe, kan ikke få med seg alt heller!Mhm det er bare bra du påpeker i grunn. For jeg klarer følge med på fint lite om dagen![]()
Kom pakken din til slutt?Jeg skulle gjerne ha gjettet, men vanskelig uten pakke![]()
Denne datt litt ut - kan røpe at det ikke var lilleE ^^Jeg gjetter LilleE<3![]()
Hehe! Ja men så oppdaget jeg lenge etterpå at det stod hit på baksiden av lappen også da. Da skal jeg bare tråle tråden her og så gjette på nyttDenne datt litt ut - kan røpe at det ikke var lilleE ^^
Nei,har ikke fått pakkeKom pakken din til slutt?
Jupp, men var vel ikke så mange igjen hellerEr det deg, Totoro ? ☺
Hmm, så rart. Skulle visst vise seg vanskelig denne runden :/Nei,har ikke fått pakke![]()
Det går helt fintHmm, så rart. Skulle visst vise seg vanskelig denne runden :/
Hehe, nei tror det var deg eller Guriks det stod mellomJupp, men var vel ikke så mange igjen heller![]()
Det stemmer ja. Veldig koselig tiltak dette og derfor jeg drar igang. At det ikke alltid går helt på skinner er dumt,men lite å gjøre med. MEN jeg synes uansett runden har vært vellykket. Flotte gaver og mange koselige ordTror vi mangler en person her.. den personen jeg sendte til har ikke skrevet noe om det og OJ&SE har vel ikke mottatt noe?
Ikke alltid ting blir som planlagtDet stemmer ja. Veldig koselig tiltak dette og derfor jeg drar igang. At det ikke alltid går helt på skinner er dumt,men lite å gjøre med. MEN jeg synes uansett runden har vært vellykket. Flotte gaver og mange koselige ordFine mammaer og søte små
![]()