Gavetråd

Nja, er vel fremdeles to som ikke har mottatt/ gjettet. Og en som har gjettet på.Noen som ikke har svart/vært innom ennå :p
Ja altså det vet jeg. Men tenkte av de i denne tråden. Jeg har ikke fått, men avsender av den andre da??men send pm om det du;)

Har fått beskjed fra LilleE at de er tilbake fra England, men syke hele gjengen. Tipper hun dukker opp på forumet etterhvert :)

Tror vi mangler en person her.. den personen jeg sendte til har ikke skrevet noe om det og OJ&SE har vel ikke mottatt noe?

Tror vi mangler en person her.. den personen jeg sendte til har ikke skrevet noe om det og OJ&SE har vel ikke mottatt noe?
Det stemmer ja. Veldig koselig tiltak dette og derfor jeg drar igang. At det ikke alltid går helt på skinner er dumt,men lite å gjøre med. MEN jeg synes uansett runden har vært vellykket. Flotte gaver og mange koselige ord:) Fine mammaer og søte små:)

Last edited:
Det stemmer ja. Veldig koselig tiltak dette og derfor jeg drar igang. At det ikke alltid går helt på skinner er dumt,men lite å gjøre med. MEN jeg synes uansett runden har vært vellykket. Flotte gaver og mange koselige ord:) Fine mammaer og søte små:)
Ikke alltid ting blir som planlagt ;)
Ja, det er kjempekoselig syns jeg :)

Back
Topp