Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer.Jeg tror min hemmelige venn er Gladysvar noe med typen strikk som så litt kjent ut
Hehe er jeg?! Okeei daJeg tror min hemmelige venn er OJ&SE fordi hun er både shoppegal og skravlehøne <3
Har fått utrolig mange tilbakemeldinger, alle synes strikkahalsen er superfinDet stemmer.Hehe
Hvorfor?![]()
Men du skulle ikke se på frimerkene jooo!Fordi det var frimerker fra Halden!hihi! Også googla jeg nicket og fikk opp LOTR, mener ho har snakka om det
![]()
Hehe, sorryyyyyyMen du skulle ikke se på frimerkene jooo!Hehe! Tenkte på det da jeg sendte, at vi hadde jo snakka om at jeg bor i Halden bare for litt siden, men hadde håpt du ikke skulle tenke på å sjekke
Og ja, brukernavnet mitt er et navn på en alveslekt i Ringenes Herre
8)
Såå bra ♡Hehe, sorryyyyyytusen takk - vi ble superfornøyde! Det var kjempefint! <3
NopeJeg er fryktelig usikker. Men ut fra hva dere andre har gjettet så gjetter jeg Guriks.![]()
HihiHehe er jeg?! Okeei da![]()
Så bra.Har fått utrolig mange tilbakemeldinger, alle synes strikkahalsen er superfin![]()
Hmmmmm huff jeg er litt blank da. Må tenke litt. HeheNope![]()
Hmmmmm huff jeg er litt blank da. Må tenke litt. Hehe
Ja, det kan detKan det være urflisa som har sendt meg pakke?![]()
Ahhhh fikk rett på forsøk nummer 2 da. Hehe tusen takk for den fine pakken.Ja, det kan det![]()
Bare hyggeligAhhhh fikk rett på forsøk nummer 2 da. Hehe tusen takk for den fine pakken.![]()
Den blir flott i vinter. Har ikke den fra før.Bare hyggelighåper bodyen passa og at dere ikke har den fra før
![]()