Gavetråd

** Ok, i utgangspunktet skal de fleste ha både sendt og mottatt ** Vet om en ennå som ikke har sendt - og to som ikke har mottatt.
Før vi begynner å gjette, kan dere som har sendt bekrefte til den dere fikk PM av at dere har sendt (og mottatt)?

Tenkte at vi kan begynne å gjette på hvem vi har fått fra etter det? :)

Hadde alle fått?
Jeg har ikke fått og muligens en til. Litt usikker på sistnevnte. Totoro må sjekke opp;) For det er ikke "mine". Men kan ikke vente lenger tenker jeg . Bare høre hva Totoro har å si. Tenker vi gjetter fra i kveld...

Er jo litt kjedelig når ikke alle har mottatt, men enig - får Jo an å starte nå, selv om det da blir enklere å gjette for de som er igjen :p

Er jo litt kjedelig når ikke alle har mottatt, men enig - får Jo an å starte nå, selv om det da blir enklere å gjette for de som er igjen :p
Men med meg vet vi sikkert ikke har fått, men sikker på andre ? Hørt med sender?

Fordi det var frimerker fra Halden! :p hihi! Også googla jeg nicket og fikk opp LOTR, mener ho har snakka om det :)
Skal jeg si om det er riktig eller galt nå, liksom? Eller skulle vi vente?

Edit: denne skulle vel egentlig til OJ&SE og Totoro :P

Jeg tror min hemmelige venn er OJ&SE fordi hun er både shoppegal og skravlehøne <3

Jeg tror min hemmelige venn er Gladys :) var noe med typen strikk som så litt kjent ut

Back
Topp