Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjedd meg før også, og redigert litt så har det funketFår beskjed om at filen er for stor hele tiden. Må finne ut hva jeg kan gjøre for å få lastet det opp.
Kan av og til hjelpe å gå via et annet program (som fbchatten feks), da de reduserer størrelse automatiskFår beskjed om at filen er for stor hele tiden. Må finne ut hva jeg kan gjøre for å få lastet det opp.
Jeg er en masekjerring så det går nok braAiaiaia, jeg har fått pakke, men glemte å ta bilde før jeg reiste på hytta :/ satser sterkt på at jeg husker det på mandagmulig du må minne meg på det igjen
![]()
Vi venter med å gjette til alle har fått pakkeVis vedlegget 201348
Se den kule gaven jeg har fått! Råtøff bukse og strømpebukse med antiskli på knærnevisste ikke at det fantes
shopping og skravling ja.. hvem kan det være...? Skal jeg gjette nå eller vente litt?
Tar du et bilde til? Hvor man ser det bedre?Har fått veldig kul gave vi og,tok først dette bildet før vi åpnet, skulle ta ett til åpnet, men så ryddet mannen for middag- skal fikse bilde to i ettermiddag!
Fantastisk fin body og skjerf som allerede er tatt i bruk![]()
Hva er det andre på bilde? Hva står det på hilsen ?Såå glad jeg ble for pakken! Og jeg som tenkte at "pokkern at jeg ikke skrev strømpebukser på ønsketråden" og så fikk jeg det likevel![]()
To lilla strømpebukser og rosa strømper, en hals og en lueTar du et bilde til? Hvor man ser det bedre?
Hva er det andre på bilde? Hva står det på hilsen ?
Hva er det andre på bilde? Hva står det på hilsen ?