Gavetråd

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Etter hva jeg har fått vite har noen fått pakke fra hemmelig venn,så del bilde av hva du fikk:) Legg gjerne med hintet nå, men ingen gjetting enda. Vi begynner gjette når alle har fått pakke:)

Trodde vi skulle vente med å poste til alle hadde bekreftet at de hadde sendt?

Edit: Vi venter med å gjette, men egg ut bilder de som har fått ;)

Last edited:
Får beskjed om at filen er for stor hele tiden. Må finne ut hva jeg kan gjøre for å få lastet det opp.

Får beskjed om at filen er for stor hele tiden. Må finne ut hva jeg kan gjøre for å få lastet det opp.
Kan av og til hjelpe å gå via et annet program (som fbchatten feks), da de reduserer størrelse automatisk

Post bilder da jenter! Veldig rart om flere ikke har fått pakke nå

Aiaiaia, jeg har fått pakke, men glemte å ta bilde før jeg reiste på hytta :/ satser sterkt på at jeg husker det på mandag :) mulig du må minne meg på det igjen :P

Aiaiaia, jeg har fått pakke, men glemte å ta bilde før jeg reiste på hytta :/ satser sterkt på at jeg husker det på mandag :) mulig du må minne meg på det igjen :p
Jeg er en masekjerring så det går nok bra

ImageUploadedByBV Forum1476036852.150166.jpg
Se den kule gaven jeg har fått! Råtøff bukse og strømpebukse med antiskli på knærne :D visste ikke at det fantes :) shopping og skravling ja.. hvem kan det være...? Skal jeg gjette nå eller vente litt?

Har fått veldig kul gave vi og,tok først dette bildet før vi åpnet, skulle ta ett til åpnet, men så ryddet mannen for middag- skal fikse bilde to i ettermiddag!
Fantastisk fin body og skjerf som allerede er tatt i bruk :D

Vedlegg

• 1476079163363.jpg
    1476079163363.jpg
    60,4 KB · Visninger: 37
Såå glad jeg ble for pakken! Og jeg som tenkte at "pokkern at jeg ikke skrev strømpebukser på ønsketråden" og så fikk jeg det likevel :)

Vedlegg

• 1476433974147.jpg
    1476433974147.jpg
    61,8 KB · Visninger: 32
Har fått veldig kul gave vi og,tok først dette bildet før vi åpnet, skulle ta ett til åpnet, men så ryddet mannen for middag- skal fikse bilde to i ettermiddag!
Fantastisk fin body og skjerf som allerede er tatt i bruk :D
Tar du et bilde til? Hvor man ser det bedre?
Såå glad jeg ble for pakken! Og jeg som tenkte at "pokkern at jeg ikke skrev strømpebukser på ønsketråden" og så fikk jeg det likevel :)
Hva er det andre på bilde? Hva står det på hilsen ?

Vi fikk gave i går :D
Kjempefin tunika(som er på i dag;) ), lue og Melkerull! :) sååå fornøyde!
ImageUploadedByBV Forum1476440580.610280.jpg

Tar du et bilde til? Hvor man ser det bedre?

Hva er det andre på bilde? Hva står det på hilsen ?
To lilla strømpebukser og rosa strømper, en hals og en lue :D Og her var lappen jeg fikk :)

Vedlegg

• 1476458042578.jpg
    1476458042578.jpg
    53,1 KB · Visninger: 25
Her er bilde hvor man ser det bedre <3 fantastisk god og varm hals og bambusbody som kler lillegutt helt perfekt :)

Vedlegg

• 1476479293189.jpg
    1476479293189.jpg
    102,5 KB · Visninger: 26
Back
Topp