*Hviiiiiin*
Nå er jeg spent på morgendagen!
Hadde egentlig ikke de store forhåpningene lenger denne syklusen, siden jeg har hatt ømme bryster sammenhengende siden eggløsning. De gangene jeg har hatt det tidligere, har jeg ikke vært gravid, så tenkte det kanskje var et tegn på at jeg ikke hadde hatt eggløsning e.l. Men i dag (7 dpo), så fikk jeg litt høyere puls og kjenner hjerteslagene tydelig, var litt kvalm i noen timer midt på dagen, hadde antydning til ubehag i korsryggen i formiddag, har vært litt ør i hodet og har klødd litt over skambeinet/i området for trusekanten (mot magen, ikke mot lårene).
Mye av dette har også vært symptomer ved tidligere graviditeter, så tenkte at det kunne være positivt

Jeg fikk en følelse av at jeg hadde notert noe om den kløen i trusekanten tidligere en gang også, og måtte søke i notatene i kalenderen min. Da dukket det opp som et symptom jeg hadde notert 6 dpo da jeg hadde den kjemiske graviditeten i august!

Med kombinasjonen av alle disse symptomene som dukket opp i dag, kom testetrangen snikende

Hadde absolutt ikke forventet noe utslag i dag, for jeg har pleid å få positive tester veldig sent, bortsett fra i august. Men da hadde jeg også symptomer (høy puls) fra 3 dpo, så det må ha vært et turboembryo som gikk til grunne like raskt som det kom)

. Siden symptomene først kom nå i dag, tenkte jeg det ville gå minst et par dager til før det skulle være mulig å få positiv test, men jeg syntes jammen meg at jeg så en veeeeeldig svak strek på den!

I virkeligheten syntes jeg den kom og gikk litt, ut i fra hvilket lys og stilling den var i, og jeg lurte på om det bare var fargen som ikke var trukket helt ferdig enda da jeg så på den etter tre minutter. Jeg måtte derfor vente litt til for å se om den ble borte, men den var like tydelig etter at testen hadde tørket i 10 min!

Vet at den er veldig svak og at man må ha litt godvilje for å se den, men det har jeg jo