"Gammel", men håper fortsatt på barn

Så kjedelig; men.. igjen.. at spermiene funker LITT nå, er jo et godt tegn. Og at kroppen din i det minste gav det et godt forsøk ! ❤️ Håper veldig på at neste måned gir spire for deg ❤️

Uff, utrolig trist :( men ja, dette er jo virkelig lovende for videre prøving! Jeg heier på deg :Heartred

Så kjedelig! Men som alltid - du klarer å vri det til positivt! Og det er det jo! Dette er jo det nærmeste du har komt på lenge. Jeg spotter også idag, vi får gå all inn begge to i neste runde <3
Fine Snorkfrøken85 :love2 Ja, det må vi! Men herregud! Nå føler jeg at jeg virkelig ikke har hengt med i svingene her! Jeg var overbevist om at du var gravid nå! Nå må jeg inn og oppdatere meg i dagboka di, skjønner jeg! :smiley-ashamed008

Ååå herremin for en thriller det var å lese seg opp fra den siste uken din! Men asså, HALLOOOO, så utrolig lovende og moro at du faktisk ble gravid allerede denne syklusen som du ikke egentlig regnet som den reell PP engang!!! :excited001 Herremin, heier så utrolig på deg/dere videre Irrgrønn!:Heartred Nå er deres tid ENDELIG kommet, nå er tiden for sykdom og dritt passert, og tiden for å bringe frem et nytt liv kommet, det er jeg sikker på:D:happy093.

Veldig kjedelig, men det er egentlig kjempe positivt å bli kjemisk gravid. For da er muligheten for en graviditet der :Heartred
det her skal gå, heier masse på dere:hug007

Fine Snorkfrøken85 :love2 Ja, det må vi! Men herregud! Nå føler jeg at jeg virkelig ikke har hengt med i svingene her! Jeg var overbevist om at du var gravid nå! Nå må jeg inn og oppdatere meg i dagboka di, skjønner jeg! :smiley-ashamed008
Ikke gravid nei, og dagboka er ikke så mye i bruk lenger... Jeg ble gravid i fjor sommer, men mistet i uke 9, i MA. Ikke fått klaff siden, annet enn en kjemisk i desember. Kroppen spiller ikke på lag; jeg har gått opp i vekt og er konstant sliten, så sånn sett passer en graviditet veldig dårlig. Men så et det alderen da, og aldersforskjellen på lillegutt og et eventuelt søsken!

Hvordan går det med deg? :):Heartpink
Takk som spør :)
Jeg hadde håpet at mensen ville komme litt tidligere da jeg startet å spotte og testene ble svakere, for det hadde vært deilig å kunne "tjuvstarte" på neste prøveperiode når det uansett ikke ble noe av spiren. Men jeg måtte dessverre vente tålmodig til mensen kom til vanlig tid, så jeg er nå på CD 4. Er litt bekymret for at eggløsningen da kommer akkurat når vi er borte og at vi da kanskje ikke får utnyttet denne syklusen, men krysser fingrene for at det løser seg. Ser i dagboka di at dere fant en mulighet, selv om andre planer egentlig sto i veien;)

Takk som spør :)
Jeg hadde håpet at mensen ville komme litt tidligere da jeg startet å spotte og testene ble svakere, for det hadde vært deilig å kunne "tjuvstarte" på neste prøveperiode når det uansett ikke ble noe av spiren. Men jeg måtte dessverre vente tålmodig til mensen kom til vanlig tid, så jeg er nå på CD 4. Er litt bekymret for at eggløsningen da kommer akkurat når vi er borte og at vi da kanskje ikke får utnyttet denne syklusen, men krysser fingrene for at det løser seg. Ser i dagboka di at dere fant en mulighet, selv om andre planer egentlig sto i veien;)
Kjedelig at du likevel måtte vente til mensen kom til vanlig tid, men godt at du nå er i gang med ny syklus. Ja jeg fikk virkelig kjenne på utfordringene med reiseplaner rundt EL denne PP, håper dere er like heldige som vi var og får det til likevel. Men skjønner godt om det ikke går, det var litt stressende å få til skal jeg innrømme, hehe :smiley-ashamed004 Blir så spennende å følge med nå som du virkelig starter opp med aktiv prøving igjen! :love2

*Hviiiiiin*
Nå er jeg spent på morgendagen!
:nailbiting:

Hadde egentlig ikke de store forhåpningene lenger denne syklusen, siden jeg har hatt ømme bryster sammenhengende siden eggløsning. De gangene jeg har hatt det tidligere, har jeg ikke vært gravid, så tenkte det kanskje var et tegn på at jeg ikke hadde hatt eggløsning e.l. Men i dag (7 dpo), så fikk jeg litt høyere puls og kjenner hjerteslagene tydelig, var litt kvalm i noen timer midt på dagen, hadde antydning til ubehag i korsryggen i formiddag, har vært litt ør i hodet og har klødd litt over skambeinet/i området for trusekanten (mot magen, ikke mot lårene).

Mye av dette har også vært symptomer ved tidligere graviditeter, så tenkte at det kunne være positivt :bookworm: Jeg fikk en følelse av at jeg hadde notert noe om den kløen i trusekanten tidligere en gang også, og måtte søke i notatene i kalenderen min. Da dukket det opp som et symptom jeg hadde notert 6 dpo da jeg hadde den kjemiske graviditeten i august! :wideyed: Med kombinasjonen av alle disse symptomene som dukket opp i dag, kom testetrangen snikende :smiley-angelic006 Hadde absolutt ikke forventet noe utslag i dag, for jeg har pleid å få positive tester veldig sent, bortsett fra i august. Men da hadde jeg også symptomer (høy puls) fra 3 dpo, så det må ha vært et turboembryo som gikk til grunne like raskt som det kom):hilarious:. Siden symptomene først kom nå i dag, tenkte jeg det ville gå minst et par dager til før det skulle være mulig å få positiv test, men jeg syntes jammen meg at jeg så en veeeeeldig svak strek på den! :shy: I virkeligheten syntes jeg den kom og gikk litt, ut i fra hvilket lys og stilling den var i, og jeg lurte på om det bare var fargen som ikke var trukket helt ferdig enda da jeg så på den etter tre minutter. Jeg måtte derfor vente litt til for å se om den ble borte, men den var like tydelig etter at testen hadde tørket i 10 min! :woot: Vet at den er veldig svak og at man må ha litt godvilje for å se den, men det har jeg jo ;)

Vedlegg

• IMG_0159.jpeg
    IMG_0159.jpeg
    265,9 KB · Visninger: 35
  • IMG_0159.jpeg
    IMG_0159.jpeg
    533 KB · Visninger: 34
  • IMG_0160.jpeg
    IMG_0160.jpeg
    356,5 KB · Visninger: 33
  • IMG_0160.jpeg
    IMG_0160.jpeg
    705,6 KB · Visninger: 36
  • IMG_0162.jpeg
    IMG_0162.jpeg
    263,9 KB · Visninger: 36
  • IMG_0162.jpeg
    IMG_0162.jpeg
    494,1 KB · Visninger: 37
*Hviiiiiin*

Hadde egentlig ikke de store forhåpningene lenger denne syklusen, siden jeg har hatt ømme bryster sammenhengende siden eggløsning. De gangene jeg har hatt det tidligere, har jeg ikke vært gravid, så tenkte det kanskje var et tegn på at jeg ikke hadde hatt eggløsning e.l. Men i dag (7 dpo), så fikk jeg litt høyere puls og kjenner hjerteslagene tydelig, var litt kvalm i noen timer midt på dagen, hadde antydning til ubehag i korsryggen i formiddag, har vært litt ør i hodet og har klødd litt over skambeinet/i området for trusekanten (mot magen, ikke mot lårene).

Mye av dette har også vært symptomer ved tidligere graviditeter, så tenkte at det kunne være positivt :bookworm: Jeg fikk en følelse av at jeg hadde notert noe om den kløen i trusekanten tidligere en gang også, og måtte søke i notatene i kalenderen min. Da dukket det opp som et symptom jeg hadde notert 6 dpo da jeg hadde den kjemiske graviditeten i august! :wideyed: Med kombinasjonen av alle disse symptomene som dukket opp i dag, kom testetrangen snikende :smiley-angelic006 Hadde absolutt ikke forventet noe utslag i dag, for jeg har pleid å få positive tester veldig sent, bortsett fra i august. Men da hadde jeg også symptomer (høy puls) fra 3 dpo, så det må ha vært et turboembryo som gikk til grunne like raskt som det kom):hilarious:. Siden symptomene først kom nå i dag, tenkte jeg det ville gå minst et par dager til før det skulle være mulig å få positiv test, men jeg syntes jammen meg at jeg så en veeeeeldig svak strek på den! :shy: I virkeligheten syntes jeg den kom og gikk litt, ut i fra hvilket lys og stilling den var i, og jeg lurte på om det bare var fargen som ikke var trukket helt ferdig enda da jeg så på den etter tre minutter. Jeg måtte derfor vente litt til for å se om den ble borte, men den var like tydelig etter at testen hadde tørket i 10 min! :woot: Vet at den er veldig svak og at man må ha litt godvilje for å se den, men det har jeg jo ;)
Oioioioioi!!! Spennende! Krysser fingrene for sommer baby:smiley-bounce016

*Hviiiiiin*

Juhuu!! Kjempefin strek :hello2 Blir spennende framover :Heartred

Jeg ser strek! :love017

Back
Topp