Gamlemor venter på siste barn ❤️

Hmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom dem i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noe :bag: og jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være :laughing002
Åååh som jeg håper for deg. Ser også streken du ser på denne. Håper du fortsetter å få streker altså, og mye sterkere :wav Krysser alt som krysses kan!

Var ikke noe på testen etter dette, dessverre. Så teit :laughing002 Men djez, gir ikke opp 6 DPO :bookworm::hilarious::laughing002

Vedlegg

• 20250213_193944.jpg
    20250213_193944.jpg
    268,8 KB · Visninger: 68
PP 11 - CD 21 - 7 DPO - no mercy.

Klarte jeg å la være å ta en test 7 DPO og? Nope. Tok jeg EN TIL når den første var negativ? Jupp. Flaut :bag: :hilarious: :laughing002 Renner ikke over av penger liksom, og med type 2-3 % sjanse for treff burde jeg i alle fall vente til det er mulig å få en strek. Jaja.

20250214_143801.jpg

To siste er fra i dag.

Temperaturen var ikke så snill med jeg heller, den bruker å begynne gå nedover etter 7 DPO, men var liksom litt sånn brutalt. No mercy!

Screenshot_20250214_144538_FF App.jpg

Vi har i alle fall fått pengene fra bilgreia, så da kan jeg legge bort alt det. Sånn utenom at den skal ha en reparasjon til 8000 kr til uka, samt en halvtimes sjekk et noen lyder fra dekk. For å finne ut hva vi må fikse.. Så det noe tusen igjen her :hilarious: Men vi finner penger og prioriterer å få den i god stand, det er et trygg og sikker bil ellers. Og firhjulstrekk osv. Så fin å ha bare vi får fikset den :)

Helg nå! Blir godt, har vært kjedelig å ha gubben borte i uka som var. Savner han så når han er borte :bag::shy: Selv etter 20 år++ sammen :knegg:

PP 11 - CD 22 - 8 DPO delirisk.

Temperaturen steg igjen, nå vet jeg ikke når jeg tok den - jeg trodde det var morgen, men når jeg hadde målt og sovnet igjen var klokka 6:30 :knegg: Så mulig den var 5-5:30. Minstemann bruker våkne og komme oppi senga da.

Screenshot_20250215_071142_FF App.jpg

Har absolutt ingen symptomer, men det har jeg aldri. Verken på mens eller graviditet. Det eneste jeg la merke til nå i morges var at det kanskje var litt ømt på venstre nippel når minstemann gnudde i senga i stad. Det hadde jeg forrige syklus før jeg har den svake testen (som ble negativ). Men det var så lite at jeg ble stående og klemme på puppenene på badet uten å kjenne noe :laughing002 :bag:

Men så syntes jeg liksom jeg så noe på babyplan, litt som med puppen, bare en følelse, ikke noe ordentlig :knegg::bookworm: Så tok jeg en slik eBay test, og jaggu synes jeg ikke jeg får samme følelsen der :bag: egentlig så jeg en strek der faktisk, sånn.. Ja. Men jeg må jo være delirisk.

20250215_064542.jpg

20250215_065406.jpg
20250215_065424.jpg

Og ja, jeg tok en tredje test i går 7 DPO :knegg::laughing002:bag:

Last edited:
PP 11 - CD 22 - 8 DPO delirisk.

Temperaturen steg igjen, nå vet jeg ikke når jeg tok den - jeg trodde det var morgen, men når jeg hadde målt og sovnet igjen var klokka 6:30 :knegg: Så mulig den var 5-5:30. Minstemann bruker våkne og komme oppi senga da.

Vis vedlegget 454775

Har absolutt ingen symptomer, men det har jeg aldri. Verken på mens eller graviditet. Det eneste jeg la merke til nå i morges var at det kanskje var litt ømt på venstre nippel når minstemann gnudde i senga i stad. Det hadde jeg forrige syklus før jeg har den svake testen (som ble negativ). Men det var så lite at jeg ble stående og klemme på puppenene på badet uten å kjenne noe :laughing002 :bag:

Men så syntes jeg liksom jeg så noe på babyplan, litt som med puppen, bare en følelse, ikke noe ordentlig :knegg::bookworm: Så tok jeg en slik eBay test, og jaggu synes jeg ikke jeg får samme følelsen der :bag: egentlig så jeg en strek der faktisk, sånn.. Ja. Men jeg må jo være delirisk.

Vis vedlegget 454776
Vis vedlegget 454777Vis vedlegget 454778

Og ja, jeg tok en tredje test i går 7 DPO :knegg::laughing002:bag:
Jeg syns jeg ser noe på begge de siste testene dine :happy: Åååå som jeg krysser fingrene for deg:love7

Holdt meg nesten tre timer, ikke drukket noe :bookworm:

Digital sa ikke gravid.
Ser tydelig streker! Jeg tipper du er gravid men at det enda er litt for lite hcg til at du får positiv digital. Hvis testene fortsetter å stige så tipper jeg du får positiv digital om 1-2 dager :love7

Måtte bare sjekke for deg i Checker appen, og det er ikke i tvil der heller:
IMG_0406.png

Herregud dette er spennende altså!! Jeg håper at testene dine blir sterkere og sterkere nå altså. Det lover iallefall veldig godt :wav Dette minner meg veldig om når jeg testet. Fikk først noen skygger like tidlig som deg. Og så var det noen tester som så blenda ut etter det, før de plutselig ble positive igjen på ettermiddagen 10 DPO. Så jeg har en god magefølelse på testene dine. Nå må spiren bare sitte!!

Herregud, det her må være en baby strek! Jeg har fått mye skygger, men ikke i nærheten av hva du får her.. Så sykt spennende :excited001:Heartred

Måtte bare sjekke for deg i Checker appen, og det er ikke i tvil der heller: :hilarious: :knegg: Vis vedlegget 454800
Herregud dette er spennende altså!! Jeg håper at testene dine blir sterkere og sterkere nå altså. Det lover iallefall veldig godt :wav Dette minner meg veldig om når jeg testet. Fikk først noen skygger like tidlig som deg. Og så var det noen tester som så blenda ut etter det, før de plutselig ble positive igjen på ettermiddagen 10 DPO. Så jeg har en god magefølelse på testene dine. Nå må spiren bare sitte!!
Å så stas at du sjekket! Har liksom prøvd der jeg kan, men premom bare vil at jeg skal bestemme om den er positiv eller negativ, da er jeg jo like langt :hilarious::knegg:

Takk for heiarop verdens fineste heiagjeng!

Tok nye tester etter noen timers sparing, ser enda! Så blir spennende å se om det utvikler seg, eller bare var ev streifer. Er uansett mer enn jeg har fått før på disse 11 pp!! Takknemlig for det :shy::Heartred

Vedlegg

• 20250215_131040.jpg
    20250215_131040.jpg
    1,2 MB · Visninger: 108
  • 20250215_130027.jpg
    20250215_130027.jpg
    1,4 MB · Visninger: 109
Takk for heiarop verdens fineste heiagjeng!

Tok nye tester etter noen timers sparing, ser enda! Så blir spennende å se om det utvikler seg, eller bare var ev streifer. Er uansett mer enn jeg har fått før på disse 11 pp!! Takknemlig for det :shy::Heartred
Så fine tester! Sterkere enn min 9 dpo i hvertfall! :love7:excited001 Hvor mange strimler har du igjen nå? :laughing002

Back
Topp