Kunne jo vært verreJa, det er jo tullete 6 DPO![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne jo vært verreJa, det er jo tullete 6 DPO![]()
![]()
![]()

Åååh som jeg håper for deg. Ser også streken du ser på denne. Håper du fortsetter å få streker altså, og mye sterkereHmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom dem i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noeog jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være
![]()
Krysser alt som krysses kan!
Renner ikke over av penger liksom, og med type 2-3 % sjanse for treff burde jeg i alle fall vente til det er mulig å få en strek. Jaja.
Men vi finner penger og prioriterer å få den i god stand, det er et trygg og sikker bil ellers. Og firhjulstrekk osv. Så fin å ha bare vi får fikset den 
Selv etter 20 år++ sammen 
Så mulig den var 5-5:30. Minstemann bruker våkne og komme oppi senga da.

Så tok jeg en slik eBay test, og jaggu synes jeg ikke jeg får samme følelsen der
egentlig så jeg en strek der faktisk, sånn.. Ja. Men jeg må jo være delirisk.

Jeg syns jeg ser noe på begge de siste testene dinePP 11 - CD 22 - 8 DPO delirisk.
Temperaturen steg igjen, nå vet jeg ikke når jeg tok den - jeg trodde det var morgen, men når jeg hadde målt og sovnet igjen var klokka 6:30Så mulig den var 5-5:30. Minstemann bruker våkne og komme oppi senga da.
Vis vedlegget 454775
Har absolutt ingen symptomer, men det har jeg aldri. Verken på mens eller graviditet. Det eneste jeg la merke til nå i morges var at det kanskje var litt ømt på venstre nippel når minstemann gnudde i senga i stad. Det hadde jeg forrige syklus før jeg har den svake testen (som ble negativ). Men det var så lite at jeg ble stående og klemme på puppenene på badet uten å kjenne noe![]()
Men så syntes jeg liksom jeg så noe på babyplan, litt som med puppen, bare en følelse, ikke noe ordentligSå tok jeg en slik eBay test, og jaggu synes jeg ikke jeg får samme følelsen der
egentlig så jeg en strek der faktisk, sånn.. Ja. Men jeg må jo være delirisk.
Vis vedlegget 454776
Vis vedlegget 454777Vis vedlegget 454778
Og ja, jeg tok en tredje test i går 7 DPO![]()
Åååå som jeg krysser fingrene for deg
Tydelig på bp, så spennende!Holdt meg nesten tre timer, ikke drukket noe
Digital sa ikke gravid.
Ja, så bare skygge på den på første urin, men nok til at jeg tok den eBay testen.Tydelig på bp, så spennende!
Nei, ser det, men mange som opplever at den vanlig nesten viser like fort som tidligtestenJa, så bare skygge på den på første urin, men nok til at jeg tok den eBay testen.
Babyplan er ikke tidlig test forresten.
Ser jo tydelig strekHoldt meg nesten tre timer, ikke drukket noe
Digital sa ikke gravid.

Ser tydelig streker! Jeg tipper du er gravid men at det enda er litt for lite hcg til at du får positiv digital. Hvis testene fortsetter å stige så tipper jeg du får positiv digital om 1-2 dagerHoldt meg nesten tre timer, ikke drukket noe
Digital sa ikke gravid.

Har også erfaring med at den vanlige testen får utslag like tidlig som den tidligeNei, ser det, men mange som opplever at den vanlig nesten viser like fort som tidligtesten![]()
Dette minner meg veldig om når jeg testet. Fikk først noen skygger like tidlig som deg. Og så var det noen tester som så blenda ut etter det, før de plutselig ble positive igjen på ettermiddagen 10 DPO. Så jeg har en god magefølelse på testene dine. Nå må spiren bare sitte!!Å så stas at du sjekket! Har liksom prøvd der jeg kan, men premom bare vil at jeg skal bestemme om den er positiv eller negativ, da er jeg jo like langtMåtte bare sjekke for deg i Checker appen, og det er ikke i tvil der heller:![]()
Vis vedlegget 454800
Herregud dette er spennende altså!! Jeg håper at testene dine blir sterkere og sterkere nå altså. Det lover iallefall veldig godtDette minner meg veldig om når jeg testet. Fikk først noen skygger like tidlig som deg. Og så var det noen tester som så blenda ut etter det, før de plutselig ble positive igjen på ettermiddagen 10 DPO. Så jeg har en god magefølelse på testene dine. Nå må spiren bare sitte!!

Så fine tester! Sterkere enn min 9 dpo i hvertfall!Takk for heiarop verdens fineste heiagjeng!
Tok nye tester etter noen timers sparing, ser enda! Så blir spennende å se om det utvikler seg, eller bare var ev streifer. Er uansett mer enn jeg har fått før på disse 11 pp!! Takknemlig for det![]()

Hvor mange strimler har du igjen nå?