mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Nå er jeg nysgjerrig
Hva viser dagens el-test(er)?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Akkurat fått tatt! Må vente til urin toNå er jeg nysgjerrigHva viser dagens el-test(er)?
![]()
Men, positivt igjen at LH stigningen lar vente på seg, da har egget tid å modnes på. Om det ikke blitt peak i dag, er det ikke eggløsning før CD 14 tidligst, og det et jo sånn textbook moment - det fungerer jo for mange kanskje for meg og!

PP 11 - CD 12 - tenk om?
Dette blir spennende altså! Tenk om jeg kan få eggløsning sånn rundt cd 14?! Det er sånn jeg har drømt om helt livet (og aldri har hatt hehe).
Men, jeg tenker jo litt her. For Letrozol i forrige syklus.. Det medisinen gjør er at den hemmer østrogen midlertidig, slik at hjernen får beskjed om skrur opp FSH produksjonen. Det er nødvendig for god eggmodning. Det jeg er litt redd for nå er at østrogenet, som ble hemmet forrige syklus, har tatt helt av nå for tidlig, og gjør at FSH ikke får gjort sin greie med å modne gode egg. For det er østrogenet som gir slim, det er en helt syk produksjon som ikke er lik den jeg bruker ha i det hele tatt. Og tidspunktet er helt sykt, sånn mot min normal. Så ingenting er som det bruker, og da blitt jeg litt skeptiskMen, positivt igjen at LH stigningen lar vente på seg, da har egget tid å modnes på. Om det ikke blitt peak i dag, er det ikke eggløsning før CD 14 tidligst, og det et jo sånn textbook moment - det fungerer jo for mange kanskje for meg og!
Nå er det jo ikke vits å uroe seg for ting unødvendig, så velger å bare embrace det - tenk så kult om jeg får eggløsning som er skolebok eksempel da! Og slipper å teste i halvannen uke til! Tenk så mye tid spart i venting
Dagens første test!
Vis vedlegget 454125
Håper og tror det er et godt tegn, framfor noe negativt

Vet ikke om det er noen endring? Hm... Kanskje en topp i morgen? Og eggløsning på fredag? Som er dag 14, halloen liksom![]()
![]()
Vis vedlegget 454169

Var bare tilfeldig at jeg testet på CD 10, hadde egentlig ikke tenkt å starte før I MORGEN. Det hadde jo vært traurig, for i dag tror jeg LH toppen kommer!

Men tok ikke i går kveld, så ville sjekke når jeg stod opp. Og så må jeg jo sjekke på urin 2 som vanlig. Og da kom toppen! Kjenner ingenting i magen enda, det er litt rart. Men fant litt slim i stad, så det er bra! Gubben måtte kaste inn håndkleet og bli hjemme fra jobb i dag pga forkjølelse (regner med det blir i morgen og), så skal se om jeg får lurt han med i dag og i morgen mens vi har huset for oss selv 

Happy humpings
Samme som før egentlig@Ari ♡ hvordan det det med deg?![]()
finner liksom trøst i elendigheten. Håper å få bekreftet liv i morgen
10+3, så det går jo framover. Takk for at du tenker på meg
håper på spire for deg, nå må det jo være din tur!
Men samfunnet igjen aksepterer det liksom ikke på samme vis. Det er ikke lagt opp til det heller (som dere med å få lån).
temperaturen indikerer eggløsning, så jeg anser meg som 2 DPO i dag. Om temperaturen øker i morgen og så er det bekreftet. Drakk riktignok vin i går, men tendensen til å øke var det før den tid 
Håper det ikke blir noe tull igjen som det var i høst, da hadde FF problemer med å få registrert at jeg hadde har eggløsning med temperaturer..
Det er vel det samme som wild yam, som hjelper på lutealfasen.
Jeg ønsker egentlig bare oppmerksomhet og selskapet av familien, trenger ikke gaver 
Kaker hadde vi og, og enda mer besøk kom 

PP 11 - CD 17 - 3 DPO
Takk for etterlysning
I dag kom krysset i FF, men ble jaggu usikker når jeg målte om temperaturen var høy nok. Ikke helt sikker på hva det betyr, og hva jeg tenker om detHåper det ikke blir noe tull igjen som det var i høst, da hadde FF problemer med å få registrert at jeg hadde har eggløsning med temperaturer..
Vis vedlegget 454447
Premom vil ikke fastsette eggløsningen enda, og sier jeg skal fortsette å teste for å se at verdiene går ned. Jeg orker ikke det, om det nå ikke kommer mer eggløsningsslim eller stikkinger har jeg ingen grunn til å tro det ikke var eggløsning som var.
Prøvde smøre med Woman's care i går kveld huske det igjen i dag. Er dårlig på å huske såntDet er vel det samme som wild yam, som hjelper på lutealfasen.
I morgen drar gubben på kurs til Torsdag kveld egentlig skulle eggløsningen komme oppi dette. Takknemlig for at den kom litt før!
Ellers var det en fin morsdag, jeg fikk frokost laget, og en ny veske i gaveJeg ønsker egentlig bare oppmerksomhet og selskapet av familien, trenger ikke gaver
Kaker hadde vi og, og enda mer besøk kom
Ellers driver vi også å står i å få tilbake litt av kjøpesummen av den nye bruktbilen, håper vi kommer i havn der, for det ble 15.000 kr på verksted for feil som tilkom når hun kjørte bilen til ossene feilen så grov at den ikke er EU godkjent mer. Vi hadde ikke kjøpt bilen til den prisen med disse feilene.. Så får se om hun tvinger oss til å ta det videre, det føles ut som mye unødvendig styr og stress. Vi har tilbydd oss å betale halvparten, selv om vi egentlig ikke trenger det..

Ja, vi og har hatt så mye uflaks, så så fort vi hadde mulighet prioriterte vi å kjøpte nyere bil med garanti og mer forutsigbart bilhold.Håper og tror EL har vært- krysser alt jeg kan for at det ikke blir kluss i syklusen din
Hørtes ut som en hyggelig morsdag, herlig med kaker og en ny veske
Åneeei, var det såpass mye gærli med bruktbilen dere kjøpte?Er det som gjør meg så redd for å kjøpe en ny bil, men som er brukt
Vi er blitt lurt hver bidige gang førhen med bilkjøp, og var derfor vi kjøpte helt ny bil sist gang
Fader altså! Tror dere hun har gjort det med vilje? Synes det virker veldig suspekt
![]()
Haff.. Jaja. Mulig vi ikke har noen sak, men det føles feil og urettferdig, så får noen som kan det juridiske ta det, så infinner vi oss med det. Vi har akseptert at vi ikke fått noe dekket, så får det være en bonus om vi får. Det føles i alle fall feil å ikke prøve, så får sjelero av å ta saken. Selv om det kanskje ikke utgjør noe.. Og kan godt være vi bare er blendet av vår egen situasjon, uheldig med min situasjon rundt aap, mangler andre mulighet, har gått ned i lønn og alt dette. Så ja, har akseptert at vi vi kanskje må akseptere at sånn ble det denne gangen.
en ekstra bil har vi vurdert og tenkt på lenge, flere år. Og når vi først bestemte oss fikk vi 1) ikke lån og 2)..dette styret. Så kan godt hende det bare føltes ekstra urettferdig, og at vi juridisk ikke har noen sak. Men det var for urettferdig til å ikke få noen utenforstående til å se på det..

Det der... Svaret på hvorfor det ikke går an å styre en familie ved hjelp av kollektivtrafikk.Ja, vi og har hatt så mye uflaks, så så fort vi hadde mulighet prioriterte vi å kjøpte nyere bil med garanti og mer forutsigbart bilhold.
Sakens kjerne her er ikke at vi ikke forventer at det kommer ting, for vi vet flere ting som må gjøres som vi la merke til (er en raklelyd, hull i eksosanlegget og feil med forstillingen) som ikke var opplyst om (man hører og ser det), men ikke laster selger for. Slitasje vil det jo være, det skjønner vi og. Men er en alvorlig feil med airbag, som først ble informert om når vi skulle skrive under kontrakt. Den gjør bilen ubrukelig før den er reparert. Og da ble det bagatellisert når vi møttes med at hun hadde ringt verksted på turen til oss når det oppstod, og at de mente det var en ubetydelig feil, mest sannsynlig en ledning som var løs under setet. Så vi stolte på hennes informasjon. Vi hadde ikke kjøpt den om vi hadde fått korrekt informasjon.
Etter signering og vi skulle flytte dekkene over i andre bilen hadde bakluka sluttet å fungereHaff.. Jaja. Mulig vi ikke har noen sak, men det føles feil og urettferdig, så får noen som kan det juridiske ta det, så infinner vi oss med det. Vi har akseptert at vi ikke fått noe dekket, så får det være en bonus om vi får. Det føles i alle fall feil å ikke prøve, så får sjelero av å ta saken. Selv om det kanskje ikke utgjør noe.. Og kan godt være vi bare er blendet av vår egen situasjon, uheldig med min situasjon rundt aap, mangler andre mulighet, har gått ned i lønn og alt dette. Så ja, har akseptert at vi vi kanskje må akseptere at sånn ble det denne gangen.
Og man kan jo selvsagt si det ikke er noen menneskerett å ha to biler (!) tvert i mot. Enig i det altså. Det hadde bare gjort det praktiske livet fantastisk mye lettere, jeg har kjørt meg ihjel i mange år. Må kjøres til alt, til og fra bussen til skolen (VGS eleven) hver morgen, kjøre gubben til jobb, hente han, bhg levering og henting, det må kjøres til og fra alle venner siden vi bor på landet, gubben har mye organisasjonsjobbing på ettermiddager, og jeg må kjøre oppi middager og oppfølging unger til alt.. For ikke snakke om alle fritidsaktiviteter; tirsdager er helt krise, der gubben skal hentes kl. 16, ene skal på fotball til klokken 17, andre skal på dans 17:45, tredje Konfirmasjonsundervisning (tar en time å kjøre og levere) kl. 18, hentes på dans og fotball (på ulike steder) samtidig kl. 18:30, og hente Konfirmasjonsundervisningen kl. 20. Blir jo noen med seks barn.. Og dette har vi drevet å tilpasset og styrt med så mange åren ekstra bil har vi vurdert og tenkt på lenge, flere år. Og når vi først bestemte oss fikk vi 1) ikke lån og 2)..dette styret. Så kan godt hende det bare føltes ekstra urettferdig, og at vi juridisk ikke har noen sak. Men det var for urettferdig til å ikke få noen utenforstående til å se på det..
Dagens utblåsning![]()
Prøvde å se for meg samme scenarie med buss i Oslo (eller hvor som helst ellers i landet).