Ja, merket absolutt bivirkningene og bivirkningene på høyt progesteronTakk for erfaringen! Var dette bivirkninger av eggløsningen nå? Eller da? Du skal ta blodprøve en uke etter eggløsningen nå og?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, merket absolutt bivirkningene og bivirkningene på høyt progesteronTakk for erfaringen! Var dette bivirkninger av eggløsningen nå? Eller da? Du skal ta blodprøve en uke etter eggløsningen nå og?
Takk! Spent på om jeg merker noe spesieltJa, merket absolutt bivirkningene og bivirkningene på høyt progesteron
Takk! Så spennende. Jeg skal sjekke etter den neste gang jeg drar på plass med Life/helsekost. Men nå må jeg kanskje vente til neste eggløsning?Fant denne til deg fra min egen dagbok;
Vis vedlegget 452348
Takk! Så spennende. Jeg skal sjekke etter den neste gang jeg drar på plass med Life/helsekost. Men nå må jeg kanskje vente til neste eggløsning?
Høres i allefall ut som dere koser dere i prøvingen til tross for noe sen ELGubben er ivrig, og lysten hos begge er god - vi har tidigere kunne gått en uke mellom hver gang, nå blir det ganske ofte, fordi vi begge vil. Om det er kosttilskuddene jeg gir han, eller bare spenningen - hvem vet hehe Men mye tafsing og nærhet, fine ord og blikk - vi savner hverandre igjennom en arbeidsdag liksom
Nei, sorry! Var jo @Ari ♡! Er det en tablett? Eller er det gelé..liksom?@Ametyst83 kan du ikke fortelle om bidronning gelé (?) her? Så vet jeg hvor jeg har infoen
Okei, skal infodumpe litt her. Det er et kosttilskudd i kapsler, jeg brukte denne:Nei, sorry! Var jo @Ari ♡! Er det en tablett? Eller er det gelé..liksom?
Takk! Hva som ikke finnes hos helsekosten! Har egentlig ikke har et forhold til den butikken før, men nå er det ett og annet derifra jeg skal ordne meg.Okei, skal infodumpe litt her. Det er et kosttilskudd i kapsler, jeg brukte denne:
Der står det også litt om produktetBidro Ren
Bidro Gelé Royale Ren er ren bidronninggelé. Behandle deg selv som en "dronning" og spise det samme som bidronningen spiser. Skal kunne bidra til økt overskudd.sunkost.no
Vis vedlegget 452465
Kilde: https://www.babyverden.no/prover/forberedelser/slik-blir-du-lettere-gravid/#:~:text=Det%20er%20det%20bidronningen%20får,har%20en%20svak%20østrogenlignende%20virkning
Mange andre tråder på forumet også
Wow, kanskje det er oppskriften?! Så spennende å høre at det utgjorde en forskjell hos deg altså!Min topp var også mye kortere enn den pleier denne pp! Håper det er et tegn på at kroppen slapp å jobbe så hardt for det, og at det øker sjansene dine! Føler det utgjorde en forskjell for meg hadde vanligvis knall positive tester over 2-3 dager før temp viste EL.
Hva har du kjent på av EL smerter/synptomer? Tror det kan stemme med EL i dag. Premom appen min mener jo at EL er dagen etter peak på test, men FF registrerte EL samme dag som peak. Det kan stemme fordi jeg hadde MYE el-smerter samme kveld som peak på test. Vondt å legge aksjer typ vondt. Spent på om ultralyd kan pinpointe helt nøyaktig om EL var den ene eller den andre dagen, altså om jeg er 7+1 eller 7+2 nå. UL torsdagWow, kanskje det er oppskriften?! Så spennende å høre at det utgjorde en forskjell hos deg altså!
Men tror du eggløsningen er i dag? Siden alle tre testene i dag (første til jeg 6:30 i morges) er negative?
Dine ble så sterke mine ble aldri så sterke, men eggløsning hadde jeg. Men, jo var vist sånn at eggløsnings testene ikke alltid blir super sterke på Letrozol. Også økte de bare 1 gang og ikke to dager på rad som før. Så tenker kanskje det er mere positivt evt.PP 10 - CD 17 - eggløsning?
Ja, nå er ting på gang! Jeg satt positiv test i går, så får vi se i dag! Det kan være Letrozolen har hatt påvirkninger med at LH toppen ikke et helt som den bruker? Det opplevde vel du og, @Ametyst83? Gjør meg ingenting at det går litt raskere, ikke 5 dager fra man ser det endrer seg, til eggløsning, liksom Kanskje ikke rart gubben klaget litt forrige syklus, for det drar altså så ut. Men ja, om eggløsning er I DAG etter dette, så må det være ny rekord
Vis vedlegget 452544
Jeg forventet at det kom slike "kjempe positive" tester i dag, men det ser jo ut som de faktisk blir svakere? Etter kun 2 av 3 positive i går? Det var veldig kort topp til å men å være!
Har kjent der litt i dag da, jeg for merkelig nok mest ting i ryggen under eggløsning. Det er sånn dump følelse i begge flankene, oppe, bak i ryggen (så egentlig mer sånn i nyrene). Kan det ha noe med den økte lh utskillelsen tro? Andre forslag jeg har fått før er modne egg som presser på, men vondt i begge sidene er upraktisk, skal bare ha egg fra én side
Får oppdatere litt senere om faktisk det i går var toppen? Da gikk det så fort at jeg ikke rakk å reagere Absolutt ikke min normal.
Har fått timet fint med sengekos og, prøver å tømme litt regelmessig som sagt, og synes vi har fått til det bra!
Per nå, potensiell eggløsning mandag, hadde sex natt til lørdag (evt lørdag om du vil, klokken 2 på natta hehe), og natt til mandag..akkurat passe tid til å samle opp litt svømmere av god sort, håper jeg.
Ja, sånn apropos det - jeg sendte mail til hun i skranken god gynekologen om det var kommet svar på sædanalysen. Hun sa det var kommet i dag, men det det kun var gynekologen som fikk gi ut det svaret. Så hun tok kanskje kontakt med han i løpet av uka. Spennende!
Charten så langt:
Vis vedlegget 452545