Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser jeg fingre for at ikveld er kvelden..gått siden fredag med det jeg trodde var begynnende rier så ga det seg å kom igjen..frem og tilbake...eller jeg vet jo at det er begynnende rier ,har jo vært gjennom dette før termin 2 mars.
Heier på deg!!Der gikk slimproppen min faktisk :O trodde egentlig den var borte allerede jeg [emoji14] håper håper håper det er tegn på at ting tar seg opp!!!!!!!
Weee hvis denne månen virker på meg i natt skal jeg aldri si noe dumt om overtro igjen lenge leve fullmånen!Heier på deg!!
Krysser fingreneWeee hvis denne månen virker på meg i natt skal jeg aldri si noe dumt om overtro igjen lenge leve fullmånen!
Det lurer jeg på også! Du er tydeligvis her enda! [emoji14]Har fullmånen fungert? [emoji14]
HahahaMånen og sex har ikke fungert, så da tyr jeg til akupunktur i dag På ett eller annet tidspunkt slår det jo til, så da får vi se hva jeg ender opp med å tro på. I kveld blir det pizza, forresten
Haha! Kjør på!Månen og sex har ikke fungert, så da tyr jeg til akupunktur i dag På ett eller annet tidspunkt slår det jo til, så da får vi se hva jeg ender opp med å tro på. I kveld blir det pizza, forresten
Tror det finnes to forskjellige typer faktisk - modning og igangsetting. Sistnevnte skal sette igang fødselen dersom man allerede er moden. Kanskje noe for deg?Haha! Kjør på!
Si fra hvordan det går med akupunktur da? Det er en ting jeg ikke har testa ut enda faktisk! :O men jeg er jo moden og myk så jeg vet ikke om det er noe man kan prøve med effekt selvom??
Her blir det fødepizza også! Pluss skal hoppe i høyet en gang til, og hvis det ikke funker, nei, da funker ingen ting tror jeg
Høres ut som noe altså..! Får høre med fysioen min, jeg vet han setter nåler også, men aner ikke om dette er noe han har peiling på hvor er det folk tar sånt egentlig?Tror det finnes to forskjellige typer faktisk - modning og igangsetting. Sistnevnte skal sette igang fødselen dersom man allerede er moden. Kanskje noe for deg?
Jeg sov overraskende godt i natt, og har ekstremt nedpress idag [emoji14] Hadde oss en runde i høyet igår også, bare sånn for å helgardere [emoji14]Det blei ikke noe fødsel denne natta hvertfall [emoji14] så jeg begynner å miste trua på denna månen jeg altså..! Men jeg hadde ekstra vondt for å sove i natt da faktisk. Tror jeg fikk 2-3timer på øyet bare. Noen andre som merker noe effekt av dette her??
På steder de tilbyr akupunktur [emoji14]Høres ut som noe altså..! Får høre med fysioen min, jeg vet han setter nåler også, men aner ikke om dette er noe han har peiling på [emoji14] hvor er det folk tar sånt egentlig?