Fullmåne!

En tråd i 'Mars 2016' startet av SnartMorTilTo!, 22 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. karma1 Flørter med forumet

Da krysser jeg fingre for at ikveld er kvelden..gått siden fredag med det jeg trodde var begynnende rier så ga det seg å kom igjen..frem og tilbake...eller jeg vet jo at det er begynnende rier ,har jo vært gjennom dette før :) termin 2 mars.

• Liker Liker x 1
  2. *Blåklokke* Glad i forumet Juli13-jentene

Spennende. Kommer vel snart en etter en disse marsbabyene :)

• Liker Liker x 1
  3. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Der gikk slimproppen min faktisk :O trodde egentlig den var borte allerede jeg :p håper håper håper det er tegn på at ting tar seg opp!!!!!!!

• Liker Liker x 3
  4. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Heier på deg!! :D

5. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Weee :D hvis denne månen virker på meg i natt skal jeg aldri si noe dumt om overtro igjen :D lenge leve fullmånen!

• Liker Liker x 3
  6. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Krysser fingrene :D

7. Fru_Pingu Bli kjent med forumet

Spennende :)

8. Medusa_83 Forumet er livet

Har fullmånen fungert? :p

• Liker Liker x 1
  9. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Det lurer jeg på også! :D Du er tydeligvis her enda! [emoji14]

• Liker Liker x 1
  10. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Det blei ikke noe fødsel denne natta hvertfall :p så jeg begynner å miste trua på denna månen jeg altså..! Men jeg hadde ekstra vondt for å sove i natt da faktisk. Tror jeg fikk 2-3timer på øyet bare. Noen andre som merker noe effekt av dette her??

11. Medusa_83 Forumet er livet

Månen og sex har ikke fungert, så da tyr jeg til akupunktur i dag ;) På ett eller annet tidspunkt slår det jo til, så da får vi se hva jeg ender opp med å tro på. I kveld blir det pizza, forresten ;)

• Liker Liker x 1
  12. Fykers Gift med forumet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hahaha :D

13. MaddeL Blir kjent med forumet

Jeg sov dårlig i natt. :) Det gjør jeg alltid ved fullmåne!

• Liker Liker x 1
  14. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Haha! Kjør på!
    Si fra hvordan det går med akupunktur da? Det er en ting jeg ikke har testa ut enda faktisk! :O men jeg er jo moden og myk så jeg vet ikke om det er noe man kan prøve med effekt selvom??
    Her blir det fødepizza også! Pluss skal hoppe i høyet en gang til, og hvis det ikke funker, nei, da funker ingen ting tror jeg :p

15. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Tror det finnes to forskjellige typer faktisk - modning og igangsetting. Sistnevnte skal sette igang fødselen dersom man allerede er moden. Kanskje noe for deg? :)

• Liker Liker x 1
  16. karma1 Flørter med forumet

Ingen virkning på meg,men når jeg la meg Igor var jeg ganske så sikker på at i natt kom jeg til å våkne av sterkere rier....men nei da...bare å vente her...

• Liker Liker x 1
  17. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Høres ut som noe altså..! Får høre med fysioen min, jeg vet han setter nåler også, men aner ikke om dette er noe han har peiling på :p hvor er det folk tar sånt egentlig?

18. nat önsker nr 3<3

hei va på ankupunktur idag.og ho dama sa att pm man va moden kunne det absolutt ha effekt

Last edited: 23 Feb 2016
  19. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Jeg sov overraskende godt i natt, og har ekstremt nedpress idag [emoji14] Hadde oss en runde i høyet igår også, bare sånn for å helgardere [emoji14]

• Liker Liker x 1
  20. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

På steder de tilbyr akupunktur [emoji14]

• Liker Liker x 1

Del denne siden