Fullmåne!

Termin 2.mars :)
Men gått med rier av og på ca en uke nå uten at det har hatt noe særlig stor effekt, annet enn å slite meg ut litt [emoji14] ca 3cm åpning da jeg var hos jordmor på fredag, så strippa hun, men har ikke merket noe forskjell egentlig, annet enn at det kanskje gjør litt mer vondt i "høna" enn det gjorde fra før [emoji14]
Håper definitivt månen hjelper deg i natt!!
 
Jeg har troen på det, men jeg tror man må være litt moden for at det skal hjelpe. Tror ikke månen hjelper noe om man er helt umoden og lukket.
 
Jeg har troen på det, men jeg tror man må være litt moden for at det skal hjelpe. Tror ikke månen hjelper noe om man er helt umoden og lukket.
Det har du nok heldigvis rett i :) det hadde jo vært kjempeuheldig om alle som gikk gravide risikerte å få premature fødsler hver gang fullmånen tittet frem :O
 
Føler med deg ass! Siste innspurt er helt klart den tyngste delen av svangerskapet! Man er så lei og ferdig, dårlig søvn, vondt å gå, halsbrann og generelt bare sliten :p pluss at man kan liksom SE finishen rett der borte og man gleder seg så sykt til å få se, holde og kose på det lille vidunderet som man har gått og bært på så lenge! Jeg ER så utålmodig jeg nå xD det er helt fryktelig :p

Jepp, nettopp:) har alt utenom halsbrann, takk gud for det. Sleit med det I begynnelsen.. bekkenet er verst nå, men er heldigvis sykemeldt så får bare ta tiden til takke og prøve å slappe av:p men det er jo lettere sagt enn gjort. Er av den typen som alltid finner noe jeg absolutt skal gjøre her hjemme.. skulle ønske jeg bare klarte å la alt ligge.. Gi litt f :p he he
 
Det har du nok heldigvis rett i :) det hadde jo vært kjempeuheldig om alle som gikk gravide risikerte å få premature fødsler hver gang fullmånen tittet frem :O

Samme gjelder jo sex også, det hjelper kun om modningen er startet.
Men jeg sjekket hvor mange fødsler det hadde vært i de påfølgende dagene etter fullmåne ved sykehuset vårt, det året storesøster kom til og det stemte på 6 av de 7 månedene som var med på bilde jeg hadde tatt ;) Og de som jobber på sykehus sier akkurat det samme.
 
Åh nei grøss og gru.. Orker ikke gå SÅ lenge å vente :p håper på litt før da:)
Har du termin 29. Mars så blir det iallefall før termin om du føder 23. :D
 
Jeg håper d hjelper på med fullmnd jeg :) 1 mars så 8 dager til termin! Bring IT :p nu e æ møkk lei av maserier, kynnere og nedpress ... :spitoutdummy:
Æ e klar for litt pain før å bli ferdig :p
 
Jepp, nettopp:) har alt utenom halsbrann, takk gud for det. Sleit med det I begynnelsen.. bekkenet er verst nå, men er heldigvis sykemeldt så får bare ta tiden til takke og prøve å slappe av:p men det er jo lettere sagt enn gjort. Er av den typen som alltid finner noe jeg absolutt skal gjøre her hjemme.. skulle ønske jeg bare klarte å la alt ligge.. Gi litt f :p he he
Er i samme bås som deg der gitt :p i går benyttet jeg sjansen mens gubben hadde fri til å få unna litt rask som har ligget og tatt plass i garasjen etter oppussing her :p og i dag har jeg faktisk vært ganske så effektiv med husarbeidet så nå har jeg ingen ting å gjøre igjen! :( bikkja har fått lang luftrunde, pluss at jeg har dusja.... også er jo folk på jobb da, så jeg har ingen å leke med heller! Får sette meg ned og strikke da?? *Sukk*
 
Samme gjelder jo sex også, det hjelper kun om modningen er startet.
Men jeg sjekket hvor mange fødsler det hadde vært i de påfølgende dagene etter fullmåne ved sykehuset vårt, det året storesøster kom til og det stemte på 6 av de 7 månedene som var med på bilde jeg hadde tatt ;) Og de som jobber på sykehus sier akkurat det samme.
Spennende å se om det blir babyboom her da! :D
 
Jeg håper d hjelper på med fullmnd jeg :) 1 mars så 8 dager til termin! Bring IT :p nu e æ møkk lei av maserier, kynnere og nedpress ... :spitoutdummy:
Æ e klar for litt pain før å bli ferdig :p
Oh The paaaain!!! <3 hahaha! Føler sååå med deg :D gubben tror jeg har blitt gæærn for jeg maser så fælt om at denne smerten snart må komme :p jeg tror han tenker jeg har blitt litt sado på mine senere graviddager xD
 
Oh The paaaain!!! <3 hahaha! Føler sååå med deg :D gubben tror jeg har blitt gæærn for jeg maser så fælt om at denne smerten snart må komme :p jeg tror han tenker jeg har blitt litt sado på mine senere graviddager xD
Hahaha :hilarious: ja sant :rolleyes: smerte en dag kontra uker/dager med dette "maset" kroppen holder p med er bedre:p
 
Er i samme bås som deg der gitt :p i går benyttet jeg sjansen mens gubben hadde fri til å få unna litt rask som har ligget og tatt plass i garasjen etter oppussing her :p og i dag har jeg faktisk vært ganske så effektiv med husarbeidet så nå har jeg ingen ting å gjøre igjen! :( bikkja har fått lang luftrunde, pluss at jeg har dusja.... også er jo folk på jobb da, så jeg har ingen å leke med heller! Får sette meg ned og strikke da?? *Sukk*

Ha ha :) ja sånn holder jeg på også, men så klager jeg utover dagen da for da kjenner man det godt I kroppen at man gjerne har holdt på litt for mye, puh.. eneste jeg er litt dårlig på nå skal jeg innrømme er å lufte bikja her I huset. Har litt dårlig samvittighet for det. . Men jeg sliter utrolig mye med å gå.. Så det blir mest lufting på han og ikke så mye turer Desverre.. :-/ men vi får ta det I orker I disse dager, og heller ta igjen siden :)!
 
Er i samme bås som deg der gitt :p i går benyttet jeg sjansen mens gubben hadde fri til å få unna litt rask som har ligget og tatt plass i garasjen etter oppussing her :p og i dag har jeg faktisk vært ganske så effektiv med husarbeidet så nå har jeg ingen ting å gjøre igjen! :( bikkja har fått lang luftrunde, pluss at jeg har dusja.... også er jo folk på jobb da, så jeg har ingen å leke med heller! Får sette meg ned og strikke da?? *Sukk*

Du er heldig om du kan strikke da:) det kan ikke jeg :p har heller ikke tålmodighet tror jeg :p
 
Hadde ikke gjort noe om det skjedde i natt nei :p Ganske lei av å være konstant trøtt, ha halsbrann og mye nedpress.. Krysser og håper, men fortsatt 2 uker igjen. Tålmodighet er så kjedelig ;-)
 
Har ikke helt troen på at det blir fødsel i løpet av dagen/natten, til tross for fullmåne ;) Men hadde absolutt ikke vært dumt. Begynner å bli lange dager og netter med masse kynnere og nedpress. 17 dager igjen til termin, så kan gå lenge enda.
 
Back
Topp