Gratulerer så myeHer ble det faktisk en fullmåne-baby. Vannet gikk natt til i går, og lillemor var født tidlig på morgenen i går 16 dager før termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeHer ble det faktisk en fullmåne-baby. Vannet gikk natt til i går, og lillemor var født tidlig på morgenen i går 16 dager før termin
Aww <3 så bra!! Deilig å få komme seg hjem så fort etter fødselen da!Alt fint med begge to. Fødsel gikk kjapt og greit. Født et par timer etter vi kom på fødeavdelingen. Nå er vi akkurat kommet hjem Gleder oss til å starte tilværelsen som en familie på fire
Gratulerer så mye! Hørtes helt perfekt ut ;-)Her ble det faktisk en fullmåne-baby. Vannet gikk natt til i går, og lillemor var født tidlig på morgenen i går 16 dager før termin
Oi wow!! Så moro!Her gikk faktisk vannet da jeg stod opp. Ingen rier enda, så nå er jeg hjemme igjen fra føden og venter på at de skal komme. Hjelpe og trøste! Fullmånen funka definitivt for meg!
Gratulerer så mye!! ♥Her ble det faktisk en fullmåne-baby. Vannet gikk natt til i går, og lillemor var født tidlig på morgenen i går 16 dager før termin
Gratulere så masseHer ble det faktisk en fullmåne-baby. Vannet gikk natt til i går, og lillemor var født tidlig på morgenen i går 16 dager før termin
Gratulerer til deg ogsåFullmånebaby her også 3 uker før termin, men alt bra!
Gratulerer så myeFullmånebaby her også 3 uker før termin, men alt bra!
Gratulerer!!Fullmånebaby her også 3 uker før termin, men alt bra!
Åjåj!! gratulerer så mye!!!! <3 håper alt er bra med dere og at fødselen gikk bra! ^^, så moro at denne fullmånen faktisk funker på noen! Er nesten litt satt ut jeg! kos deg masse med lillebaby <3 <3Fullmånebaby her også 3 uker før termin, men alt bra!
Gratulerer så mye!Fullmånebaby her også 3 uker før termin, men alt bra!
Gikk forresten vannet på deg også? Ser ut som at alle fullmånebabyene begynte med vannavgang :OFullmånebaby her også 3 uker før termin, men alt bra!
Gikk forresten vannet på deg også? Ser ut som at alle fullmånebabyene begynte med vannavgang :O
Her kom lille mini i går etter igangsettelse. 3 uker før termin. Liten, og i våre øyne, helt perfekt!
Gratulerer så mye!!Her kom lille mini i går etter igangsettelse. 3 uker før termin. Liten, og i våre øyne, helt perfekt!
Åå! Så trevelig!!! <3 gratulerer så mye!!Her kom lille mini i går etter igangsettelse. 3 uker før termin. Liten, og i våre øyne, helt perfekt!
Gratulerer så mye!Her kom lille mini i går etter igangsettelse. 3 uker før termin. Liten, og i våre øyne, helt perfekt!
Gratulerer så myeHer kom lille mini i går etter igangsettelse. 3 uker før termin. Liten, og i våre øyne, helt perfekt!