Fullmåne!

Da krysser jeg fingre for at ikveld er kvelden..gått siden fredag med det jeg trodde var begynnende rier så ga det seg å kom igjen..frem og tilbake...eller jeg vet jo at det er begynnende rier ,har jo vært gjennom dette før :) termin 2 mars.
 
Da krysser jeg fingre for at ikveld er kvelden..gått siden fredag med det jeg trodde var begynnende rier så ga det seg å kom igjen..frem og tilbake...eller jeg vet jo at det er begynnende rier ,har jo vært gjennom dette før :) termin 2 mars.

Spennende. Kommer vel snart en etter en disse marsbabyene :)
 
Det blei ikke noe fødsel denne natta hvertfall :p så jeg begynner å miste trua på denna månen jeg altså..! Men jeg hadde ekstra vondt for å sove i natt da faktisk. Tror jeg fikk 2-3timer på øyet bare. Noen andre som merker noe effekt av dette her??
 
Månen og sex har ikke fungert, så da tyr jeg til akupunktur i dag ;) På ett eller annet tidspunkt slår det jo til, så da får vi se hva jeg ender opp med å tro på. I kveld blir det pizza, forresten ;)
 
Månen og sex har ikke fungert, så da tyr jeg til akupunktur i dag ;) På ett eller annet tidspunkt slår det jo til, så da får vi se hva jeg ender opp med å tro på. I kveld blir det pizza, forresten ;)
Hahaha :D
 
Månen og sex har ikke fungert, så da tyr jeg til akupunktur i dag ;) På ett eller annet tidspunkt slår det jo til, så da får vi se hva jeg ender opp med å tro på. I kveld blir det pizza, forresten ;)
Haha! Kjør på!
Si fra hvordan det går med akupunktur da? Det er en ting jeg ikke har testa ut enda faktisk! :O men jeg er jo moden og myk så jeg vet ikke om det er noe man kan prøve med effekt selvom??
Her blir det fødepizza også! Pluss skal hoppe i høyet en gang til, og hvis det ikke funker, nei, da funker ingen ting tror jeg :p
 
Haha! Kjør på!
Si fra hvordan det går med akupunktur da? Det er en ting jeg ikke har testa ut enda faktisk! :O men jeg er jo moden og myk så jeg vet ikke om det er noe man kan prøve med effekt selvom??
Her blir det fødepizza også! Pluss skal hoppe i høyet en gang til, og hvis det ikke funker, nei, da funker ingen ting tror jeg :p
Tror det finnes to forskjellige typer faktisk - modning og igangsetting. Sistnevnte skal sette igang fødselen dersom man allerede er moden. Kanskje noe for deg? :)
 
Ingen virkning på meg,men når jeg la meg Igor var jeg ganske så sikker på at i natt kom jeg til å våkne av sterkere rier....men nei da...bare å vente her...
 
Tror det finnes to forskjellige typer faktisk - modning og igangsetting. Sistnevnte skal sette igang fødselen dersom man allerede er moden. Kanskje noe for deg? :)
Høres ut som noe altså..! Får høre med fysioen min, jeg vet han setter nåler også, men aner ikke om dette er noe han har peiling på :p hvor er det folk tar sånt egentlig?
 
hei va på ankupunktur idag.og ho dama sa att pm man va moden kunne det absolutt ha effekt
 
Last edited:
Det blei ikke noe fødsel denne natta hvertfall [emoji14] så jeg begynner å miste trua på denna månen jeg altså..! Men jeg hadde ekstra vondt for å sove i natt da faktisk. Tror jeg fikk 2-3timer på øyet bare. Noen andre som merker noe effekt av dette her??
Jeg sov overraskende godt i natt, og har ekstremt nedpress idag [emoji14] Hadde oss en runde i høyet igår også, bare sånn for å helgardere [emoji14]
 
Høres ut som noe altså..! Får høre med fysioen min, jeg vet han setter nåler også, men aner ikke om dette er noe han har peiling på [emoji14] hvor er det folk tar sånt egentlig?
På steder de tilbyr akupunktur [emoji14]
 
Back
Topp