Fuglungen min

Regner med det er forsøkt men prøve å gå en tur? Høres forferdelig ubehagelig ut! Biola har hatt litt motsatt effekt for meg :/ Kan være laksoberal dråper kan funke? - vet ikke hvordan det er ift graviditet...

Biola pleier å funke bra, og i hvertfall lactulose. Men laksoberal frister jo litt da ;) sånn ifht igangsetting
 
Omg

Skjer mer nedi der nå i kveld enn hva som egentlig passer med en syk jente i hus

For en gangs skyld HÅPER jeg at det roer seg
 
Styrt på hele dagen

Vasket hele 1 etg i kveld (med tømmerstokkføtter)

Har skikkelige maserier i kveld. Vonde. Har egentlig litt trua på at dette kan utvikle seg, men de er for hyppige og langvarige til at jeg burde tro på at det er på ordentlig.
 
Hvordan går det med deg? Ble det noe action? :D
 
Mye vondt i natt og lite søvn. Helsikkes bronkitten hjelper ikke på, men hadde heldigvis vett til å kjøpe bisolvon i går og ta to på før jeg la meg og det har hjulpet MYE allerede. Har grylt meg sår i halsen de siste dagene fordi slimet er så hardt å få opp.

Har kommet mer slim og pittebittelitt blodspor i løpet av natta.

Ganske kraftige og vonde kynnere/modningsrier, men klarer ikke se noen klar regelmessighet. Får jo kynnere av å hoste og de lurer seg innimellom modningsrier så det blir litt rot

Men ut fra styrken på de vondeste så vil jeg tro de er hjelpsomme men at det vil bli en lang dag om de ikke bygger seg mer opp (og blir bilaterale! Er jo bare på venstre sida!)
 
Æsj. Roet seg veldig nå utover morgenen :-(

Men kanskje litt butikk får fart på sakene
 
Vonde kynnere igjen, men ikke noe regelmessig eller spesielt lovende

Mer slim, biter av slimproppen og litt blod etter at kynnerne satte igang.
 
50 sekunder lange j... vonde rier nå, hvert 15 min siste timen
 
Og der var MGP ferdig og jeg går i seng og må håpe at jeg ikke får sove mer! Nå kan det bare fortsette altså! Klar for føden i morgen!
 
01.15 gikk vannet, ca 1/2 time siden. Har vært uregelmessige rier siden, 15 min, 5 min, 5 min, 9 min og vannet bare lekker og lekker. Hosten hjelper jo ikke på lekkasjen. Tok på nattbleie etter nevøene mine, den skal nå ta imot litt.

Gutten er litt voldsom innimellom også. Men godt med liv, det er bra
 
Back
Topp