Da tror jeg de siste gjøremålene snart er i havn. Har fått shoppa litt mer til lillemann i går og nå er det vel ikke noe mer som skal kjøpes.
I dag har jeg vaska madrassen og innerforet på dypbaggen. Fikk bestilt quadrolift i går og selv om ikke fargen var lik, så var det matchende detaljer i leatherette fargen og kantbåndene, slik at det blir en sammenheng likevel. Og HELL OG LYKKE så hadde butikken liggende en ekstra ("defekt") kalesje i riktig farge, så den ble med meg hjem - så kan godjenta mi få ha vogna si i bhg en stund til. Vil bare bytte understellet - er ikke så nøye hva som står i bhg tenker jeg. Vil ha det pene til dypbaggen
Fikk kjøpt ny madrass til sprinkelsenga og nå er dyna i vaskemaskinen, tenkte jeg kunne re opp senga nå som mai har kommet! Ser jeg kanskje har litt lite sengetøy, men tre sett skulle være nok til å begynne med. Har et par til i rosa som ble lagt vekk
Ble også handlet inn presang fra lillebror til storesøster og fra storesøster til lillebror. Ikke store sakene, men så er det heller ikke viktig. (Edit: nix, ser at jeg ikke har fått med meg storesøster sin presang. Irriterende.)
Og litt småklær som må vaskes og legges på plass, men det haster ikke
Nå vil jeg lillebror skal komme. Orker ikke tenke mer på hus og salg. Håper huset er solgt innen onsdag, orker ikke en uke til.
Mannen og jeg lever i sølibat for å ikke fremprovosere fødsel, men jeg orker ikke mer av det nå. Blir lenge nok ETTER fødselen, så nå er det på tide å kose seg litt