FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

En måned siden sist

Og det har skjedd INGENTING. Dvs. jeg har slappet av, fått litt avstand til prøvebobla, og er egentlig rimelig lykkelig med tingenes tilstand som de er. Jentungen på 3 år er et nydelig lite menneske og vi har fått en mye bedre harmoni sammen som familie da jeg synes de største utfordringene har gitt seg. Det vil si den verste trassen. Hun sover godt om nettene, er stort sett blid og veldig glad unge. Leker mer selvstendig og er et oppkomme av dans og musikk :Heartred
Så da sniker tvilen seg inn – kan det ikke bare være sånn som dette?

På den annen side har vi den bagasjen vi har, og jeg har sykehustime om 1 måneds tid. Da får vi se om det foreligger noen svar på analysen etter forrige MA.

Utover det prøver vi litt til. Usikker på om aksjeleggingen klaffet denne gangen. Litt mer usikre symptomer denne gangen, så får bare ta test om et par uker for å se. Skulle hatt EL i går ifølge appen som har sett på når jeg har hatt EL før. Syklusene har vært helt stabile etter MA i april. Forskjellen fra før og etter den MAen er mensen i seg selv. Blør lite og spotter mer. Foretrekker helt klart dette enn å blø mye som har jeg pleid å gjøre. Har også hatt veldig tydelige eggløsningssmerter. Har ikke hatt det nå, så dermed er jeg veldig usikker på om det kommer, eller om EL bare var den ene dagen jeg tenkte at NÅ skjer det, som er 3 dager siden (null aksjer lagt da). Eller om det er en syklus uten EL.

Vet ikke om jeg kommer meg tilbake til temping. Det er så slitsomt å holde på å tracke alt mulig, så tror jeg vil prøve fremover nå heller bare å legge inn aksjer i det fertile vinduet. Sommerferien er over, så da er det mer sjans for å få lagt aksjer til rett tid :hilarious:
Jeg var i samme termingruppe som deg for november 25, ble MA på meg også i uke 11 :Heartred Er det analyse av fosteret du venter på fra MA? Bare lurer på hvordan du fikk det? Mener å huske du er i utlandet, så er kanskje enklere der? Jeg spurte om dette også sist, men fikk bare beskjed om at det brukte de ikke å gjøre. Hadde vært så greit å vite hva årsaken er når det skjer gjentatte ganger.

Vi savner dere begge to❤️❤️

Jeg hadde det likt som deg, ting begynte å bli veldig fint i hjemmet. Alt la seg til rette og ting begynte å bli bedre, da fant jeg roen med å bare være oss 4. Men da satt den plutselig, når jeg var 99% sikker på at det ikke ble flere barn. Håper det samme skjer for deg ❤️ nøkkelen er nok å gi opp litt å bare la ting gå som det går. Holder med deg i å ikke tempe, bare kos dere ❤️

Jeg var i samme termingruppe som deg for november 25, ble MA på meg også i uke 11 :Heartred Er det analyse av fosteret du venter på fra MA? Bare lurer på hvordan du fikk det? Mener å huske du er i utlandet, så er kanskje enklere der? Jeg spurte om dette også sist, men fikk bare beskjed om at det brukte de ikke å gjøre. Hadde vært så greit å vite hva årsaken er når det skjer gjentatte ganger.
Så synd at de ikke ville gjøre det for deg :Heartred Vi fikk det som et ledd i en utredning vi sto i. De hadde et skjema for alt som skulle sjekkes, samtidig sa de at hvis vi ble gravide og det mot formodning gikk galt, kunne de ta en analyse av fosteranlegget for å se om det ga svar, så ble jeg gravid midt oppi det, og fikk da utskraping på sykehuset slik at de kunne sende det inn. Fikk bare vite at det var vellykket operasjon og at de fikk sendt til analyse. Så er jo spent på om det har gitt svar. Vi vil jo så gjerne vite når det skjer igjen og igjen.

Vi savner dere begge to❤️❤️

Jeg hadde det likt som deg, ting begynte å bli veldig fint i hjemmet. Alt la seg til rette og ting begynte å bli bedre, da fant jeg roen med å bare være oss 4. Men da satt den plutselig, når jeg var 99% sikker på at det ikke ble flere barn. Håper det samme skjer for deg ❤️ nøkkelen er nok å gi opp litt å bare la ting gå som det går. Holder med deg i å ikke tempe, bare kos dere ❤️
Ja, er noe med det å slappe av og bare gi opp litt. Det skjedde da datter ble til også :hilarious::Heartred Begynte å se for meg livet som barnløs og bare koste oss med livet som det var. Men da var jeg 39, nå er jeg snart 43 ... Så vi får se, da :Heartred Hvordan går det med deg nå?:Heartred

Så synd at de ikke ville gjøre det for deg :Heartred Vi fikk det som et ledd i en utredning vi sto i. De hadde et skjema for alt som skulle sjekkes, samtidig sa de at hvis vi ble gravide og det mot formodning gikk galt, kunne de ta en analyse av fosteranlegget for å se om det ga svar, så ble jeg gravid midt oppi det, og fikk da utskraping på sykehuset slik at de kunne sende det inn. Fikk bare vite at det var vellykket operasjon og at de fikk sendt til analyse. Så er jo spent på om det har gitt svar. Vi vil jo så gjerne vite når det skjer igjen og igjen.
Håper du får noen gode svar ❤️ Jeg får mase hvis jeg skulle være så uheldig at det skjer en gang til. Kjenner det er begrenset hvor mange ganger til jeg orker å prøve, har så lyst til å gå videre i livet snart :)

Jeg bruker klokka som tempmåler, det har fungert i 2 sykluser for meg :) Har da brukt el-tester i tillegg for å sjekke. Et tips om du vil prøve det. Godt du har falt litt til ro, det gjør nok godt :Heartred Håper dere får noen svar i forhold til årsak!

Ja, er noe med det å slappe av og bare gi opp litt. Det skjedde da datter ble til også :hilarious::Heartred Begynte å se for meg livet som barnløs og bare koste oss med livet som det var. Men da var jeg 39, nå er jeg snart 43 ... Så vi får se, da :Heartred Hvordan går det med deg nå?:Heartred
Skjønner alderen ligger i bakhodet. Men vi ser jo støtt å stadig kvinner i 40årene bli gravid her inne ❤️
Det går veldig fint med meg, synes tiden går enormt fort, 26+4 allerede! Veldig livlig baby og jeg koser meg ❤️

Håper du får noen gode svar ❤️ Jeg får mase hvis jeg skulle være så uheldig at det skjer en gang til. Kjenner det er begrenset hvor mange ganger til jeg orker å prøve, har så lyst til å gå videre i livet snart :)
Samme som jeg tenker selv. Føler jeg har satt livet selv lenge nok på vent. Prøver å leve mellom slagene, men har så lyst til bare å bli ferdig. Innimellom vet jeg heller ikke om jeg ønsker en til. Flere grunner til det som jeg ikke vil skrive om på ei offentlig side.

Jeg bruker klokka som tempmåler, det har fungert i 2 sykluser for meg :) Har da brukt el-tester i tillegg for å sjekke. Et tips om du vil prøve det. Godt du har falt litt til ro, det gjør nok godt :Heartred Håper dere får noen svar i forhold til årsak!
Takk, håper også på svar. Blir ikke klokke veldig upresist? Den vil jo bare måle overflatehudsvarme (langt ikke-godkjent ord haha). Tror jeg bare vil kjenne på kroppen og så håpe på klaff, har blitt gravid 4 ganger på den måten, så slipper jeg "stress".

Skjønner alderen ligger i bakhodet. Men vi ser jo støtt å stadig kvinner i 40årene bli gravid her inne ❤️
Det går veldig fint med meg, synes tiden går enormt fort, 26+4 allerede! Veldig livlig baby og jeg koser meg ❤️
Så herlig å høre :Heartred Tror nok vi kan bli gravide igjen, og mange lykkes jo, men med vår historikk tror jeg vi har dårlige odds selv om jeg skulle bli gravid igjen.

HVA SKJER NÅ?

Var i ferd med å sovne i går da jeg får voldsomme menskramper. Syklusdag 18.

Har ikke hatt sånne smerter siden sist jeg var gravid. Men har hatt det mellom EL og IKM før da vi var helt nye prøvere og nettopp hadde sluttet med prevensjon.

Jeg tror jeg er 3-4 dpo gitt ut fra siste halvårets sykluser og tegn i kroppen. Samtidig kan menskrampene være egget som slapp først i går kveld. Så spørs om vi ikke må legge aksjer i dag for å være sikre på å få med oss denne runden.

En annen tanke er at jeg har blitt gravid selv om det er for tidlig å kjenne noe. Bare noe i meg som sier det. For det er så typisk når livet begynner å falle på plass.

Skal på en liten mini-ferie til uka. Kjenner jeg trenger det, å koble mer av, faktisk. I går døde min kjære bestemor, og hjertet er ganske frynsete. Det var ventet da hun har vært dårlig en stund og ble godt over 90 år, men allikevel er ikke tårene langt unna. Hun var min siste besteforelder i live.

Takk, håper også på svar. Blir ikke klokke veldig upresist? Den vil jo bare måle overflatehudsvarme (langt ikke-godkjent ord haha). Tror jeg bare vil kjenne på kroppen og så håpe på klaff, har blitt gravid 4 ganger på den måten, så slipper jeg "stress".
Klokka jeg har (Galaxy) måler hudtemperaturen under søvn forå beregne el og mens (husker ikke helt konkret hva det står), og målingene har stemt i forhold til eggløsningstester og mens. Da kommer den med en temp på morgenen som jeg har lagt inn i FF. Jeg syns også temping føltes som stress, så tenkte å bare prøve med klokkas måling for å se. Fikk bare testet 2 sykluser da, men så tempdropp og stigning selv om det sikkert ikke er helt nøyaktig :)

Det høres ut som en god plan å bare ta det litt på feelingen, så du slipper stress :Heartred Du blir jo lett gravid, bare vanskelig å få et termin-svangerskap:Heartred

Hvis vi klaffet på det jeg tror var EL, er jeg 9 dpo i dag. Har hatt mensmurrende smerter og en slags "følelse", men selv om det har stemt flere ganger, har det også IKKE stemt, og jeg tror ikke det egentlig klaffet nå. Har glemt å ta lutinus, så det får jeg begynne med, og så får jeg ta en test over helgen for å være sikker fordi det blir litt lenge å vente på at mensen bare kommer. Litt nysgjerrig er jeg jo.

Hvis vi klaffet på det jeg tror var EL, er jeg 9 dpo i dag. Har hatt mensmurrende smerter og en slags "følelse", men selv om det har stemt flere ganger, har det også IKKE stemt, og jeg tror ikke det egentlig klaffet nå. Har glemt å ta lutinus, så det får jeg begynne med, og så får jeg ta en test over helgen for å være sikker fordi det blir litt lenge å vente på at mensen bare kommer. Litt nysgjerrig er jeg jo.
Håper som alltid for deg :Heartred

Håper masse for deg :Heartred

Håper masse for deg :Heartred :smiley-angelic001

Testet i dag med digital tidligtest som var negativ. Er det sånn som dette dpo-land skal være fremover, så uuugh :dead:

Dukket opp epost fra Goboken i dag:

"Hei NN, gratulerer med baby på vei!"

Det støkk litt i meg, og jeg syntes den var småfrekk, inntil jeg kom på at jeg må ha glemt å slette forrige graviditet fra Babyverden-appen. Og det hadde jeg, for der sto det at jeg var 27+5 uker gravid :arghh: Så det skulle jeg altså ha vært i dag hvis det hadde gått bra ...

Back
Topp