En måned siden sist
Og det har skjedd INGENTING. Dvs. jeg har slappet av, fått litt avstand til prøvebobla, og er egentlig rimelig lykkelig med tingenes tilstand som de er. Jentungen på 3 år er et nydelig lite menneske og vi har fått en mye bedre harmoni sammen som familie da jeg synes de største utfordringene har gitt seg. Det vil si den verste trassen. Hun sover godt om nettene, er stort sett blid og veldig glad unge. Leker mer selvstendig og er et oppkomme av dans og musikk

Så da sniker tvilen seg inn – kan det ikke bare være sånn som dette?
På den annen side har vi den bagasjen vi har, og jeg har sykehustime om 1 måneds tid. Da får vi se om det foreligger noen svar på analysen etter forrige MA.
Utover det prøver vi litt til. Usikker på om aksjeleggingen klaffet denne gangen. Litt mer usikre symptomer denne gangen, så får bare ta test om et par uker for å se. Skulle hatt EL i går ifølge appen som har sett på når jeg har hatt EL før. Syklusene har vært helt stabile etter MA i april. Forskjellen fra før og etter den MAen er mensen i seg selv. Blør lite og spotter mer. Foretrekker helt klart dette enn å blø mye som har jeg pleid å gjøre. Har også hatt veldig tydelige eggløsningssmerter. Har ikke hatt det nå, så dermed er jeg veldig usikker på om det kommer, eller om EL bare var den ene dagen jeg tenkte at NÅ skjer det, som er 3 dager siden (null aksjer lagt da). Eller om det er en syklus uten EL.
Vet ikke om jeg kommer meg tilbake til temping. Det er så slitsomt å holde på å tracke alt mulig, så tror jeg vil prøve fremover nå heller bare å legge inn aksjer i det fertile vinduet. Sommerferien er over, så da er det mer sjans for å få lagt aksjer til rett tid