FruHåpefulls dagbok: Prøver litt til på nr. 2

En dag rett i kjelleren

Først av alt, misforstå meg rett, jeg er glad på mitt søskens vegne. Men i dag annonserte et av søsknene mine at de venter barn mot slutten av året. Jeg hadde termin i slutten av november egentlig, og den lille kan komme rundt den tiden og det stakk skikkelig i magen, og nå er jeg kvalm og vil egentlig bare gråte. Håper jeg kommer meg dit at jeg klarer å glede meg ordentlig, dvs. å sette min egen sorg til side for dette nye vidunderet som kommer.
Ånei, det er skikkelig vondt! Ta godt vare på deg selv, det er lov å føle på det. Det betyr ikke at du ikke unner dem noe godt, men det er klart det er vondt i din situasjon :Heartred

Uff, det er forferdelig vondt når du i tillegg til å ha mistet spiren din, så skulle du hatt termin omtrent samtidig, blir lissom en "evig" påminnelse om hva som skulle vært❤️ Forstår det er ordentlig tøft for seg akkurat nå❤️ Håper du med tid og stunder vil få det litt lettere med det❤️ Håper sånn for deg at det blir spire denne PP :love017 :smiley-angelic001

En dag rett i kjelleren

Først av alt, misforstå meg rett, jeg er glad på mitt søskens vegne. Men i dag annonserte et av søsknene mine at de venter barn mot slutten av året. Jeg hadde termin i slutten av november egentlig, og den lille kan komme rundt den tiden og det stakk skikkelig i magen, og nå er jeg kvalm og vil egentlig bare gråte. Håper jeg kommer meg dit at jeg klarer å glede meg ordentlig, dvs. å sette min egen sorg til side for dette nye vidunderet som kommer.
Skjønner veldig godt følelsene dine!! Jeg fikk samme følelse når det var bekjente som fikk baby rundt samme tid, kan forstå det er veldig vondt for deg når det er et søsken❤️ tankene vil jo være der at du også skulle hatt en baby, at de skulle blitt søskenbarn osv. Det er lov å sørge og gråte, ta den tiden du trenger ❤️ sender deg en varm klem, tenker ofte på deg ❤️

Tusen takk for forståelse og omtanke, alle sammen :Heartred Dere er så fine her inne! Har landet litt nå, og selv om det fortsatt kan komme noen tårer, mest pga at sorgen føles mer åpnet opp på nytt, går det bedre. Jeg ser frem til en litt roligere juli og august hvor jeg forhåpentlig får ladet batteriene litt, da kommer sikkert alt det andre seg også :Heartred

Mannen skal bort på arbeid, så reiser og div. krasjer sannsynligvis med el denne gangen, så regner med det ikke blir noen aksjer for juni, men men ... kanskje juli kan by på en real sjanse.

CD 15 og EL

Utvilsomt eggløsning i dag! Så vondt som det gjorde og alle andre tegn, yep ... Og aksjer ble lagt sent på fredag, så er i underkant av 48 timer imellom, men håper det går bra og kan tas med i beregningen. Bedre fikk vi det ikke til pga. mannen måtte reise bort.

Jeg tror det i hvert fall at det er en liiiten sjanse der, så må jo teste om typ 10-12 dager.

CD 15 og EL

Utvilsomt eggløsning i dag! Så vondt som det gjorde og alle andre tegn, yep ... Og aksjer ble lagt sent på fredag, så er i underkant av 48 timer imellom, men håper det går bra og kan tas med i beregningen. Bedre fikk vi det ikke til pga. mannen måtte reise bort.

Jeg tror det i hvert fall at det er en liiiten sjanse der, så må jo teste om typ 10-12 dager.
I november ble jeg gravid (en av de mange kjemiske), selv om vi la inn aksjer en mandag morgen og eggløsningen kom på onsdag. Samme som med dere omtrent altså. Det kan gå.

CD 15 og EL

En del forskning viser at det gir best sjanse for graviditet når det er 2 dager før, så kanskje ❤️ krysser fingre og tær for denne pp :love017 :love7

CD 15 og EL

Forrige gang ble jeg gravid med 3dager før, denne gangen med aksjer cd 13 og el natt til cd 15. Så absolutt gode muligheter ❤️

CD 15 og EL

Det er sjanse, babyverden sier at aksjelegging 1-3 dager før EL gir best sjanse :smiley-angelic003 Vi håper sammen :smiley-angelic001 :Heartpink

Kjære orakler her inne!

Noen som har erfaring med veldig mye og uventet utflod 1-2 dpo og det viste seg at du var gravid? :angelic:

Kjære orakler her inne!

Noen som har erfaring med veldig mye og uventet utflod 1-2 dpo og det viste seg at du var gravid? :angelic:

Ja, merker mer lotionutflod som gravid tidlig i graviditeten før positive tester :happy119 Håper for deg:smiley-angelic001:love7

Er i dpo-land og veldig usikker, da det er noe symptomer, men det kan bare være lutealfasen også. Har ikke kjøpt noen tester, for er på ferie i hjembygda, og jeg går IKKE på det lokale apoteket. Så da får jeg vente til over helga. Det blir rundt ikm, tror jeg :hilarious:

Er i dpo-land og veldig usikker, da det er noe symptomer, men det kan bare være lutealfasen også. Har ikke kjøpt noen tester, for er på ferie i hjembygda, og jeg går IKKE på det lokale apoteket. Så da får jeg vente til over helga. Det blir rundt ikm, tror jeg :hilarious:

Husker jeg prøvde en gang å kjøpe graviditetstester på apoteket. Gikk inn, forberedt, visste hvor de var, men endte bare med å surre rundt, og så sikkert ut som en ungdom som skal kjøpe sine første kondomer. Kjøpte ingen tester den dagen. Utrolig nok opplevde jeg at det var lettere å kjøpe de på Normal, men da så jeg nøye etter hvem som stod i kassa. :laughing002

Skjønner følelsen! Jeg drar til andre bydeler for å kjøpe det jeg trenger hvis jeg ikke får bestilt det på nett, som all IVF medisin må jeg kjøre litt for å få tak i :angelic: Kanskje greit å unngå testekjøret også en gang iblant :Heartpink Når er IKM? ❤️

Back
Topp