Tusen takkGratulerer med 6+0 og den fiiineste testen man kan få![]()
![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med 6+0 og den fiiineste testen man kan få![]()
![]()
![]()
![]()
Ååå, gratulerer!6+0
Og morgenens test sier at det ikke har gått nedover, så da får jeg anta at ting foreløpig er som de skal være - OG jeg er ferdig med å teste!![]()
Hurra for 6+0!!!!![]()
![]()
![]()
Hurra for deg og den lille spiren!![]()
Tusen takkÅåå, gratulerer!![]()
Ja, det svinger så man blir sprø. Skulle ønske biologien var litt enklere og at symptomer ikke kunne blandes osv. Sukk! Men bare en uke igjen til dommen faller …Kjenner meg igjen! Symptomene svinger veldig, så begynner jeg å tenke om symptomene kommer fra progesteronblir helt ko-ko! Godt vi begge skal på ul neste uke
![]()
Ja, det hadde gjort det såå mye enklere!! Men jeg tror alt er veldig bra inni magen til oss beggeJa, det svinger så man blir sprø. Skulle ønske biologien var litt enklere og at symptomer ikke kunne blandes osv. Sukk! Men bare en uke igjen til dommen faller …
Jeg får alltid mindre sympromer rundt uke 6! Det har skremt vettet av meg hver gang. Det er gjerne da jeg bestiller en hasteultralyd privat, selv om jeg lovet meg selv å vente6+2
Ja, dagene snegler seg av gårde og bekymringene henger seg på. I morges våknet jeg med NULL symptomer. Natta var urolig, men ikke samme aktiviteten som i går. Rolig i livmor. Så da kommer bekymringen for om noe har gått galt. Håper det kan komme flere symptomer i dag, selv om jeg har blitt lurt av symptomer før. Aaargh skulle ønske kroppen var litt enklere å ha med å gjøre!
Ah, det kan væreJeg får alltid mindre sympromer rundt uke 6! Det har skremt vettet av meg hver gang. Det er gjerne da jeg bestiller en hasteultralyd privat, selv om jeg lovet meg selv å venteteorien min er følgende. Når hcg blir høyt så dobbler det seg saktere. Kroppen er vandt til kjempehøy økning av ett "ukjent" hormon så når det naturlig roer seg så forsvinner symptomene litt. For meg så kommer symptomene tilbake med ett bang rundt uke 7/8. Da kommer HGen også
![]()
Jeg er også veldig tørr i munnen og leppene. Tørker ut6+4
Våkner og er så tørr i munnen, hva er dette for noe? Eier heller ikke matlyst. 4 dager til ultralyd.
Det er jo godt man ikke er alene om alle disse greieneJeg er også veldig tørr i munnen og leppene. Tørker ut![]()