FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2? Gravid❤️Mulig BO

Det er jo godt man ikke er alene om alle disse greiene :hilarious: Føles som hangover hver morgen nå :hilarious: Bare ikke særlig kvalme - ennå. Foruten i går har den pleid å dukke opp etter kl 16 :wacky::hilarious: Er ikke mye det er snakk om, men nok til at lunta er kort også.
Det er herlig :laughing002 jeg føler meg nokså normal, ellers er jeg vandt med symptomene? :confused013:hilarious: kjenner jeg er super følsom, gråter av alt :laughing002

Det er herlig :laughing002 jeg føler meg nokså normal, ellers er jeg vandt med symptomene? :confused013:hilarious: kjenner jeg er super følsom, gråter av alt :laughing002
Ja, har iaf ett gråteanfall til dagen. Skal ikke mye til. Algoritmene har skjønt jeg er i babymodus, så det serveres rørende og triste historier over hele fjøla :bag:

6+5

Fortsatt en del symptomer, noe jeg er veldig glad for. Godt å føle seg gravid. Litt uggen innimellom, men ikke kjempekvalm. Bare 3 dager til ultralyd.

Last edited:
Symptomer som kommer og går:
Vonde pupper
Murringer
Bekkensmerte
Hodepine
Uvelhet
Frossen
Utmattelse

Cravings:
Om mulig; knekkebrød med avokado og flaksalt

Ikke lenge igjen til TUL :love017 :talk017 :Heartred :love7

Plutselig gikk akkurat det fort! Er så redd for å jinxe det, men denne gangen tror jeg det er liv. I så fall første gang jeg har trodd det, så da får vi se :nailbiting:
Brått går det veldig fort, synes spesielt det går fort etter 12+0, men i sneglefart inntil da :hilarious: Forstår redselen din, men det er jo lissom ikke noe en får gjort, hverken fra eller til❤️ Håper og tror at alt er bare fint med lilleskatten din inni magen:love7

Vi har 23 grader og steiksol, så har tatt datter med på en lekeplass. Men merker at jeg har stått for mye og fått smerter. Må sette meg på benk og da går det over, men bekmyrer meg når noe kjennes vondt. Sukk.

Er litt nervevrak, men håper så veldig at det endelig kan stå til liv :Heartred Føler meg veldig gravid, så kroppen tror iaf at alt er i orden. Litt lyst å spole frem 2 dager nå :nailbiting::hilarious: Er så glad for at du har blitt gravid også :love7

7+0 - ny uke og det blir ei spennende uke!

Har sovet så dårlig! Engster meg sånn for ultralyden i morgen. Drømte innimellom at jeg kom dit og så ville de bare gjennomlyse kroppen for ryggplager :finger::hilarious: Det var helt teit. Våknet og hadde null symptomer, så da lå jeg våken i pur redsel. Men nå har jeg stått opp. Kjenner det godt i kroppen, særlig stråler det verk ned gjennom symfysen og det verkei i ene kjønnsleppa liksom :hilarious: Herregud! I går er jeg sikker på at jeg kjente voksesmerter. Det liksom rev og stakk i området der jeg har ks-arret.

Dette er så skummelt!! Men nå skal vi begge få se hjertene slå denne uken❤️ godt du kjenner symptomer som beroliger deg. Jeg er så spent på ul timen din men skjønner du gruer deg, jeg gruer meg til min ❤️

Dette er så skummelt!! Men nå skal vi begge få se hjertene slå denne uken❤️ godt du kjenner symptomer som beroliger deg. Jeg er så spent på ul timen din men skjønner du gruer deg, jeg gruer meg til min ❤️
Ja det føles som dommedag og jeg er så redd for ny MA. Siden det allerede har skjedd 2 ganger. Er ikke så redd for plutselig å miste nå, for kroppen er god til å holde på det. Så veldig redd for å bli lurt nok en gang. Det overskygger den gode følelsen jeg har hatt noen dager. Nå er jeg bare redd. Glad mannen skal være med i morgen.

Ja det føles som dommedag og jeg er så redd for ny MA. Siden det allerede har skjedd 2 ganger. Er ikke så redd for plutselig å miste nå, for kroppen er god til å holde på det. Så veldig redd for å bli lurt nok en gang. Det overskygger den gode følelsen jeg har hatt noen dager. Nå er jeg bare redd. Glad mannen skal være med i morgen.
Føler på det samme! Hadde en god å trygg følelse tidligere, men nå er jeg bare redd. Veldig trist, vil jo nyte denne tiden ❤️
Godt mannen er med, her skal også mannen bli med ❤️

Føler på det samme! Hadde en god å trygg følelse tidligere, men nå er jeg bare redd. Veldig trist, vil jo nyte denne tiden ❤️
Godt mannen er med, her skal også mannen bli med ❤️
Det SKAL gå bra for oss nå! :Heartred Syntes mensmurringene var borte, men heldigvis kjenner jeg litt nå, og så dette i symfysen og lett kvalme. Følsomme pupper, men ikke vonde lenger. Fryser veldig. Men gjør jeg noe, kaldsvetter jeg ... Så det er godt med alle symptomer som er, bare panikken ikke tar helt overhånd i en stille periode.

Det SKAL gå bra for oss nå! :Heartred Syntes mensmurringene var borte, men heldigvis kjenner jeg litt nå, og så dette i symfysen og lett kvalme. Følsomme pupper, men ikke vonde lenger. Fryser veldig. Men gjør jeg noe, kaldsvetter jeg ... Så det er godt med alle symptomer som er, bare panikken ikke tar helt overhånd i en stille periode.
Det SKAL det ❤️ helt sant, nå må vi bare stole på kroppen at dette skal gå bra.
Jeg har også mye symptomer, men så er det en liten som sitter på skulderen og sier "hvorfor skal det gå bra denne gangen? Du har jo mistet så mange ganger. Men du har aldri opplevd MA, kanskje du får det nå?" :angry8 prøver å bare kaste det vekk å stole på symptomene, men det er ikke lett.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp