Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Jeg var så dønnsikker på at EL skulle være CD 17, så hadde jeg jo akkurat nok til denne runden. Og jeg skulle jo bli gravid denne PP, så hadde jo ikke bruk for flere. :hilarious: Jeg krøp til korset og bestilte 35 nye tester med Klarna:smiley-ashamed005 Hva man ikke gjør for å bli gravid! Vil ha EL snart! :smiley-angry017

Man gjør sånn ca alt :P EL kommer! Jeg lover!!! :D :D

Da har jeg telt testene mine, og har igjen 4 strimmeltester og 3 CBD-tester. IMG_20161024_174704.pngPlanen er følgende:
En strimmel i kveldinga, så fortsetter jeg med en CBD på morgen og en strimmel på kveldinga til jeg eventuelt får EL eller får tilsendt de nye testene mine.

Kikket nærmere på de tørkede testene, og synes hvertfall CBD sine definitivt har en økning og sterkest i dag. Ser at teststreken ikke er like kraftig som de andre, kanskje jeg ikke dyppet den lenge nok :eek: Må ofte dobbeldyppe den, og det gjorde jeg ikke i dag. Da er den kanskje enda mer positiv enn det ser ut til. Kanskje det blir fast smilefjes i morra da :woot: *håpefull*
IMG_20161024_180208.png

Her er strimmeltestene til nå tørket:
IMG_20161024_180528.png
Please vær positiv om en time da :smiley-angelic001

Woho!! Endelig bestemte gullegget seg for å komme. Aksjelegging har klaffet kjempebra! Fortsetter å legge inn de to neste dagene for å være helt på den sikre siden :D

IMG_20161024_184928.png
Den er nesten positiv. Vil tippe om jeg testet seinere i kveld så hadde den blitt positiv. Så setter positiv i dag og sparer testen, spennende på om jeg får fast smilefjes i morra :)

Woho!! Endelig bestemte gullegget seg for å komme. Aksjelegging har klaffet kjempebra! Fortsetter å legge inn de to neste dagene for å være helt på den sikre siden :D

Vis vedlegget 204135
Den er nesten positiv. Vil tippe om jeg testet seinere i kveld så hadde den blitt positiv. Så setter positiv i dag og sparer testen, spennende på om jeg får fast smilefjes i morra :)

Gjelder å ikke gi opp håpet :) Bare føler på meg at det klaffer for dere denne pp :D

Gjelder å ikke gi opp håpet :) Bare føler på meg at det klaffer for dere denne pp :D

Takk ❤ Ja, jeg har vært veldig troa på denne PP! Tipper EL i morra, så da ble jeg satt tilbake en dag, men da er jeg 1+6 jeg, så det så :smug:

Vis vedlegget 204135

HERLIG! :)

Da tester rundt samme tid ca :) Dør av spenning allerede jo :nailbiting: Når er IKM?

Jaa! Det blir noen lange dager til IKM! Forventer er 5.nov, men som jeg skrev i dagboka di, så tror jeg det blir mer 6/7 istedenfor :) Når ryker første testen?

Jaa! Det blir noen lange dager til IKM! Forventer er 5.nov, men som jeg skrev i dagboka di, så tror jeg det blir mer 6/7 istedenfor :) Når ryker første testen?

Har bare en g-test denne PP (a1), da jeg har gått tom :cool: Har igrunnen bestemt meg for å ikkje gå til innkjøp av flere heller, da jeg røyk på 6 dpo sist PP :p Så tenker å teste 12 dpo, fredag 4.11. En annen ting er vel å klare å holde seg til planen :wacky::p

Du da? :D

Har bare en g-test denne PP (a1), da jeg har gått tom :cool: Har igrunnen bestemt meg for å ikkje gå til innkjøp av flere heller, da jeg røyk på 6 dpo sist PP :p Så tenker å teste 12 dpo, fredag 4.11. En annen ting er vel å klare å holde seg til planen :wacky::p

Du da? :D

Vet virkelig ikke! Sambo reiser bort i nesten 2 uker i 1.nov, men tror 31.okt er for tidlig å teste :p så kommer søstera mi på besøk fra 2./3.november og blir til 5.nov, og hun vet ikke at vi prøver. Jeg har bare 11 dagers lutealfase, så IKM er 12 DPO, frister å teste 10 DPO :angelic: Det blir vel ca 4.nov hvis EL er i morra :)

Vet virkelig ikke! Sambo reiser bort i nesten 2 uker i 1.nov, men tror 31.okt er for tidlig å teste :p så kommer søstera mi på besøk fra 2./3.november og blir til 5.nov, og hun vet ikke at vi prøver. Jeg har bare 11 dagers lutealfase, så IKM er 12 DPO, frister å teste 10 DPO :angelic: Det blir vel ca 4.nov hvis EL er i morra :)

Min samboer reiser også bort akkurat ved testing denne PP :meh: Kjenner det er litt kjipt, men teste må jeg jo uansett :p Får finne på noe vittig hvis jeg tester positivt. Da stemmer jeg for at begge tester positivt 4.11 :D

Vis vedlegget 204135
Så bra!! Nå heier jeg så til de grader! :))

Dristet meg til en test til i kveld, etter å holdt meg i 5 timer :bag: Tror testen er på veg til å bli negativ allerede :eek: Det eller så var urinen ikke konsentrert nok, men synes det er rart det og.

IMG_20161024_235142.png
Kan man gå fra å ha to dager med KNALLPOSITIVE tester til og ha en halv dag med positiv test? Spennende den her kroppen må jeg si :rolleyes: Spent på hva CBD sier i morra :D

Noterer forresten stikking i høyre side i kveld og :)

Kan man gå fra å ha to dager med KNALLPOSITIVE tester til og ha en halv dag med positiv test? Spennende den her kroppen må jeg si :rolleyes: Spent på hva CBD sier i morra :D

Noterer forresten stikking i høyre side i kveld og :)
Det kan man. Jeg har brukt å ha 1,5 dag med positiv test (tester ettermiddag og kveld) og da har jeg fått en som begynner å bli negativ på kvelden. Ofte så slippes egget mellom kl 16-19. Men det kan jo variere. Lykke til, spennede tid i vente :)

PP3 aka siste PP :hilarious: | CD 18

Blinkende smilefjes i dag og! Tror jeg kanskje kan ha hatt en veldig kort stigning, og at CBD ikke har klart å fanget den opp :eek: Eller den ikke var dyppet tilstrekkelig nok i går, og derfor ikke fikk noe utslag. Legger ved bilde av strimlenetestene som er tørket:
IMG_20161025_080738.png
Tempen lå på det samme som i går, så tror EL blir i dag og forhåpentligvis får jeg temphopp i morgen :)

Brystvortene begynner også å bli en anelse såre, og det er et av mine EL/DPOtegn.

Last edited:
Back
Topp