Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På mandag!! men se på mitt forrige innleggOg EL forventes??
Takk ❤Tenker stadig på deg! <3
BREAKING NEWS!!
Disse nyhetene kom akkurat inn: Mannen setter seg på første ledige fly i morgen, PP3 er BACK ON TRACK. Solvipect skal ned på høykant og ekspertene forventer forhøyet sjanse for babydans som en reaksjon på nyhetene.
Nå går vi over til Lille Lykke som skal gi dere værmelding for helgen.
Haha... Så godt å høre, han kommer tilbake allerede. Happy humping.
JIPPIIII! Kjempeglad for at du får ha sex i helgen, haha happy humping som de sier!
Hahaha, nå lo jeg høyt her! Håper på enda mer spennende nyheter fra denne fronten om 14 dagers tid!BREAKING NEWS!!
Disse nyhetene kom akkurat inn: Mannen setter seg på første ledige fly i morgen, PP3 er BACK ON TRACK. Solvipect skal ned på høykant og ekspertene forventer forhøyet sjanse for babydans som en reaksjon på nyhetene.
BREAKING NEWS!!
Hahaha, nå lo jeg høyt her! Håper på enda mer spennende nyheter fra denne fronten om 14 dagers tid!
Værvarselet sier skyfri himmel nå ut over kvelden, litt våt snø i mellomtraktene og temperaturer som tilsier at noen plagg kan falle i løpet av kvelden og helgen forøvrig.
Hahaha, nå lo jeg høyt her! Håper på enda mer spennende nyheter fra denne fronten om 14 dagers tid!
Værvarselet sier skyfri himmel nå ut over kvelden, litt våt snø i mellomtraktene og temperaturer som tilsier at noen plagg kan falle i løpet av kvelden og helgen forøvrig.
JIPPIIIII!!! HAPPYYYYY BD!!!!!!
Hahaha, har ikke noe å utsette på humoren i dette forumet
BD-varsel for helga: Høy sannsynlighet Desidert det nye favoritt ordet mitt på forumet
Dette er spennende å følge med på! Venter på leveranse fra kina av el-tester, redd de ikke kommer i tide Har bare 7 igjen, så vet ikke helt når jeg skal begynne å teste. Du begynner CD7?PP3 | CD 15 | 2 dager til forventet EL
Nå begynner det å bli tydelig at noe er på gang. Våknet til en dip i tempen! Det laveste jeg har målt denne måneden.
Vis vedlegget 203699
Nok en dag med TMI-alert. Ble akutt dårlig i magen på morraen i dag, når jeg plottet dette inn i Ovia, så viser det seg å være et symptom i det fertile vinduet som 12,5% av brukerne som opplever det. Det er noe jeg også kan opplever når tanta kommer på besøk.
ELtestene imidlertid, er ikke så sterke enda. Fjerde dag med smilefjes, og håper på fast smilefjes i morra. Strimlene tar seg god tid, men noe sterkere enn i går da.
Vis vedlegget 203702
Tar meg selv stadig i å være misfornøyd med testene, for deretter kikke på bildene fra forrige syklus, og nok en gang få bekreftet at jeg er helt i rute
Her er testene under prøvepausen til sammenligning: Vis vedlegget 203704 Vis vedlegget 203705
Helt i rute Forrige PP fikk jeg knallpositiv test morgen på CD 16, så blir spennende å se om det vil følge i det samme mønsteret.
Dette er spennende å følge med på! Venter på leveranse fra kina av el-tester, redd de ikke kommer i tide Har bare 7 igjen, så vet ikke helt når jeg skal begynne å teste. Du begynner CD7?
Pleier å få positiv test dagen før estimert EL på appen womanlog. Står der at jeg har EL CD15, så CD14 har jeg hatt positiv test. Har jo alle syklusene hatt 28 dager imellom, så er jo ganske regelmessig. Temper jo ikke heller. Men er det ikke tiden fra EL til tr som er ganske konstant 14 dager ish?Begynte CD 10 sist, vet ikke hvorfor jeg begynte så tidlig. Hadde nok ikke trengt å begynt før CD 12 siden jeg ikke får før CD17. Når i syklusen får du EL vanligvis?
Pleier å få positiv test dagen før estimert EL på appen womanlog. Står der at jeg har EL CD15, så CD14 har jeg hatt positiv test. Har jo alle syklusene hatt 28 dager imellom, så er jo ganske regelmessig. Temper jo ikke heller. Men er det ikke tiden fra EL til tr som er ganske konstant 14 dager ish?
BREAKING NEWS!!
PP3 | CD 15 | 2 dager til forventet EL
Nå begynner det å bli tydelig at noe er på gang. Våknet til en dip i tempen! Det laveste jeg har målt denne måneden.
Vis vedlegget 203699
Nok en dag med TMI-alert. Ble akutt dårlig i magen på morraen i dag, når jeg plottet dette inn i Ovia, så viser det seg å være et symptom i det fertile vinduet som 12,5% av brukerne som opplever det. Det er noe jeg også kan opplever når tanta kommer på besøk.
ELtestene imidlertid, er ikke så sterke enda. Fjerde dag med smilefjes, og håper på fast smilefjes i morra. Strimlene tar seg god tid, men noe sterkere enn i går da.
Vis vedlegget 203702
Tar meg selv stadig i å være misfornøyd med testene, for deretter kikke på bildene fra forrige syklus, og nok en gang få bekreftet at jeg er helt i rute
Her er testene under prøvepausen til sammenligning: Vis vedlegget 203704 Vis vedlegget 203705
Helt i rute Forrige PP fikk jeg knallpositiv test morgen på CD 16, så blir spennende å se om det vil følge i det samme mønsteret.