Jo det vil jeg si er voldtektjeg snakker om en full person ikke en som er bevistløs...
Det hun beskrev var jo ikke bevisstløs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo det vil jeg si er voldtektjeg snakker om en full person ikke en som er bevistløs...
Det hun beskrev var jo ikke bevisstløs.
Det vil jeg si er så godt som bevisstløs jo![]()
Hun ble dopet med 500 mg MDMA, det er mye altså..
Å de 3 mennene er i 30 årene ,jenta er 18 år.
De aller fleste menn i den alderen klarer vel å tenke seg til at det der er helt feil.
Jeg fatter fortsatt ikke hvordan dommen ble som den ble,synes fortsatt det er skremmende!
Spiller det noen rolle om hun tok det selv?Hun sier jo at hun tok stoffet selv, så det blir litt feil å si at hun ble dopet. Så jeg vil kanskje tro at det er der det ligger i at dommen ble som den ble. Men riktig er det jo uansett ikke
Spiller det noen rolle om hun tok det selv?
Så lenge guttene måtte bære henne inn i hytta burde de ha skjønt at hun ikke var i stand til å si nei dersom hun ikke ønsket sex.
Med andre ord, det er lov å utnytte situasjonen når en jente er ute av stand til å gjøre rede for seg så lenge det er selvforskyldt.I teorien ikke, men jeg regner med at det hadde med utfallet i saken.
Man kan jo ikke vite om hun kom til seg selv inne i hytta før noe skjedde, men ikke husker pga at hun hadde tatt stoff. Selv om det er lite trolig altså, men ser for meg at akkurat den delen kan ha spilt inn når de stemte over spørsmålet om skyldig eller ikke.
Med andre ord, det er lov å utnytte situasjonen når en jente er ute av stand til å gjøre rede for seg så lenge det er selvforskyldt.
Det blir bare for dumt..
Folk har tidligere blitt dømt for voldtekt etter å hatt sex med personer som har vært ute av stand til å motsette seg handlingen.Nei, utnytte noen er uansett ikke greit og det er ikke hennes feil på noen måte, men hadde hun ikke rusa seg så hadde hun visst hva som hadde skjedd. Og kunne uttalt seg med sikkerthet. Man skal kun dømme om man er 100% sikker at tiltalen stemmer. Er man ett snev usikker, så skal man dømme mot. Noe tydeligvis 3 av de var i denne saken. Som igjen jeg tenker har med at hun rusa seg frivillig. Hadde hun blitt dopet av disse mennene, så vil jeg faktisk tro at utfallet ville blitt annerledes.
Folk har tidligere blitt dømt for voldtekt etter å hatt sex med personer som har vært ute av stand til å motsette seg handlingen.
Ofte på grunn av alkohol.
Guttene her tar med ei jente til hytten sin som er så ruset at de må etter vitnemålet til taxisjåføren bære henne inn.
Det vil si at når de tok henne med var hun ute av stand til å motsette seg handlingen....
Å der vet du stemmer eller er det bare rykter?Et innlegg på facebook nå i kveld sier faktisk at hun har kviknet til under akten og sendt snap til venninner om at hun hadde gruppesex og dette kan være grunnen til at de ble frikjent.
Media har også vært ute å sagt at det ble tatt bilder uten at de har utdypet hvem som tok bilder...Å der vet du stemmer eller er det bare rykter?
Å der vet du stemmer eller er det bare rykter?
Hun skreiv akkurat det jeg tenkte også.Skriver akkurat det jeg tenker, og min oppfatning er ganske lik. Vi kvinner er vår egne fiender der vi både stempler og mistror ofre i slike saker![]()