Fredag!

I alle dager :eek: Da hadde jeg blitt sint! :mad: Hva tror du plager Emmeth om nettene??? Vi har også hatt ei søppelnatt :( :oops: Bare å finne på noe så man ikke går bananans pga søvnmangel!!! ;)

. Ringte akkurat og lurte på om jeg trengte noe! Han hadde vært og kjøpt garn til meg han da, for visste jeg trengte mer av det, men kan ikke akkurat si jeg er blid på han, for trenger søvn mye mer enn jeg trenger garn:( Ja, som regel pleier jeg og gjøre masse selvom jeg har sovet lite, men kroppen er ikke med på den idag, hvertfall ikke ennå. Blør mye neseblod når jeg er sliten også.. Skal hvertfall gi fuglene mat også skal jeg lage meg en kopp kakao og gå ut og sette med i solveggen på verandaen:D

Vettu, jeg er vant med lite søvn, men etter 3 år med det begynner jeg og bli litt småtullete*kremt*
Aner ikke hva som plager han? Han finner ikke roen og gråter, men han er i halvsøvne på en måte, så tror det er fordi han er så trøtt, og når han da våkner så blir han overtrøtt og gira i kroppen så han ikke greier og roe seg ned igjen. Skulle ønske jeg kunne si deg hva som plager Hermine, for noe er det tydeligvis:( Ville fått hu testa for ulike allergier og dratt til Manuell terapeut for og få utelukka låsninger, bare for og være på den sikre siden:) Sender deg en god klem:)

hehe, ikke så lett å amme i offentlighet lengre? :p Hermine sliter med å spise av flaska i offentlighet hun :eek: Må legge henne ned i vogna for å få henne til å spise når vi er på farta ;)
Nei ikke så lett gitt!!! :-)
Og så er han litt tufs etter vaksinen stakar. Burde nok sovet!

Jeg og Daniel har surret rundt med meitai i huset for å rydde på plass litt klær. Snart skal vi avgårde på bæretreff med damer vi aldri har møtt før - blir nok koselig!

Jeg og Daniel har surret rundt med meitai i huset for å rydde på plass litt klær. Snart skal vi avgårde på bæretreff med damer vi aldri har møtt før - blir nok koselig!
Høres ut som en fin dag :)

Ja, jeg gleder meg til treffet. Skal få prøve et vevd sjal av ei der og se om det er noe jeg kunne tenke meg å investere i selv.
Så fint at du får prøve da! Hvilken meitai har du?

Hei på dere, jenter! :D
Jeg tror Asle har stjålet nattesøvnen fra de andre bebisene, for han var i seng rett før kl 20 i går og våknet ikke for nattsnack før rett over kl 6 :D Og så sov han igjen til kl 8:30 :D:D O' lykke!!
Håper dere får en rolig dag dere som har hatt en stri natt, og god tur til deg og dine, Fru H :D
Håper helgen blir fantastisk for alle sammen!

Jeg tror Asle har stjålet nattesøvnen fra de andre bebisene, for han var i seng rett før kl 20 i går og våknet ikke for nattsnack før rett over kl 6 :D Og så sov han igjen til kl 8:30 :D:D O' lykke!!
Håper dere får en rolig dag dere som har hatt en stri natt, og god tur til deg og dine, Fru H :D

Wow litt av et sovehjerte :-)
Takk for det!!!

Den sniken Asle! Hehe, godt noen får sove :P

WOW! Så det er der natteroen vår er gått altså! :p Han sover kanskje godt fordi pappan er kommet hjem? ;) Unner deg ei god natt da, du har jo hatt din del våkenetter du også! :eek: Du MÅ jo ha vært melkesprengt når du våkna?

. Ringte akkurat og lurte på om jeg trengte noe! Han hadde vært og kjøpt garn til meg han da, for visste jeg trengte mer av det, men kan ikke akkurat si jeg er blid på han, for trenger søvn mye mer enn jeg trenger garn:( Ja, som regel pleier jeg og gjøre masse selvom jeg har sovet lite, men kroppen er ikke med på den idag, hvertfall ikke ennå. Blør mye neseblod når jeg er sliten også.. Skal hvertfall gi fuglene mat også skal jeg lage meg en kopp kakao og gå ut og sette med i solveggen på verandaen:D

Vettu, jeg er vant med lite søvn, men etter 3 år med det begynner jeg og bli litt småtullete*kremt*
Aner ikke hva som plager han? Han finner ikke roen og gråter, men han er i halvsøvne på en måte, så tror det er fordi han er så trøtt, og når han da våkner så blir han overtrøtt og gira i kroppen så han ikke greier og roe seg ned igjen. Skulle ønske jeg kunne si deg hva som plager Hermine, for noe er det tydeligvis:( Ville fått hu testa for ulike allergier og dratt til Manuell terapeut for og få utelukka låsninger, bare for og være på den sikre siden:) Sender deg en god klem:)
skjønner godt du begynner å bli smårar, jeg gjør det etter bare 6 måneder jeg :eek: :p
kakao i solveggen høres lurt ut ;)

Det kaller jeg sovegutten sin det jeg:D :thumleft Flink han er:) Herlig med en baby som sover på natta;)

skjønner godt du begynner å bli smårar, jeg gjør det etter bare 6 måneder jeg :eek: :p
kakao i solveggen høres lurt ut ;)

Ja, merker godt når man ikke får skjønnhetssøvnen sin:p
Alt går, så lenge man bare får litt timer på seg på morran til og summe seg litr :happy119 Ja, nå sover Neline en liten lur, skal lage noen ostesmørbrød og hive i ovn og etter det skal jeg ut med en god kopp kakao med krem;):p

vurderer en skikkelig pølsefest ja! Flere ulike typer pølser, masse tilbehør etc. Enkelt og godt! Selv om niesa mi bare kommer til å spise pølser uten brød eller noen ting da :p

Pølser er jo godt, finnes mange gode forskjellige sorter også;) Ostepølser er nammis, selvom det fort kan minne om noe annet:P Hihi.. Ja, ungene mine elsker både pølser og lomper;)Elsker og dynke alt med masse ketchup:D hehe

Pølser er jo godt, finnes mange gode forskjellige sorter også;) Ostepølser er nammis, selvom det fort kan minne om noe annet:p Hihi.. Ja, ungene mine elsker både pølser og lomper;)Elsker og dynke alt med masse ketchup:D hehe
haha, usj :p
Nei nå skal lille bæsjerompa her få ny bleie og ut å sove, tok akkurat 160 ml mm på flaska, hun som aldri tar mer enn 130 :eek: :D

Den heter catbird baby :p omtrent ingen som har hørt om det merket, fant bilde av den på google:
4498024772_ab2bf5310b_z.jpg

Den så skikkelig fiiiin ut:) Håper den er bra:D

haha, usj :p
Nei nå skal lille bæsjerompa her få ny bleie og ut å sove, tok akkurat 160 ml mm på flaska, hun som aldri tar mer enn 130 :eek: :D

Oi, ei tørst lita frøken i hus ja:p Det var jenta si det, bra hu drikker, kanskje hu blir bedre i magen av bare og få mm og velling? Hihi, ny bleie må til vettu:D

WOW! Så det er der natteroen vår er gått altså! :p Han sover kanskje godt fordi pappan er kommet hjem? ;) Unner deg ei god natt da, du har jo hatt din del våkenetter du også! :eek: Du MÅ jo ha vært melkesprengt når du våkna?

En smule melkespreng da ja, men ikke så ille som en skulle tro. Merker melkeproduksjonen har gått ned etter at han begynte med 2 faste grøtmåltider og middag. Frykter vel egentlig at ammingen snart er over her i huset, for han er ikke overbegeistret for puppen på dagtid lenger.. :(

En smule melkespreng da ja, men ikke så ille som en skulle tro. Merker melkeproduksjonen har gått ned etter at han begynte med 2 faste grøtmåltider og middag. Frykter vel egentlig at ammingen snart er over her i huset, for han er ikke overbegeistret for puppen på dagtid lenger.. :(

Samme her.Gir lik matmengde som deg,og ammer før måltidet.Men det virker nesten som hun bare venter på maten sin.Har nesten ikke tid til puppen på dagtid lenger!

Back
Topp