Fredag, helg og 6.12 :)

Takk! Ja, det gjorde seg med brunt tutu-skjørt!:)
Liana er jo prima med bart da. Ser ut som hun koser deg.:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjempe fint:) brunt og rosa er jo så søtt sammen:D
Hahah ja hun koser seg når hun får mat:D Elsker brød;)

☆★hilsen meg★☆
 
Uff da :-(
Håper du slipper å bli der i natt.
Håper su kommer deg fort. Er du dårlig?
Masse god bedring :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Må nok bli her i natt. Sykepleierne sa at jeg skal bli her i natt og ta fastande blodprøver i morgen. Er dårlig i form av forkjølelse og veldig veldig sliten, men føler at jeg kunne ha vært hjemme og slappet av istedenfor å sitte her å vente på legen hele dagen. Men skal vel klare ei natt. Er bare så kjedelig her!
 
Oj, vet du hvor lav den er? Men nå kommer du sikkert til å føle deg bedre etterhvert:) masse lykke til, og god bedring:)

☆★hilsen meg★☆

7,8 i går og 7,2 i dag. Men føler meg ikke såååå dårlig at jeg synst jeg har noe på sykehuset å gjøre ;-p
 
WHAT?! Har ikke legen vært innom deg enda? Fryktelig kjedelig å vente på svar slik. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nope...ting tar tid tydeligvis. Det var visst mange akuttsaker i niende etasje (annen gyn avdeling).
 
7,8 i går og 7,2 i dag. Men føler meg ikke såååå dårlig at jeg synst jeg har noe på sykehuset å gjøre ;-p

Ja der er jo ganske lavt..hva gjør dem med det da? Må du få blod eller?

☆★hilsen meg★☆
 
Ja der er jo ganske lavt..hva gjør dem med det da? Må du få blod eller?

☆★hilsen meg★☆

Æsj! Håper ikke det...d hørtes ikke så fristende ut...men må man så må man ;-) hadde håpt legen skulle komme snart så jeg fikk vite d..men føler meg ikke så dårlig at jeg selv ville valgt blod ;-p
 
Haha ja ser den;) men det er jo noe man kan le av seinere da hvertfall:p hadde nok ikke vært blid om Emira hadde gjort det samme;):p

☆★hilsen meg★☆

Haha, var ikke akkurat blid, men skjedd er skjedd;) Nytter ikke og gråte over spilt melk;)
 
Haha ja det er en blid turbofis:D også skal hun alltid glise når jeg tar bilder med blitz:p

☆★hilsen meg★☆

hahah, ja så hu gliste som bare det, men var vanskelig og holde øya oppe pga blitzen:D
 
Ikke lett å vite hva som plager disse små av og til:confused: men får da håpe hun ikke gråt fordi hun hadde vondt!;) her tror jeg det ofte er drømmer.. hvertfall om Liana har fått mer inntrykk enn vanlig iløpet av dagen..

Hva er det du har eksamen i?

☆★hilsen meg★☆
Nå holder jeg på med eksamen i sosiale og emosjonelle vansker, skal forsvare en oppgave jeg har skrevet om atferdsproblemer og klasseromsledelse nå på mandag. Så får jeg utlevert en eksamen på onsdag i et fag som handler om rådgivning :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Nope...ting tar tid tydeligvis. Det var visst mange akuttsaker i niende etasje (annen gyn avdeling).
Ok. Men du har iallfall fått beskjed om at du må tilbringe natta, så da slipper du å sitte der fullstendig high and dry. Ghaaad.. Føler med deg!!.Husker godt den ventetida fra jeg var innlagt med skrukken cyste på eggstokken x 2. Fikk beskjed om at de ville ta blindtarmen og at jeg måtte faste, men operasjonen skjedde aldri, så det var jo..morro det!!
Legg meg til på Wordfeud da, så får vi spille litt.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter :)

Tok meg en tur til legen i dag. De hadde trøbbel med tlf pga uværet, så jeg fikk svigermor til å være barnevakt og bare møtte opp. Der sto legen faktisk og prøvde å få tak i meg. Jeg har lav blodprosent (de målte den visst i går på glukosebelastninga), så jeg måtte legges inn. Så nå venter jeg og venter jeg på legen her på sykehuset og på div blodprøvesvar. Aner ikke hva de skal gjøre med meg, så vi får se. Håper å få reise hjem i kveld, men tror jeg må være en natt sånn som jeg forsto. Ikke helt den dagen jeg så for meg!

Det positive er at jeg sikkert får tid til å lese om alt dere har skravlet om i kveld ;-)
Oioi, da må det være ganske kritisk, når du måtte legges inn umiddelbart?
Bra du får god oppfølging da!!! Hva finner de ut?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp