Fredag, helg og 6.12 :)

Æsj! Prøver å fyre her, men har ikke fler tennbriketter igjen! så har litt problemer, for den teite vinden blåser ut flammene mine:mad::p hahah.. får ned å stjele noen tennbriketter av pappa, som ikke er hjemme, Kjekt med nøkkel:cool:;):p hehe

☆★hilsen meg★☆
 
Nydelige ble de :)
Dog ikke like vakre som på bildene i Kamille haha....

Er ikke noen konditor :)
Men,er bare vi som skal spise de idag ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Mmm synes de så gode ut jeg:)
 
Er bare å prøve alt mulig:D
Kan også hjelpe å tørke av med våtserviett med babyolje eller våt engangsklut med babyolje på..hvertfall etter at man har vasket stumpen etter dem har bæsja..da får man tatt rester av det som sitter på huden, som man ikke ser:eek::p;)

Med Emira kunne vi bruke våtserviett med babyolje, men Liana blir mer sår av våtservietter..så der må vi bruke engangskluter med vann på, og evt babyolje om hun er veldig sår;) da gjør det heller ikke så vondt å bli vasket:)

Ja, jeg er så spent på hvem jeg får som hemmelig venn:D vi tenkte kansje å dra ut fra byen imårra, om mamma kan passe jentene:) eller hvertfall Liana..

Nettopp tatt av henne bleia, nå blør hun fra såret igjen...*oppgitt* kjenner jeg er en smule hormonell:D Det ser heldigvis ikke ut som hun har noe vondt i hvertfall. Har kjøpt tørre kluter, men bæsjer hun skyller jeg henne i dusjen med en gang.

Ja, jeg også, og på hva jeg kan kjøpe for at det skal bli lettere å tippe at det er meg;)
 
Nettopp tatt av henne bleia, nå blør hun fra såret igjen...*oppgitt* kjenner jeg er en smule hormonell:D Det ser heldigvis ikke ut som hun har noe vondt i hvertfall. Har kjøpt tørre kluter, men bæsjer hun skyller jeg henne i dusjen med en gang.

Ja, jeg også, og på hva jeg kan kjøpe for at det skal bli lettere å tippe at det er meg;)
Uff. :-(
Var på apoteket igår,og da sa farmasøyten (pluss min egen søster) at det ofte ble sopp om de blødde. Kjøp canesten til babyer i morgen. Niesen min er 6 mnd og hadde det slik i forrige uke. Ingenting hjalp. Men,canesten hjslp nesten med en gang :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
God ettermiddag! :)
Her har det snødd noe helt forferdelig i natt OG i hele dag. Vo snakker snøstorm, så det spørst om været nordafor har bevega seg nedover i landet?:)
Jeg leverte Jen hos dm i dag og kjørte til byen på ubrøytede veier. En opplevelse i seg selv - I must say.. Etter å ha samla litt info til ei geografioppgave, handla noen julegave og kjøpt juleantrekk til vesla mi, bars det hjem for å måke snø. Nå sitter jeg klam, svett og rød på sofaen og venter på at Jen skal komme hjem.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er det jeg er så redd for, det er gulgrønt puss på kompresset når jeg tar det av om morgenen. Jeg renser det med Klorhexidin, så tar jeg på krystallfiolett og lar det tørke litt, så tar jeg på brulidine på kompress og legger oppå såret før jeg tar på bleia.

Ja, folk skjønner ikke mye, men får bare heve seg over det:)

Da ville jeg tatt meg en tur til legen med henne, for det høres infisert ut:(
 
Må se til kvelden igjen, om det skjer igjen. Ingen feber eller andre symptomer foreløpig da.

Kan og hende det er virusinfeksjon! Hoste kan ofte høres verre ut enn den er! men er jo såå utrolig ekkelt og høre på når det gjelder de små..
 
Ja det må vi da. Om han har det slik lenger enn i går må det jo være helt forferdelig :eek:

Ja, om det fortsetter så oppsøk lege, ingen vits og lure når det gjelder sånne småttiser!
 
Nå har E sovet i tre timer… Enten er han sliten etter alt vi gjorde i går, eller så er han syk!

Håper han bare er sliten etter en lang dag igår:) Kjedelig om han er blitt syk:(
 
Bilder fra idag:D
Vi har gått tur idag også har vi vært ute og lekt i snøen:D:D:D
1386343681475.jpg
1386343694848.jpg
1386343706712.jpg
1386343733631.jpg
1386343750732.jpg1386343771540.jpg
☆★☆Tastedingsen☆★☆
 
Uff. :-(
Var på apoteket igår,og da sa farmasøyten (pluss min egen søster) at det ofte ble sopp om de blødde. Kjøp canesten til babyer i morgen. Niesen min er 6 mnd og hadde det slik i forrige uke. Ingenting hjalp. Men,canesten hjslp nesten med en gang :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Sier du det, aldri tenkt på. Kanskje jeg skal ta på litt i kveld, i steden for brulidine.
 
fy fader, N har lekt på badet og brukt opp hele natusan lavendel såpa til Emmeth:eek::p
 
Nydelige ble de :)
Dog ikke like vakre som på bildene i Kamille haha....

Er ikke noen konditor :)
Men,er bare vi som skal spise de idag ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Syns de ble fine jeg:D og dem ser veldig gode ut ;)

☆★hilsen meg★☆
 
Sier du det, aldri tenkt på. Kanskje jeg skal ta på litt i kveld, i steden for brulidine.
Har jeg aldri tenk på.
Er litt usikker på om det er samme canesten som til oss voksne. Antar det, les pakn.vedl eller ring apoteket.
Tror jeg leste på kremen til søsteren min at det sto 0,5% og ikke 1% eller hva den vanlig er.
Kanskje jeg husker feil :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nettopp tatt av henne bleia, nå blør hun fra såret igjen...*oppgitt* kjenner jeg er en smule hormonell:D Det ser heldigvis ikke ut som hun har noe vondt i hvertfall. Har kjøpt tørre kluter, men bæsjer hun skyller jeg henne i dusjen med en gang.

Ja, jeg også, og på hva jeg kan kjøpe for at det skal bli lettere å tippe at det er meg;)


☆★hilsen meg★☆

Uff da:( er nok ikke noe godt for deg uansett om hun merker noe eller ikke.. en ekstra dose med hormoner hører vel til når man har en mageboer;):p

Haha ja, vanskelig egentlig..hvertfall å gjette hvem som har gitt meg gave:eek: kommer aldri til å finne det ut.. hahaha
 
Back
Topp