Fredag, helg og 6.12 :)

Så fine bilder mammatil2prinsesserog1prins :) Her har det vært en fryktelig vind i natt så har ikke sovet så godt, men ungene har sovet som steiner. Da den ene var sendt på skolen og den andre i barnehagen så tok jeg meg noen timer på øyet :D Kjenner at formen ikke er helt god men er godt jeg kan slappe av i helga for har barnefri :)
 
Hei jenter :)

Tok meg en tur til legen i dag. De hadde trøbbel med tlf pga uværet, så jeg fikk svigermor til å være barnevakt og bare møtte opp. Der sto legen faktisk og prøvde å få tak i meg. Jeg har lav blodprosent (de målte den visst i går på glukosebelastninga), så jeg måtte legges inn. Så nå venter jeg og venter jeg på legen her på sykehuset og på div blodprøvesvar. Aner ikke hva de skal gjøre med meg, så vi får se. Håper å få reise hjem i kveld, men tror jeg må være en natt sånn som jeg forsto. Ikke helt den dagen jeg så for meg!

Det positive er at jeg sikkert får tid til å lese om alt dere har skravlet om i kveld ;-)
 
Hei jenter :)

Tok meg en tur til legen i dag. De hadde trøbbel med tlf pga uværet, så jeg fikk svigermor til å være barnevakt og bare møtte opp. Der sto legen faktisk og prøvde å få tak i meg. Jeg har lav blodprosent (de målte den visst i går på glukosebelastninga), så jeg måtte legges inn. Så nå venter jeg og venter jeg på legen her på sykehuset og på div blodprøvesvar. Aner ikke hva de skal gjøre med meg, så vi får se. Håper å få reise hjem i kveld, men tror jeg må være en natt sånn som jeg forsto. Ikke helt den dagen jeg så for meg!

Det positive er at jeg sikkert får tid til å lese om alt dere har skravlet om i kveld ;-)
Uff da :-(
Håper du slipper å bli der i natt.
Håper su kommer deg fort. Er du dårlig?
Masse god bedring :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Så fine bilder mammatil2prinsesserog1prins :) Her har det vært en fryktelig vind i natt så har ikke sovet så godt, men ungene har sovet som steiner. Da den ene var sendt på skolen og den andre i barnehagen så tok jeg meg noen timer på øyet :D Kjenner at formen ikke er helt god men er godt jeg kan slappe av i helga for har barnefri :)
Mye vind her og :-(
Deilig å.sove litt ekstra nå i mørketiden :)
.nye alenetiden og sov masse :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Kråkene i farta :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 

Vedlegg

  • 1386348910740.jpg
    1386348910740.jpg
    28 KB · Visninger: 11
  • 1386348925407.jpg
    1386348925407.jpg
    33,1 KB · Visninger: 11
  • 1386348943350.jpg
    1386348943350.jpg
    33,3 KB · Visninger: 11
  • 1386348960044.jpg
    1386348960044.jpg
    43,3 KB · Visninger: 11
Hei jenter :)

Tok meg en tur til legen i dag. De hadde trøbbel med tlf pga uværet, så jeg fikk svigermor til å være barnevakt og bare møtte opp. Der sto legen faktisk og prøvde å få tak i meg. Jeg har lav blodprosent (de målte den visst i går på glukosebelastninga), så jeg måtte legges inn. Så nå venter jeg og venter jeg på legen her på sykehuset og på div blodprøvesvar. Aner ikke hva de skal gjøre med meg, så vi får se. Håper å få reise hjem i kveld, men tror jeg må være en natt sånn som jeg forsto. Ikke helt den dagen jeg så for meg!

Det positive er at jeg sikkert får tid til å lese om alt dere har skravlet om i kveld ;-)
WHAT?! Har ikke legen vært innom deg enda? Fryktelig kjedelig å vente på svar slik. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter :)

Tok meg en tur til legen i dag. De hadde trøbbel med tlf pga uværet, så jeg fikk svigermor til å være barnevakt og bare møtte opp. Der sto legen faktisk og prøvde å få tak i meg. Jeg har lav blodprosent (de målte den visst i går på glukosebelastninga), så jeg måtte legges inn. Så nå venter jeg og venter jeg på legen her på sykehuset og på div blodprøvesvar. Aner ikke hva de skal gjøre med meg, så vi får se. Håper å få reise hjem i kveld, men tror jeg må være en natt sånn som jeg forsto. Ikke helt den dagen jeg så for meg!

Det positive er at jeg sikkert får tid til å lese om alt dere har skravlet om i kveld ;-)

Oj, vet du hvor lav den er? Men nå kommer du sikkert til å føle deg bedre etterhvert:) masse lykke til, og god bedring:)

☆★hilsen meg★☆
 
Liana har fått seg skinkeost-bart:cool:
1386350379786.jpg
1386350388809.jpg
1386350402837.jpg
1386350396287.jpg

☆★hilsen meg★☆
 
Nnntåå så søt! Nydelig jente og kjempe fine klær:D

☆★hilsen meg★☆
Takk! Ja, det gjorde seg med brunt tutu-skjørt!:)
Liana er jo prima med bart da. Ser ut som hun koser deg.:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Mye vind her og :-(
Deilig å.sove litt ekstra nå i mørketiden :)
.nye alenetiden og sov masse :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

kjedelig med vinden, liker den ikke og samme med vintertida for blir så fort mørk. takk ja tida skal nytes masse :)
 
Åååååå så dritt!!! Såpene her i huset står høyt oppe ;)

Så fine barna var på snøturen deres :)


Sent from my iPad using BV Forum

Ja, det burde mine og ha gjort skjønner jeg;):D
 
Hehe så fine dem er:D ser ut som om dem har hatt en fin dag ute i snøen:D

☆★hilsen meg★☆

Haha, ja og samma med a mor:D Aka i full fart ned akebakken:D Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee...;)
 
Back
Topp