Fra tre til to til tre embryo.

Hei dere <3

vi har bestemt oss for å fullføre svangerskapet. Så får det gå som det går. Jeg tenker at jeg heller vil angre på å ha prøvd, enn å angre på at vi ikke turte å prøve!

har kjøpt meg doppler nå for å kunne høre etter de mellom ultralydene. Nå er det 12 dager til neste UL. Vi både gleder og gruer oss. Tenker mye på om sykehusene stenger ned avdelinger slik at vi ikke får den oppfølgingen de sier vi skal ha.

Så langt, så bra med oss alle fire. Formen min er enda overraskende bra. Sover noe dårlig, men det er vel slik det skal være ;)
Du har er høyrisiko-svangerskap så tror det skal enda mye til for at du ikke får den oppfølgingen
 
Hei dere <3

vi har bestemt oss for å fullføre svangerskapet. Så får det gå som det går. Jeg tenker at jeg heller vil angre på å ha prøvd, enn å angre på at vi ikke turte å prøve!

har kjøpt meg doppler nå for å kunne høre etter de mellom ultralydene. Nå er det 12 dager til neste UL. Vi både gleder og gruer oss. Tenker mye på om sykehusene stenger ned avdelinger slik at vi ikke får den oppfølgingen de sier vi skal ha.

Så langt, så bra med oss alle fire. Formen min er enda overraskende bra. Sover noe dårlig, men det er vel slik det skal være ;)
Så sterk du er:Heartred Ønsker dere masse lykke til :) :) :)
 
Masse lykke til videre! Ta vare på deg selv og de små :Heartpink
 
Masse lykke til :Heartbigred følger spent med fra sidelinjen :)
 
Lykke til! Skjønner godt beslutningen deres. Ønsker dere alt godt :)
 
Hei dere <3

vi har bestemt oss for å fullføre svangerskapet. Så får det gå som det går. Jeg tenker at jeg heller vil angre på å ha prøvd, enn å angre på at vi ikke turte å prøve!

har kjøpt meg doppler nå for å kunne høre etter de mellom ultralydene. Nå er det 12 dager til neste UL. Vi både gleder og gruer oss. Tenker mye på om sykehusene stenger ned avdelinger slik at vi ikke får den oppfølgingen de sier vi skal ha.

Så langt, så bra med oss alle fire. Formen min er enda overraskende bra. Sover noe dårlig, men det er vel slik det skal være ;)
Så du skrev på tråden om kjønn:Heartred er alt bra? Her legene blitt mer positive? Hvor langt er du på vei nå?
 
Veldig spennende å få følge dere videre❤️
 
Back
Topp