Fra tre til to til tre embryo.

IVFprøver1990

Flørter med forumet
Herregud. For en reise vi har hatt. IVF med innsett av to egg. Prøvere i 2 år med 6 uttak av egg, og 3 innsett.

-første UL hos fastlege uke 6 - han ser antydning til 3 embryo, men er svært usikker.
-Så en UL på fertilitetsklinikken i uke 7- de fastsetter at det er 2 embryo (vanlig UL pga IVF).
-privat gynekolog (pga smerter) sier 2 embryo.
- ny kontroll uke 9 på fertilitetsklinikken - de ser fremdeles 2 embryo (kontroll pga tvillinger).
-UL hos fastlege 10+6, fremdeles to flotte embryo.
-UL hod jordmor i dag i uke 12+0, kun for å bekrefte at det fremdeles er liv før vi offentliggjør det- hun OG vi ser tre hjerteslag og tre embryo. Så hun ringte sykehuset, gyn.pol, så nå skal vi dit for å bekrefte/avkrefte om det er tre embryo i mårra.

At det er mulig. Vi er i sjokk :D
 
Herremin for er løp dere har vært/er igjennom!!!!:woot: Hva tenker dere om det faktisk viser seg å være tre stk?:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Å kjære vene, trillinger! Gratulerer ❤❤❤
Herremin for er løp dere har vært/er igjennom!!!!:woot: Hva tenker dere om det faktisk viser seg å være tre stk?:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

tusen takk! Vi er helt overvelda enda. Det synker ikke helt inn. Samboeren ville ha en, og har akkurat vent seg til tanken på to, så for ho er det litt krise. Jeg tenker at flere har fått trillinger før oss, så det må vi vel kunne klare :p det kommer til å bli heftig travelt :p
 
tusen takk! Vi er helt overvelda enda. Det synker ikke helt inn. Samboeren ville ha en, og har akkurat vent seg til tanken på to, så for ho er det litt krise. Jeg tenker at flere har fått trillinger før oss, så det må vi vel kunne klare :p det kommer til å bli heftig travelt :p
Dere har ingen barn fra før?:)
 
Å herregud! Så fantastisk. Og SÅ spennende! Gratulerer så masse :Heartpink
 
Ønsker dere masse hell og lykke! NRK har en god serie om trillingforeldre, som jeg kan anbefale alle å se. Lykke til!
 
Gratulerer så mye:Heartred
Dere har nok både en travel og spennende tid foran dere. Dette blir nok både gøy og krevende. Og ikke minst, trippel glede:happy::happy::happy:
 
Å herlighet - WOW!!! :woot: Lykke til på kontrollen på sykehuset!
 
Oi så gøy og skummelt i samme sleng! Håper dere får vite hvordan det går fra 3 til 2, så tilbake til 3 igjen så sent. Jeg er i alle fall veldig nyskjerrig :angelic:
 
Oi. Shit. Selv ble jeg litt skremt av å se trillingliv på NRK :eek::hilarious: men jeg er sikker på at om det er 3, så klarer dere det nok helt sikkert :love7 håper vi får følge dere her inne :Heartbigred
 
Herregud så spennende ❤️❤️
Greit at dere ikke har barn fra før hvis det skal komme hele 3 stykker på en gang, for da har dere ingen ting å sammenligne babytilværelsen med uansett :hilarious:❤️
 
Sniker


Lykke til!
 
Da er kontrollen overstått. Overlegen fant også tre foster. To av de har samme gestrasjonshule, ingen skillevegg i mellom de, og deler morkake.. kjenner jeg synes det var litt skummelt med tanke på komplikasjoner.
De hadde ikke noe klart svar på hvorfor sistemann dukket opp nå, men de tror det har vært vanskelig å oppdage før de begynte å bevege seg.

Så nå er vi henvist til St. Olavs i Trondheim for å se hvordan alt står til inni der. Time allerede mandag.
 
Da er kontrollen overstått. Overlegen fant også tre foster. To av de har samme gestrasjonshule, ingen skillevegg i mellom de, og deler morkake.. kjenner jeg synes det var litt skummelt med tanke på komplikasjoner.
De hadde ikke noe klart svar på hvorfor sistemann dukket opp nå, men de tror det har vært vanskelig å oppdage før de begynte å bevege seg.

Så nå er vi henvist til St. Olavs i Trondheim for å se hvordan alt står til inni der. Time allerede mandag.
Vi følger spent med her!
 
Back
Topp