Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er kontrollen overstått. Overlegen fant også tre foster. To av de har samme gestrasjonshule, ingen skillevegg i mellom de, og deler morkake.. kjenner jeg synes det var litt skummelt med tanke på komplikasjoner.
De hadde ikke noe klart svar på hvorfor sistemann dukket opp nå, men de tror det har vært vanskelig å oppdage før de begynte å bevege seg.
Så nå er vi henvist til St. Olavs i Trondheim for å se hvordan alt står til inni der. Time allerede mandag.
oi! Spennende krysser fingre og tær!Da er kontrollen overstått. Overlegen fant også tre foster. To av de har samme gestrasjonshule, ingen skillevegg i mellom de, og deler morkake.. kjenner jeg synes det var litt skummelt med tanke på komplikasjoner.
De hadde ikke noe klart svar på hvorfor sistemann dukket opp nå, men de tror det har vært vanskelig å oppdage før de begynte å bevege seg.
Så nå er vi henvist til St. Olavs i Trondheim for å se hvordan alt står til inni der. Time allerede mandag.
Tusen takk alle sammen! Det har enda ikke sunket helt inn, og kjenner jeg ikke klarer å glede meg. Det kan jo skje så sinnsykt mye med de Monochoriale monoamnionale. Blir ei lang helg før vi får mer informasjon.
Er det det samme som eneggede tvillinger? Også en vanlig trilling utenom?
Termin 05. September, men i følge lege varer et trillingsvangerskap sånn ca til ule 32. Så da kommer de i juni/juli. Så lenge alt går fint <3Oi oi,dette blir spennende ❤ når har du termin?
Ok, så spennende ❤Termin 05. September, men i følge lege varer et trillingsvangerskap sånn ca til ule 32. Så da kommer de i juni/juli. Så lenge alt går fint <3