Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

Gravid Uke 18+3 :Heartred

I dag har vi vært på OUL og timen var kjempe tidlig. Så vi var oppe kl 6 for å rekke timen kl 8.. Så kjenner jeg er rimelig sliten nå. Men, til det vi har lurt så lenge på. Hva gjemmer seg i magen :love017 Jo der gjemmer det seg en frisk liten Jente :HeartpinkHun var kjempe aktiv og hadde full turn oppvisning. Når vi kom hjem så hadde vi en liten gender reveal :love017

Til dere jeg ikke har svart på innlegg enda, det kommer.. må bare vente litt før jeg er helt kaputt :dead:

Ultralyd bilder
Vis vedlegget 469555Vis vedlegget 469556Vis vedlegget 469557
Kaken min kjære bestevenninne lagde

Vis vedlegget 469558Vis vedlegget 469559
Næææ så herlig! Jeg hadde ikke fått med meg denne posten jeg!! I alle dager, er jo inn å sjekker jevnlig til og med :smiley-bounce022:Heartpink:hello2 Herlighet nydeligste kaken og babyjenta di med turnoppvisning da :shy::Heartpink Åhh enn det?! Gratulerer så mye :dummy1::hug003

Hahaha, jeg må gå i dagboken oftere. Får sjeldent med meg beskjeder.. Kanskje på tide å våkne opp :laughing002

Gratulerer du er 30+0 i dag :love017

Livmoren min har liksom bare sugd seg inn :laughing002 Blitt sånn ekstrem bakovervendt.. men, den spratt fint ut når den først kom. Føler meg liksom gigantisk, men ser ikke sånn ut på bilder :laughing002

Herlig, skikkelig aktiv baby i magen :love017
I dag har jeg hatt aktiv liten tass, er så gøy.
Haha, i dag er jeg faktisk 31+0, så kanskje du burde vært innom dagboken oftere ja :laughing001 :laughing001

Gratulerer med halvveis :love7:D:cool05
Deilig med en aktiv baby, så koselig å kjenne liv ❤️

Jeg føler meg faktisk liten denne gangen, særlig om morgenen. I dag ble jeg bekymret for om baby ikke vokser som den skal, men den gjør nok det. Skal på ny vekstkontroll i neste uke❤️

Haha, i dag er jeg faktisk 31+0, så kanskje du burde vært innom dagboken oftere ja :laughing001 :laughing001

Gratulerer med halvveis :love7:D:cool05
Deilig med en aktiv baby, så koselig å kjenne liv ❤️

Jeg føler meg faktisk liten denne gangen, særlig om morgenen. I dag ble jeg bekymret for om baby ikke vokser som den skal, men den gjør nok det. Skal på ny vekstkontroll i neste uke❤️
Så jo det i stad :laughing001 Jeg er jo helt svimmel om dagen :laughing002 gratulerer med uke 31+0 :love017:shy:

Ja, håper det går fort fremover nå. For hittil har det gått fryktelig sagte :hilarious: Kanskje tiden vil gå litt fortere nå også, siden jeg vil kjenne mere liv og graviditeten blir mere ekte :love017

Jeg var veldig liten med han minste her i huset. Føler jeg blir gigantisk denne gangen. Føler meg kjempe stor, men ser ikke stor ut på bilder.

Hun her gjemte seg i mage i dag, er helt utrolig hvor flat mage man kan få etter hvordan de ligger.. :laughing002

Last edited:
Mage Bilde..

Blir så fascinert over magen Morgen vs Kveld

19+6 om morningen
IMG_0357.jpeg

VS

20+1 Kveld
IMG_0456.jpeg

Fiiine magehuset :love017 :love7 :Heartred

Ja det der husker jeg, skikkelig kulerund bebbismage på kvelden :laughing001 Fiiiin bebimage :Heartred Gleder meg til min ser litt mer kulete ut og ikke en baffelaff full i luftfis :taunt005
Ja, er helt sykt hvor kulerund jeg blir denne gangen! Har en følelse at jeg kommer til å bli gigantisk :dance008 :hilarious:

Nå er det ikke lenge til magen kommer på deg også :love017 Det går så fort.. haha, sier jeg som føler at det går latterlig sakte:hilarious:
Fiiine magehuset :love017 :love7 :Heartred
takk fine du :love017 nå er det ikke lenge til du får baby mage også, gleder meg til det :love017

Herregud dere, jeg fant også bilde fra da jeg var 21+3 med minste gutten tatt på kvelden og sammenligner med nå 20+1 :laughing001
2022 til venstre nå til høyre.. Kommer til å bli gigantisk denne gangen eller
9052072F-ECA7-418B-888A-4A268BD2EBDA.jpeg

Så jo det i stad :laughing001 Jeg er jo helt svimmel om dagen :laughing002 gratulerer med uke 31+0 :love017:shy:

Ja, håper det går fort fremover nå. For hittil har det gått fryktelig sagte :hilarious: Kanskje tiden vil gå litt fortere nå også, siden jeg vil kjenne mere liv og graviditeten blir mere ekte :love017

Jeg var veldig liten med han minste her i huset. Føler jeg blir gigantisk denne gangen. Føler meg kjempe stor, men ser ikke stor ut på bilder.

Hun her gjemte seg i mage i dag, er helt utrolig hvor flat mage man kan få etter hvordan de ligger.. :laughing002
Kjenner med igjen i det, gravidhjerne :laughing001

Jeg synes denne graviditeten har gått helt sinnsykt fort!! Litt fortere enn jeg ønsker :laughing002
Håper det går fortere for deg også nå, det hjelper mye å kjenne liv å se magen vokse :love7

Det er merkelig hvordan magen endres alt etter hvordan baby ligger, også føler jeg den blir ekstra stor på kvelden :hilarious:
Føler jeg bærer lavere denne gangen så jeg er spent på hvordan baby ligger på ul i neste uke.

Kjenner med igjen i det, gravidhjerne :laughing001

Jeg synes denne graviditeten har gått helt sinnsykt fort!! Litt fortere enn jeg ønsker :laughing002
Håper det går fortere for deg også nå, det hjelper mye å kjenne liv å se magen vokse :love7

Det er merkelig hvordan magen endres alt etter hvordan baby ligger, også føler jeg den blir ekstra stor på kvelden :hilarious:
Føler jeg bærer lavere denne gangen så jeg er spent på hvordan baby ligger på ul i neste uke.
Jeg skal måle blodsukkeret hverdag, Fastende, etter frokost og middag. Må ha på klokke på de to siste, fastende glemmer jeg helle tiden :bag: Går opp for meg i det jeg skal spise frokost :hilarious: er jo helt teit :angelic:

Jeg tror jeg stresser for mye med å komme meg til uke 24 det og kjenne liv og tiden frem til februar. Er liksom så mye som skjer pga svangerskaps diabetes og insulin, er spent på når jeg blir satt i gang osv.. Må slutte med det :angelic:

Ja, hun her ligger som en ball nede i bekkenet føles det som. Noen ganger så presser hun ryggen utover så navelen blir strekt og magen spent :hilarious: hun her er veldig i midten. Blir spennende med UL neste uke :woot:

Jeg tror jeg stresser for mye med å komme meg til uke 24 det og kjenne liv og tiden frem til februar. Er liksom så mye som skjer pga svangerskaps diabetes og insulin, er spent på når jeg blir satt i gang osv.. Må slutte med det :angelic:
Når man ikke har noen timeavtaler mellom OUL og uke 24, blir man jo litt sånn :smiley-ashamed004 Jeg er ikke utålmodig ennå heldigvis, er glad for å bikke 20+0 på mandag. Men så må lsm hele oktober gå da, før jeg har 3 timeavtaler på rappen i månedsskiftet :hilarious:

Når man ikke har noen timeavtaler mellom OUL og uke 24, blir man jo litt sånn :smiley-ashamed004 Jeg er ikke utålmodig ennå heldigvis, er glad for å bikke 20+0 på mandag. Men så må lsm hele oktober gå da, før jeg har 3 timeavtaler på rappen i månedsskiftet :hilarious:
Ja, tiden står liksom så stille.. Det er så kjedelig :wtf: Venter på det ene og det andre :hilarious: Oktober går som regel heldigvis fort. Håper egentlig de neste mnd går litt fortere.

Gravid Uke 25+3 :Heartred Liten oppdatering..

Er så lenge siden jeg har skrevet her.. Alt er i hvert fall bra med meg og lille frøkena i magen. Utenom at jeg har fått influensa, starta med han minste i helgen, så har jeg mannen og datteren ligget rett ut siden søndag.. Kjenner at immunforsvaret ikke er det samme når man er gravid, men tror det begynner å gå riktig vei nå :Heartred

Vi har på Ahus sist uke 24+1. Første vekt kontroll pga svangerskapsdiabetes. Fikk masse info om tiden fremover. Jeg må starte med håndmelking i uke 37 og fikk utstyr til det og frøkna ble målt til ca 800 gram.

Var hos jordmor 24+3 og magen ble målt til 24,4 cm og hun ligger på det samme som alle sine søsken..
Neste jordmor time er i uke 27 og Ahus på ny kontroll i uke 28, på min bursdag :love017

Mage bilde uke 25+2(ikke helt fresh, men er syk)
IMG_1500.jpeg

Huffda, mye rusk nå på høsten! Ønsker dere god bedring i huset! Så bra hun vokser som hun skal, og at du blir tatt godt vare på!

Gravid Uke 25+3 :Heartred Liten oppdatering..

Er så lenge siden jeg har skrevet her.. Alt er i hvert fall bra med meg og lille frøkena i magen. Utenom at jeg har fått influensa, starta med han minste i helgen, så har jeg mannen og datteren ligget rett ut siden søndag.. Kjenner at immunforsvaret ikke er det samme når man er gravid, men tror det begynner å gå riktig vei nå :Heartred

Vi har på Ahus sist uke 24+1. Første vekt kontroll pga svangerskapsdiabetes. Fikk masse info om tiden fremover. Jeg må starte med håndmelking i uke 37 og fikk utstyr til det og frøkna ble målt til ca 800 gram.

Var hos jordmor 24+3 og magen ble målt til 24,4 cm og hun ligger på det samme som alle sine søsken..
Neste jordmor time er i uke 27 og Ahus på ny kontroll i uke 28, på min bursdag :love017

Mage bilde uke 25+2(ikke helt fresh, men er syk)
Vis vedlegget 473421
Seeee såååå fiiin :woot::woot::woot::woot: :Heartbigred

Uff, håper du blir fort frisk igjen ❤️
Godt de passer på dere og gir deg informasjon! Føler ofte de er dårlige på å informere hva de tenker/hva planen videre er.

Såå fin du er da :D :love7 fin baby kul ❤️

Ønsker dere en masse god bedring❤️

Fiiiine babymagen :love7

Huffda, mye rusk nå på høsten! Ønsker dere god bedring i huset! Så bra hun vokser som hun skal, og at du blir tatt godt vare på!
Ja, håper virkelig det blir lenge til neste gang.. Slapp i hvert fall influensa vaksinen :hilarious: Ja, vokser seg stor og sterk, er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg får. Gleder meg så mye til neste ul :love7

Uff, håper du blir fort frisk igjen ❤️
Godt de passer på dere og gir deg informasjon! Føler ofte de er dårlige på å informere hva de tenker/hva planen videre er.

Såå fin du er da :D :love7 fin baby kul ❤️
Takk :love7 Er så lei nå, har aldri vært dårlig så lenge før :dead: Merker at immunforsvaret ikke funker helt som det skal når man er gravid. Så håper virkelig at det ikke blir flere runder fremover.
De er så flinke på Ahus. Veldig glad for at det er der jeg får oppfølging :Heartred Går til Jordmor uke før Ahus, så om hun oppdager noe før jeg skal dit så tar de tak i det. Så er veldig fint samarbeid. De kjenner henne godt også, hun jobbet der i mange år før hun ble Jordmor på oppfølging i stede :D

Ja, leser mye dårlige erfaringer rundt omkring. Veldig trist at det skal være sånn.

Håper alt er bra med deg :Heartred

Takk :love7Er veldig mye større denne gangen, er så spent på hvordan jeg blir på slutten med denne kula :hilarious:

Back
Topp