Ahhh tusen takk for svarDet har ikke noe å si om de bruker dem og Cylogest. Jeg tok dem, Vitamin C 1000 mg brusetablett, multivitamin og Omega 3 UTEN A og D vitamin, det er viktig, fikk også resept på 1 mg folat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahhh tusen takk for svarDet har ikke noe å si om de bruker dem og Cylogest. Jeg tok dem, Vitamin C 1000 mg brusetablett, multivitamin og Omega 3 UTEN A og D vitamin, det er viktig, fikk også resept på 1 mg folat

Næææ så herlig! Jeg hadde ikke fått med meg denne posten jeg!! I alle dager, er jo inn å sjekker jevnlig til og medGravid Uke 18+3
I dag har vi vært på OUL og timen var kjempe tidlig. Så vi var oppe kl 6 for å rekke timen kl 8.. Så kjenner jeg er rimelig sliten nå. Men, til det vi har lurt så lenge på. Hva gjemmer seg i magenJo der gjemmer det seg en frisk liten Jente
Hun var kjempe aktiv og hadde full turn oppvisning. Når vi kom hjem så hadde vi en liten gender reveal
Til dere jeg ikke har svart på innlegg enda, det kommer.. må bare vente litt før jeg er helt kaputt
Ultralyd bilder
Vis vedlegget 469555Vis vedlegget 469556Vis vedlegget 469557
Kaken min kjære bestevenninne lagde
Vis vedlegget 469558Vis vedlegget 469559

Herlighet nydeligste kaken og babyjenta di med turnoppvisning da 
Åhh enn det?! Gratulerer så mye 

Haha, i dag er jeg faktisk 31+0, så kanskje du burde vært innom dagboken oftere jaHahaha, jeg må gå i dagboken oftere. Får sjeldent med meg beskjeder.. Kanskje på tide å våkne opp
Gratulerer du er 30+0 i dag
Livmoren min har liksom bare sugd seg innBlitt sånn ekstrem bakovervendt.. men, den spratt fint ut når den først kom. Føler meg liksom gigantisk, men ser ikke sånn ut på bilder
Herlig, skikkelig aktiv baby i magen
I dag har jeg hatt aktiv liten tass, er så gøy.

Så jo det i stadHaha, i dag er jeg faktisk 31+0, så kanskje du burde vært innom dagboken oftere ja![]()
Gratulerer med halvveis
Deilig med en aktiv baby, så koselig å kjenne liv
Jeg føler meg faktisk liten denne gangen, særlig om morgenen. I dag ble jeg bekymret for om baby ikke vokser som den skal, men den gjør nok det. Skal på ny vekstkontroll i neste uke![]()
Jeg er jo helt svimmel om dagen
gratulerer med uke 31+0 

Kanskje tiden vil gå litt fortere nå også, siden jeg vil kjenne mere liv og graviditeten blir mere ekte 

Ja det der husker jeg, skikkelig kulerund bebbismage på kveldenMage Bilde..
Blir så fascinert over magen Morgen vs Kveld
19+6 om morningen
Vis vedlegget 470562
VS
20+1 Kveld
Vis vedlegget 470564
Fiiiin bebimage
Gleder meg til min ser litt mer kulete ut og ikke en baffelaff full i luftfis 

Ja, er helt sykt hvor kulerund jeg blir denne gangen! Har en følelse at jeg kommer til å bli gigantiskJa det der husker jeg, skikkelig kulerund bebbismage på kveldenFiiiin bebimage
Gleder meg til min ser litt mer kulete ut og ikke en baffelaff full i luftfis
![]()

Det går så fort.. haha, sier jeg som føler at det går latterlig sakte
takk fine duFiiine magehuset![]()
![]()
![]()
nå er det ikke lenge til du får baby mage også, gleder meg til det 

Kjenner med igjen i det, gravidhjerneSå jo det i stadJeg er jo helt svimmel om dagen
gratulerer med uke 31+0
Ja, håper det går fort fremover nå. For hittil har det gått fryktelig sagteKanskje tiden vil gå litt fortere nå også, siden jeg vil kjenne mere liv og graviditeten blir mere ekte
Jeg var veldig liten med han minste her i huset. Føler jeg blir gigantisk denne gangen. Føler meg kjempe stor, men ser ikke stor ut på bilder.
Hun her gjemte seg i mage i dag, er helt utrolig hvor flat mage man kan få etter hvordan de ligger..![]()

Jeg skal måle blodsukkeret hverdag, Fastende, etter frokost og middag. Må ha på klokke på de to siste, fastende glemmer jeg helle tidenKjenner med igjen i det, gravidhjerne
Jeg synes denne graviditeten har gått helt sinnsykt fort!! Litt fortere enn jeg ønsker
Håper det går fortere for deg også nå, det hjelper mye å kjenne liv å se magen vokse
Det er merkelig hvordan magen endres alt etter hvordan baby ligger, også føler jeg den blir ekstra stor på kvelden
Føler jeg bærer lavere denne gangen så jeg er spent på hvordan baby ligger på ul i neste uke.
Går opp for meg i det jeg skal spise frokost
er jo helt teit 
hun her er veldig i midten. Blir spennende med UL neste uke 
Når man ikke har noen timeavtaler mellom OUL og uke 24, blir man jo litt sånnJeg tror jeg stresser for mye med å komme meg til uke 24 det og kjenne liv og tiden frem til februar. Er liksom så mye som skjer pga svangerskaps diabetes og insulin, er spent på når jeg blir satt i gang osv.. Må slutte med det![]()
Jeg er ikke utålmodig ennå heldigvis, er glad for å bikke 20+0 på mandag. Men så må lsm hele oktober gå da, før jeg har 3 timeavtaler på rappen i månedsskiftet 
Ja, tiden står liksom så stille.. Det er så kjedeligNår man ikke har noen timeavtaler mellom OUL og uke 24, blir man jo litt sånnJeg er ikke utålmodig ennå heldigvis, er glad for å bikke 20+0 på mandag. Men så må lsm hele oktober gå da, før jeg har 3 timeavtaler på rappen i månedsskiftet
![]()
Venter på det ene og det andre
Oktober går som regel heldigvis fort. Håper egentlig de neste mnd går litt fortere.
Liten oppdatering..

Seeee såååå fiiinGravid Uke 25+3Liten oppdatering..
Er så lenge siden jeg har skrevet her.. Alt er i hvert fall bra med meg og lille frøkena i magen. Utenom at jeg har fått influensa, starta med han minste i helgen, så har jeg mannen og datteren ligget rett ut siden søndag.. Kjenner at immunforsvaret ikke er det samme når man er gravid, men tror det begynner å gå riktig vei nå
Vi har på Ahus sist uke 24+1. Første vekt kontroll pga svangerskapsdiabetes. Fikk masse info om tiden fremover. Jeg må starte med håndmelking i uke 37 og fikk utstyr til det og frøkna ble målt til ca 800 gram.
Var hos jordmor 24+3 og magen ble målt til 24,4 cm og hun ligger på det samme som alle sine søsken..
Neste jordmor time er i uke 27 og Ahus på ny kontroll i uke 28, på min bursdag
Mage bilde uke 25+2(ikke helt fresh, men er syk)
Vis vedlegget 473421

Ja, håper virkelig det blir lenge til neste gang.. Slapp i hvert fall influensa vaksinenHuffda, mye rusk nå på høsten! Ønsker dere god bedring i huset! Så bra hun vokser som hun skal, og at du blir tatt godt vare på!
Ja, vokser seg stor og sterk, er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg får. Gleder meg så mye til neste ul 
TakkUff, håper du blir fort frisk igjen
Godt de passer på dere og gir deg informasjon! Føler ofte de er dårlige på å informere hva de tenker/hva planen videre er.
Såå fin du er da![]()
fin baby kul
![]()
Er så lei nå, har aldri vært dårlig så lenge før
Merker at immunforsvaret ikke funker helt som det skal når man er gravid. Så håper virkelig at det ikke blir flere runder fremover.
Går til Jordmor uke før Ahus, så om hun oppdager noe før jeg skal dit så tar de tak i det. Så er veldig fint samarbeid. De kjenner henne godt også, hun jobbet der i mange år før hun ble Jordmor på oppfølging i stede 
Er veldig mye større denne gangen, er så spent på hvordan jeg blir på slutten med denne kula