Opplevde du farget utflod og blødning i ditt svangerskap?

  • Ja

    Votes: 38 64,4%
  • Nei

    Votes: 21 35,6%

  • Antall som har svart
    59
Hadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag:Heartred

Tar med oss alle små milepæler og gleder oss over et bankende hjerte!

Måtte spiren fortsette å vokse:smiley-angelic001
Å så fantastisk!! Så glad på deres vegne:Heartred:Heartred
 
Hadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag:Heartred

Tar med oss alle små milepæler og gleder oss over et bankende hjerte!

Måtte spiren fortsette å vokse:smiley-angelic001
:Heartred:Heartred:Heartred Hurra!!!
så hærlig at dere fikk se et lite hjerte:happy::happy: nå må de bare holde seg fast der inne, våre små knorver:happy::happy::happy::happy:
 
Hadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag:Heartred

Tar med oss alle små milepæler og gleder oss over et bankende hjerte!

Måtte spiren fortsette å vokse:smiley-angelic001
Hipp hipp hurra!!:angelic: Derfor dere ikke så hjertet sist! Det var fordi du bare var 5 uker på vei.:dance018 Er så glad for deg!!:dance008
 
Da har jeg googla litt og søkte ut i fra unnfangelsen istedenfor og da stemmer nok termin mye bedre. Er i dag 6 + 4 og har termin 17. januar : ) Ikke rart jeg ikke så hjertet forrige uke da.
 
Da har jeg googla litt og søkte ut i fra unnfangelsen istedenfor og da stemmer nok termin mye bedre. Er i dag 6 + 4 og har termin 17. januar : ) Ikke rart jeg ikke så hjertet forrige uke da.
Så bra:Heartred:rolleyes:
 
Hadde vokst fra 0,31 til 0,54 og alt så fint ut! Jeg syntes det var litt lite til uke 7, men er nok en uke kortere enn jeg først trodde, så hun mente uke 6 var mer riktig, selv om mens-termin sier uke 7 i dag:Heartred

Tar med oss alle små milepæler og gleder oss over et bankende hjerte!

Måtte spiren fortsette å vokse:smiley-angelic001
Så bra alt så fint ut:Heartbigred
 
Så utrolig kjekt å lese ❤️

Tenkt mye på deg! Håper spira sitter dønn fast nå til termin ❤️ masse lykke til!!
 
Du har sikkert skrevet om det før, men har du sett hjerteaktivitet i de sv.skapene som ikke har gått bra? Sjansen for å gå til termin øker jo betraktelig så lenge hjerte er kommet igang og det holder riktig frekvens. Blir spennende om to uker, krysser fingrene allerede. Kunne de se noen årsak til blødningen?
 
Du har sikkert skrevet om det før, men har du sett hjerteaktivitet i de sv.skapene som ikke har gått bra? Sjansen for å gå til termin øker jo betraktelig så lenge hjerte er kommet igang og det holder riktig frekvens. Blir spennende om to uker, krysser fingrene allerede. Kunne de se noen årsak til blødningen?

Hadde bare spottinger, som de mente var helt normalt. Har ikke vært frisk blod, kun gammelt blod, som stoppet opp når mensen skulle ha stoppet opp. Og den gangen det kom lyserosa var det fordi jeg hadde en rift i skjeden. Så prøver å glemme at det skjedde så lenge det ikke skjer igjen. De var hvert fall ikke bekymra.

Den første gangen jeg hadde MA oppdaget i uke 11 så vi hjertet i uke 6 + 2, som nå, men det døde akkurat i de ukene jeg går inn i nå. Døde en plass mellom uke 7 og 8. Veldig nervepirrende når man har det friskt i minnet.

Men får bare suge til meg alle symptomer (kvalme og trøtthet) og tolke det som godt tegn:Heartred
 
Du har sikkert skrevet om det før, men har du sett hjerteaktivitet i de sv.skapene som ikke har gått bra? Sjansen for å gå til termin øker jo betraktelig så lenge hjerte er kommet igang og det holder riktig frekvens. Blir spennende om to uker, krysser fingrene allerede. Kunne de se noen årsak til blødningen?

Søkte opp sjansen for at det skal gå bra nå og den er nesten 90%, selv med de tidligere abortene :smiley-angelic001
 
Back
Topp