Lykke til!Ååå, så fine dere er!! Time om 8 minutter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Ååå, så fine dere er!! Time om 8 minutter
Gikk det bra?Ååå, så fine dere er!! Time om 8 minutter
Hei dere! Jeg er gravid, men de fant dessverre ikke hjertet :/ Skal tilbake på tirsdag. Ingen tegn til abort. Eventuelt er det en ny MA. Forrige gang jeg så hjertet i tidligere svangerskap var 6 + 2, er bare 6 + 0 i dag, men ble litt urolig av det.
Jeg blir varm i hjertet av hvor gode dere er
Hei dere! Jeg er gravid, men de fant dessverre ikke hjertet :/ Skal tilbake på tirsdag. Ingen tegn til abort. Eventuelt er det en ny MA. Forrige gang jeg så hjertet i tidligere svangerskap var 6 + 2, er bare 6 + 0 i dag, men ble litt urolig av det.
Jeg håper det bare er litt for tidlig Huff, så lenge å vente. Fant de grunnen til blødningen?Hei dere! Jeg er gravid, men de fant dessverre ikke hjertet :/ Skal tilbake på tirsdag. Ingen tegn til abort. Eventuelt er det en ny MA. Forrige gang jeg så hjertet i tidligere svangerskap var 6 + 2, er bare 6 + 0 i dag, men ble litt urolig av det.
håper du får se mere neste gang, forhåpentligvis at hjerte slår tenker på deg!Hei dere! Jeg er gravid, men de fant dessverre ikke hjertet :/ Skal tilbake på tirsdag. Ingen tegn til abort. Eventuelt er det en ny MA. Forrige gang jeg så hjertet i tidligere svangerskap var 6 + 2, er bare 6 + 0 i dag, men ble litt urolig av det.
Jeg tenker så mye på deg. Godt å høre at du skal tilbake på tirsdag. Du fortjener virkelig at dette går bra. Du var en av de første jeg oppdaget her på forumet, og historien din har satt skikkelig spor hos meg.Hei dere! Jeg er gravid, men de fant dessverre ikke hjertet :/ Skal tilbake på tirsdag. Ingen tegn til abort. Eventuelt er det en ny MA. Forrige gang jeg så hjertet i tidligere svangerskap var 6 + 2, er bare 6 + 0 i dag, men ble litt urolig av det.
Håper det bare var litt tidlig og krysser alt for godt nytt på neste tul! Sa de noe om str?
Håper det bare er tidlig og at de fikk en dårlig vinkel!!! Har du blødd noe mer? Tenker veldig på deg ❤
Jeg håper det bare er litt for tidlig Huff, så lenge å vente. Fant de grunnen til blødningen?
håper du får se mere neste gang, forhåpentligvis at hjerte slår tenker på deg!
Jeg tenker så mye på deg. Godt å høre at du skal tilbake på tirsdag. Du fortjener virkelig at dette går bra. Du var en av de første jeg oppdaget her på forumet, og historien din har satt skikkelig spor hos meg.